W ostatni wtorek wybraliśmy się na kolejną odsłonę Search Marketing Week w Warszawie. Konkretnie na prowadzone przez Tomasza Frontczaka szkolenie Google AdWords PRO. Było warto.
Dla kogo?
Szkolenie „PRO” ma ciekawą formułę, uczestnik w ciągu ponad ośmiu godzin przyjmuje solidną dawkę wiedzy na temat możliwości AdWords, a jednak nie czuje się nią „przeładowany”. Jeśli zastanawiasz się, czy to dobry pomysł, by zapisać się na nie zaraz po poznaniu podstaw, nie musisz się martwić. Dasz radę zrozumieć temat. A jeśli czujesz, że samodzielnie osiągnąłeś już zaawansowany poziom? Wiedza wymaga usystematyzowania, a to szkolenie bardzo w tym pomaga.
To tylko teoria?
Google Adwords PRO to nie warsztaty. Jeśli nie masz ze sobą swojego laptopa, to nie możesz na bieżąco przeklikiwać tego, o czym słuchasz. Z resztą, w tak krótkim czasie i w trakcie tak kompleksowego szkolenia nie miałoby to sensu. Szkoleniu daleko jednak do nudnego wykładu – jeśli twoje doświadczenia z AdWords nie były zbyt duże, to przede wszystkim zyskujesz pogląd na to, jak duże możliwości przed Tobą. Wiesz gdzie ich szukać i zaczynasz mieć pojęcie, jak z nich skorzystać. Jeśli prowadzisz już kampanie, tym ciekawsze okazują się detale, na które nie zwracałeś uwagi. („Kto z was korzysta z segmentów?”)
Logistyka i materiały
Opis Search Marketing Week nie kłamie – łatwo dojechać i jest gdzie zaparkować. Nieco trudniej odnaleźć samą salę… W trakcie szkolenia zabiłbym za blat przy krześle, na którym mógłbym położyć notatnik. Na szczęście notatnik nie jest niezbędny, bo materiały, które otrzymasz po szkoleniu pozwalają na bieżąco odtwarzać z pamięci to, co widziałeś w prezentacji.
Co warto zapamiętać?
Pisaliśmy już na blogu o tym, jak ważny stał się content marketing. Dobra treść prowadzi klientów do dobrych decyzji. Przed twórcami reklam stoi teraz ogromne wyzwanie – kreowanie reklam tak, by jeszcze skuteczniej wykorzystywać jego potencjał. Kilka informacji na temat reklamy w YouTube może sporo zmienić w waszym planowaniu budżetów, a automatyzacja ułatwi życie.
Czas szybko wdrożyć to wszystko u siebie.
http://searchmarketingweek.com/szkolenie-google-adwords-zaawansowane/