Dariusz Brzezicki

alicjaCiekawski, rzeczowy, merytoryczny – to podobno o mnie. W szkole podstawowej zafascynowany radiem, w gimnazjum prasą, a od czasów liceum Internetem. I to ostatnie zostało do dziś. Przez okres studiów imał się tylko przydatnych rzeczy, a te różnie można definiować…. Absolwent studiów stacjonarnych na Uniwersytecie Wrocławskim o specjalizacji media i dziennikarstwo. Jego praca magisterska dotycząca stronniczości dziennikarskiej pojawiła się we fragmentach i została skomentowana m.in. w Gazecie Wyborczej. Kiedyś marzył o własnej audycji sportowej w lokalnym radio, ale przygoda z dziennikarstwem zaczęła się od pisania do uniwersyteckiej gazetki. Po drodze były jeszcze szkolne konkursy ortograficzne.

Dziś pisze nawet w setkach tysięcy znaków tygodniowo, bo pisanie stało się pasją i sposobem na życie. Uciekając od pisania wgłębia się w czytanie – głównie tematyka polityczna, gospodarcza i międzynarodowa.

W sieci dostępny głównie pod marką www.pasja-pisania.pl. To jego autorski, copywriterski projekt. Obsługuje wiele marek z całej Polski i nie tylko. Wśród klientów m.in. NaTemat.pl (TOP 10 raportu Gemius w kat. Informacje w Polsce), Oponeo.pl (sklep internetowy notowany na giełdzie), renomowana agencja Lemon SKY JWT, Trol Intermedia – Agencja Interaktywna & Internet Software , InFakt.pl (ogólnopolski lider w zakresie księgowości internetowej), Infobuzzer.pl (portal zakupów grupowych), MetroMedia (spółka odpowiadająca za rozwiązania marketingowe m.in. w pojazdach komunikacji miejskiej w Warszawie).

Nie zamyka się na mniejszych, lokalnych klientów wiedząc, że małe i średnie przedsiębiorstwa (sektor MŚP) generują w Polsce 21. razy więcej PKB niż górnictwo. Prywatnie miłośnik polskiej Ekstraklasy (piłka nożna), Bieszczad i przedsiębiorczości Szwajcarów.

Jego ulubiony cytat to: „Jeśli chcesz być wiel­ki, zaczy­naj od rzeczy małych. Zakładaj głębo­ki fun­da­ment po­kory, sko­ro za­mie­rzasz bu­dować wysoko”.