maj 12, 2017 Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd e-commerce #3 – Akademia Sąsiedzkiego Biznesu i copywriting dla początkujących

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze edukacyjnym.

 

NEWS

Więcej punktów odbioru i nadawania przesyłek DHL

DHL Parcel Polska podpisał z porozumienie z Żabka Polska S.A. oraz PointPack.pl S.A., dzięki któremu sklepy Żabka i Freshmarket działające w systemie PointPack.pl będą stanowiły punkty odbioru i nadawania przesyłek DHL. Jest to ogromne ułatwienie nie tylko dla e-sprzedawców, ale przede wszystkim dla klientów sklepów internetowych i jak podejrzewam stanowi konkurencję dla paczkomatów Inpost.
Więcej na temat porozumienia przeczytasz w artykule w serwisie Portalspożywczy.pl

 

WYDARZENIA

Spotkania Akademii Sąsiedzkiego Biznesu

Rozpoczęła się II edycja akcji wspierania sąsiedzkiego biznesu, której punktem kulminacyjnym będzie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu w dniach 29.05-02.06.2017 roku. W ramach spotkań poruszone będą takie tematy jak: moja marka w Internecie, jak robią to inni?, strona www vs social media, narzędzia i formaty do promocji własnej. Na te inne tematy będziesz mógł porozmawiać z doradcami Internetowych Rewolucji od Google oraz Sprawny.Marketing. Spotkania odbędą się w 18 miastach, a formularz rejestracyjny znajdziesz tutaj.

infoShare 2017 – spotkanie wiedzy i biznesu w Gdańsku

Już w następną środę 17.05.2017 rusza kolejna edycja infoShare! To już 11 rok, w którym uczestnicy (m.in. inwestorzy, startup-y, firmy technologiczne) mogą spodziewać się zdobycia cennej wiedzy na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania. Przygotowana będzie przestrzeń dedykowana spotkaniom biznesowym, dostęp do rozwiązań technologicznych ponad 200 startup-ów z kraju i zagranicy oraz liczne imprezy integracyjne.

 

WIEDZA

Czy wiesz dlaczego dane z Google Analytics nie pokrywają się z danymi z Facebooka?

Jedną z przyczyn jest oczywiście różnorodność urządzeń z jakich korzystamy każdego dnia. Na telefonie W czasie jazdy autobusem czy tramwajem przeglądamy produkty, a potem zakupu dokonujemy np. następnego dnia na laptopie w pracy. Inną przyczyną może być też czyszczenie ciasteczek w przeglądarce. Więcej powodów niezgodności danych z Google Analytics i z Facebooka przeczytasz w artykule Your Google Analytics Data Will Never Match Your Facebook Data

Jak pisać angażujące teksty na stronę internetową? Copywriting dla początkujących.

W Internecie chcemy wszystko szybko i krótko. Nie mamy czasu szukać, wczytywać się i ryzykować, że poświęcimy czas na coś czego nie szukamy. Łukasz Żędzianowski z Optivo Polska, an Episerver, opowiedział jak zatrzymać internautę na dłużej, jak go zaciekawi, jak przekonać do spełnienia naszego celu. Artykuł jest długi, ale jeden z lepszych jaki w życiu czytałam!

 

NARZĘDZIA

Wizualnik do projektowania

Projektujesz? Lubisz graficzne wizualizacje? Potrzebujesz czasem przelać myśli na papier w formie obrazkowej? Jacek Kłosiński wypuścił w świat Wizualnik, który tworzył w czasie swoje pracy. Uwzględnia zatem on praktyczne potrzeby designera i podejrzewam, że będzie hitem. Niestety na razie Wizualnik będzie dostępny dla jego kursantów, ale mam nadzieję, że niebawem Jacek udostępni go szerszej publice.

 

RAPORTY

Raport Shoper Płatności w sklepach internetowych 2017

Jaki sposób płatności najbardziej lubią e-klienci? Czy popularność metod są takie same we wszystkich branżach? Dowiesz się o tym z nowego raportu Shoper, który powstał w okresie: październik 2016 – marzec 2017: Płatności w sklepach internetowych 2017

 

 Zapraszam na kolejny Przegląd E-commerce już za tydzień!

copywriting dla początkujących

Newsy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Agata Chmielewska

Agata ChmielewskaE-commerce & On-line Marketing Specialist Agata Chmielewska

E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe. Po pracy pisze na www.achmielewska.com oraz gotuje i bloguje na www.eksperymentalnie.com

więcej
patronaty
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

e-Commerce w praktyce – spotkanie biznesowe ...

20-21.09.2017. w Hotelu Hilton w Warszawie od będzie się e-Commerce w praktyce. Spotkanie organizuje BMS Group, a poświęcone ono będzie zagadnieniom e-Commerce. Wydarzenie e-Commerce, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

GDPR i raport omnichannel 2017 – Przegląd Ec...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. jak unikać walki ceną, pozycjonowanie stron typu One-page oraz raport Omnichannel 2017.     Przegląd E-commerce to cykl, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #9 – Wpisy w Google Moja ...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. wpisy w Google Moja Firma oraz produkty IKEA w Amazon.com, a także o prawach autorskich do zdjęć.     Przegląd E-commerce to...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #8 – zmiany w Direct answers i ...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #7 – jak zwiększyć sprzedaż w e...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Dzielmy się wrażeniami z infoShare!...

5500 uczestników, 133 prelegentów i 3 kilometry przewodów sieciowych – te liczby robią wrażenie, ale nie oddają w pełni skali sukcesu i wspaniałej atmosfery konferencji infoShare, która...

Więcej