lis 30, 2016 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Byliśmy na Golden Marketing Conference 2016

Tegoroczna Golden Marketing Conference odbyła się pod hasłem „Be more human!” W jaki sposób prelegenci przedstawili nam to założenie?

Rozmawiaj z klientem

Z wystąpienia Rafała Brzoski dowiedzieliśmy się, że swego czasu InPost zainwestował 4 mln złotych w telewizyjną promocję paczkomatów. Kampania przyniosła około 1300 zrealizowanych przesyłek. Wyszło więc na to, że nakłonienie za pomocą reklamy telewizyjnej jednej osoby do skorzystania z paczkomatu kosztowało około 3000zł! Firma zrezygnowała z telewizji i postawiła na edukację klientów – landing page i opis usługi podlinkowany w sklepach pozwolił na kilkukrotne zwiększenie liczby klientów w ciągu kilku tygodni. Proste rozwiązania bywają najlepsze. GMC w całości poświęcona została temu, by nauczyć marketerów, jak tworzyć marketing bliski ludziom.

 

Dbaj o komunikat

Golden Marketing Conference to wydarzenie, które ściąga najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach. Praktyków, naukowców – ludzi, którzy potrafią zainteresować widownię swoją dziedziną. W ciągu dwóch dni konferencji wszyscy prelegenci, a wśród nich m.in. prof. Rafał Ohme, Paweł Tkaczyk czy Mateusz Grzesiak, pracowali na wspólny cel, którym było przekonanie ludzi reklamy do tego, by jak najwięcej uwagi wkładali w zrozumienie, kto jest odbiorcą ich przekazów. Co więcej – robili to nie tylko bazując na konkretnych przykładach, ale nawet wciągając w swój wykład widownię.

Co tak naprawdę nam się podoba?

Czuliście kiedyś ciarki w trakcie oglądania przekazu telewizyjnego? Uśmiechnęliście się na widok jakiejś reklamy? Skąd wiecie, że koncepcja, która podoba się wam – pracownikom działu marketingu – spodoba się waszym klientom? Dzięki prof. Ohme i jego badaniom jesteście w stanie poznać podświadome reakcje klienta. Takie, których nawet on sam nie zawsze jest w stanie zwerbalizować. Wiedzieliście o tym? To trzeba było przyjść na Golden Marketing Conference!

Zanim coś powiesz – posłuchaj!

Pozostali prelegenci zaprezentowali nieco mniej naukowe ujęcie tematu. Paweł Tkaczyk po raz kolejny przekonywał, że zamiast suchych komunikatów odbiorcy oczekują opowieści i dialogu. Mateusz Grzesiak w swoim show prezentował drogę do komunikacyjnego sukcesu. Wiedzie ona przede wszystkim przez zrozumienie, że nie ma czegoś takiego, jak „fart”, „fuks” i „smykałka” – sukces zależy od wypracowanych metod i założonych celów.

Szkoda, że tak rzadko

Golden Marketing Conference to perełka na konferencyjnej mapie Polski i wyjątkowe wydarzenie w Poznaniu. Szczerze mówiąc – nie możemy się doczekać kolejnej edycji.

Wydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej