gru 18, 2014 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

5 rad, jak podsumować 2014 i zaplanować 2015 rok!

Koniec roku i początek nowego to nie tylko czas zabawy i odpoczynku, lecz także idealny czas na przemyślenia i snucie planów na przyszłość. Poznaj 5 skutecznych sposobów na to, jak poprawić swoją skuteczność i zrealizować w 2015 roku wszystkie swoje zamierzenia.

1. Rozlicz 2014 rok.

Zacznij od rzetelnego podsumowania minionego roku i wyciągnij wnioski. Sprawdź, co udało się zrealizować, a co nie. Porzuć nieefektywne techniki sprzedaży i plany, które nie wypaliły, a całą energię przesuń na te działania, które przynoszą wymierne korzyści i zyski.

Następnie uporządkuj CRM. Spisz wszystkie sprawy, których nie udało Ci się zamknąć. Jak najszybciej sfinalizuj je, albo zapomnij o nich. Wejdź w 2015 rok z czystym kontem i umysłem i skup się na konkretach.

2. Świętuj sukcesy.

Sukces wieńczy pewien etap Twojej strategii marketingowej, a świętowanie go pomaga ten etap zamknąć. Nigdy nie żałuj czasu na to, by doceniać siebie i swoje osiągnięcia. Na pewno miałeś w 2014 roku wiele mniejszych lub większych sukcesów, którymi nie zdążyłeś się nacieszyć.

Nadrób zaległości! Wyłącz negatywne myślenie i świętuj tak, jak lubisz. Nabierzesz energii do dalszych zmagań, a w chwilach zwątpienia będziesz miał co wspominać i szybko podniesiesz się na duchu.

3. Napisz plan działań.

Pisanie strategii jest żmudnym, lecz niezbędnym procesem. Mając plan będzie Ci łatwiej nie tylko działać, lecz także oceniać swoją skuteczność. Duże zadania podziel na kilka drobniejszych – unikniesz uczucia przytłoczenia już na starcie.

Ustal także konkretnie swoje cele, np. jeden nowy klient miesięcznie. Jeśli jedna umowa to efekt 3 prezentacji, a by umówić prezentację potrzebujesz 10 telefonów, to znajdź czas na 30 telefonów i 3 prezentacje. Warto też dorzucić coś „na górkę”, by wyjść poza plan minimum.

4. Skonsultuj plan.

Bez względu na to, czy będzie to przełożony, czy też koleżanka lub ktoś z rodziny, warto by ktoś rzucił okiem na efekt Twoich starań. Nie tylko znajdzie luki i sprzeczności, które Ty przegapiłeś, ale być może dorzuci swoje inspiracje. Świeże spojrzenie i odrobina krytyki jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziły, a Tobie pozwolą uniknąć nieprzemyślanych działań.

5. Działaj konsekwentnie.

Zamknąłeś miniony rok, wyciągnąłeś wnioski, przed Tobą leży sensowna strategia marketingowa…co dalej? Teraz nie pozostaje Ci nic innego, jak tylko działać z żelazną konsekwencją i wieńczyć sukcesem wszystkie małe etapy wielkiego planu na 2015.

Powodzenia!

Autor: Natalia Bednarz

E-biznes
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej