Dealavo Smart Prices to narzędzie e-commerce służące do zaawansowanego monitorowania cen i kreowania własnej polityki cenowej. Jako jeden z pionierów tego typu usług na polskim rynku zdobył już zaufanie szerokiego grona klientów. Wraz z początkiem 2015 roku jego funkcje uzupełnione zostaną o monitoring Allegro.
„Od samego początku Allegro stanowiło dla nas priorytet, ale i ogromne wyzwanie – jeszcze nikt w Polsce się tym nie zajmował” – mówi Kamil Kamiński, menedżer sprzedaży i marketingu Dealavo, produktu firmy CodiLime. Ostatnie kilka miesięcy poświęconych było intensywnej pracy, doskonaleniu algorytmów i oczywiście testowaniu. Oceną zajęło się najsurowsze jury – kilkoro z obecnych Użytkowników Dealavo Smart Prices. „To nasi najbardziej obiektywni sędziowie, wiedzą, czego chcą i zależy im na wysokiej funkcjonalności. Otworzyli nam oczy na kilka aspektów, których wcześniej nie dostrzegaliśmy” – dodaje Kamil Kamiński.
Dealavo Smart Prices dotychczas skupiało się głównie na śledzeniu cen artykułów w porównywarkach cenowych i e-sklepach. Monitoring Allegro otworzy przed Użytkownikami całkiem nowe możliwości, pozwalając na dostęp do cen produktów oferowanych na aukcjach typu „Kup teraz”. Dealavo umożliwi równoczesne porównanie danych o cenie z kilku źródeł naraz, a dodatkowym ułatwieniem będzie możliwość przejścia do oferty produktu bezpośrednio z narzędzia do strony aukcji.
Ogromna część polskiego e-handlu skupia się na aukcjach internetowych, na których produkty oferowane są nieraz po znacznie zaniżonych cenach. Dotychczas próby monitorowania cen na Allegro przypominały walkę z wiatrakami. Tymczasem opinie o Dealavo Smart Prices są na tyle entuzjastyczne, że twórcy już od stycznia 2015 roku oferować będą swoim przyszłym Klientom nową funkcję narzędzia. Oprócz właścicieli sklepów internetowych pragnących trzymać rękę na pulsie, Dealavo Smart Prices swoich entuzjastów znajdzie także wśród producentów i importerów.
Źródło: informacja prasowa
Jak nikt nie zajmował jak serwisów monitorujących ceny jest kilka i działają od kilku lat?
Panie Adrianie,
dziękuję za podniesienie tej kwestii.
Oczywiście, ma Pan rację – serwisów świadczących usługi monitorujące ceny w internecie – głównie bazujących na danych z porównywarek cenowych – jest na polskim rynku faktycznie kilka. Jednak w tak kompleksowy i skuteczny sposób do monitorowania Allegro (podkreślę: cen produktów na Allegro, nie danych o sprzedaży) nie podchodził jeszcze nikt. Mam nadzieję, że wyjaśniłem Panu Pańskie wątpliwości.
W przypadku dalszych niejasności serdecznie zapraszam do kontaktu: contact@dealavo.com.
Dziękuję.
Monitorowanie danych o sprzedaży to jedno, ale monitoring cen także jest tam dostępny. Jeśli chodzi o analizę cen, to wcale nie opiera się ona o dane z przeglądarek cen.
Zamiast pisać, że coś jest unikalne, nowe i czegoś takiego już nie ma piszcie uczciwie prawdę.. robicie to po swojemu, ale to ewolucja modelu a nie rewolucja.