mar 8, 2016 Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Czynniki wpływające na sukces kanału omnichannel

W sprzedaży multi-kanałowej bardzo istotną częścią jest bezproblemowa integracja wszystkich kanałów. Widoczność informacji na każdej ścieżce dla klienta powinna być spójna.

Dostęp do informacji

Informacje dotyczące produktów w twojej firmie powinny być przedstawione w widoczny sposób dla klientów. Kanały, które angażujesz do pozyskania klientów warto, aby pozostały spójne treścią. Przekierowanie potencjalnego klienta do sklepu docelowego powinno przebiegać w sposób płynny.

Ponad to, jeśli zmagasz się z niskim przepływem informacji dotyczących klientów w sklepie internetowym, warto wprowadzić program angażujący interakcje klientów z e-sklepem. Poprawi to znacznie poziom satysfakcji kupujących oraz zbieranie danych w sklepie (CRM).

Realizacja zamówień i ich inwentaryzacja

Konsumenci cenią sobie szybki przepływ informacji na temat dostępności towarów w sklepie. W procesie zakupowym bardzo istotnym punktem jest aktualizacja e-sklepu. Wiedza, którą powinieneś posiadać dotyczy zapasów, dystrybucji, które przedmioty są w transporcie, a które zostały dostarczone.

Do takich procesów potrzebny jest sprawny system e-realizacji zamówień. Reagujący w odpowiednim tempie na zmieniające się ilości zasobów w magazynie. Informujący o zaistniałych procesach na bieżąco. Można nawet powiedzieć, że jest to system zarządzania realizacją zamówień w chmurze. Idealne rozwiązanie dla sprzedawców multi-kanałowych – mówi Adrien Salvat, CEO Shipbooster.

Inteligentny biznes i analiza

Ważnym aspektem dla multi-sprzedawców jest rozłożenie zachowań konsumentów na czynniki pierwsze. Analizy dotyczyć powinny preferencji wydatków na konkretne przedmioty.

Natomiast tworzenie inteligentnego biznesu, nie tylko skupia się na gromadzeniu bazy danych. Poddane analizie powinny być również kanały, którymi operujemy w celu sprowadzenia naszego potencjalnego klienta do sklepu. Inwestycja w narzędzie, które pozwolą zmierzyć, jaki kanał jest najbardziej dochodowy dla twojego biznesu.

Analiza jestem kluczem do odkrycia tajemnic, które są pomiędzy klientem, a marką. Marketing wewnętrzny pokazuje, jakie dobra klienci są skłonni kupić w przyszłości.

Promocja e-sklepuSystemy B2B
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Informacja Prasowa

Informacja Prasowa 

więcej
e-biznesprawo-e-commerce
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Reklamacje w sklepie internetowym: co warto wiedzi...

Każdemu sprzedawcy zdarza się otrzymać od klienta reklamacje w związku z wadą zamówionego towaru. Warto w takiej sytuacji znać zarówno swoje prawa, jak i obowiązki wobec konsumenta, by nie...

Więcej
patronatytrendywydarzenia
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

RETAIL CHANNELS 360° FORUM – gotowi?...

Już za miesiąc - RETAIL CHANNELS 360° FORUM! Impreza odbędzie się 19-20 października 2016 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, Warszawa Temat przewodni eventu to: Optymalizuj sprzedaż...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Konferencja eDelivery...

Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu 27 września br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu...

Więcej
patronaty
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Zapraszamy do Poznania!...

Rejestracja na piątą już edycję konferencji Meet Magento Polska właśnie ruszyła! Konferencja zorganizowana przez entuzjastów i dedykowana społeczności Magento odbędzie się w dniach 19-20...

Więcej
patronaty
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

IV Targi IT Future Expo – jesteście gotowi?...

IT Future Expo to IV edycja corocznego spotkania B2B, poświęconego trendom, innowacjom technologicznym, jak również najważniejszym wyzwaniom przed którymi stoi obecnie rynek IT. Idea targów...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

E-wakacje Polaków...

Z badania Ipsos Polska[1] wynika, że w tym roku 17,3 mln naszych rodaków uda się na wakacje, z czego około ¾ będzie odpoczywać w kraju. Zbliża się kulminacyjny okres dla branży...

Więcej