lut 10, 2015 Opublikował: Grzegorz Błażewicz / 0 komentarzy

BIBLIOTECZKA MARKETERA – zainspiruj się!

Interesujesz się tematyką ecommerce? Chciałbyś poznać tajniki marketing automation lub poszerzyć wiedzę e-marketingową? Biblioteczka marketera to miejsce dla Ciebie!

Znajdziesz w niej przydatne materiały w formie ebooków do pobrania zupełnie za darmo. Przykładowe tytuły to: „Podstawy automatyzacji dla e-commerce”, „Największe mity związane z e-mail marketingiem” czy „Jak zwiększyć konwersję sprzedaży o 50% z Lead Nurturing”.

Niektóre pozycje wprowadzają w dany temat, inne są kompletnym przewodnikiem działań w swojej dziedzinie. Znajdziemy tu porady, najlepsze praktyki, przestrogi i ciekawe case’y. Biblioteczka to zbiór ebooków stworzonych przez SALES MANAGO na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.

Darmowe ebooki pobierzesz stąd: http://www.marketingautomation.com.pl/

NewsyPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz BłażewiczCEO & Founder SALESmanago Marketing Automation

Grzegorz Błażewicz - Założyciel i Prezes Zarządu firmy Benhauer. Współtwórca SALESmanago Marketing Automation - Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Doświadczenie zdobywał w firmach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie.

więcej
newsyjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Grzegorz Błażewicz / 0 komentarzy

BIBLIOTECZKA MARKETERA – zainspiruj się!...

Interesujesz się tematyką ecommerce? Chciałbyś poznać tajniki marketing automation lub poszerzyć wiedzę e-marketingową? Biblioteczka marketera to miejsce dla Ciebie! Znajdziesz w niej...

Więcej
trendy
Opublikował: Grzegorz Błażewicz / 0 komentarzy

Digital Body Language – zrozum klienta!...

Amerykańska sieć dyskontów Target potrafi na podstawie paragonu zidentyfikować, czy ich klientka jest w ciąży. Jak im się to udało? Przeczytaj!Dzięki analizie dużej ilości danych stworzyli...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Grzegorz Błażewicz / 0 komentarzy

Integracja CRM z systemem Marketing Automation...

Według badań Forrester Research połączenie systemu klasy Marketing Automation oraz CRM podnosi ROI o około 17%. Natomiast całkowite koszty przeznaczane na marketing zmalały jednocześnie...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Grzegorz Błażewicz / 0 komentarzy

Marketing Automation. Wprowadzenie...

Jest to pierwszy z cyklu wpisów poświęconych Marketing Automation, w którym nacisk zostanie położony na to, czym jest i jakie posiada zalety automatyzacja marketingu.  W kolejnych zostaną...

Więcej