cze 9, 2015 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Długość tekstu ma znaczenie! Infografika

Codziennie powstaje wiele tekstów, piszemy je na portale, blogi i profile w mediach społecznościowych. Czy wiecie ile znaków powinna mieć idealna wypowiedź w sieci? Każde medium ma swoje cechy charakterystyczne, specyficzną grupę docelową i dlatego wlaśnie SumAll i Buffer stworzyli infografikę wyraźnie pokazującą, jaka powinna być idealna ilość znaków dedykowana do konkretnych kanałów w Internecie.

Jak to działa?
Czy zdarza Wam się omijać przydługie opisy postów na Facebooku? Według autorów idealna długość wiadomości na profilu to 40 znaków. Nieco więcej dopuszcza się na Twitterze, bo 71-100.
A co z filmami? Youtube też ma swoją złotą zasadę: 3 min. Skąd to wiemy? Autorzy zbadali 50 najpopularniejszych filmów na tym kanale i wszystkie mają mniej więcej taką długość.
Przeanalizujcie infografikę: The Internet Is a Zoo. The Ideal Length of Everything Online.
Wypróbujcie czy ta zasada sprawdza się na Waszych kanałach!
My zaczynamy już teraz, według autorów nagłówek bloga nie może mieć więcej niż 6 słów!
optymalna dlugosc tesci

Infografika

via: admonkey.pl

E-biznesTrendy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wyloguj się z zimy Targach Mobile-IT...

Już 22-23 lutego zimowe lody zostaną rozkruszone na spotkaniu miłośników nowoczesnych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Mowa o 4. Targach Rozwiązań IT, Urządzeń...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Podążaj za trendami!...

Najgorsze co może przytrafić się każdej firmie to stagnacja i brak wizji na lepsze jutro. Nie pozwól, aby brak wdrażania nowych rozwiązań technologicznych był przyczyną tego problemu....

Więcej
e-biznes
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Nowy rok, nowa strategia!...

Nadchodzi koniec roku, a wraz z nim czas refleksji i poważnych decyzji. Zwłaszcza tych biznesowych. Dla wielu jest to dość trudny i absorbujący okres, w którym muszą zmierzyć się raz jeszcze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Byliśmy na Golden Marketing Conference 2016...

Tegoroczna Golden Marketing Conference odbyła się pod hasłem „Be more human!” W jaki sposób prelegenci przedstawili nam to założenie? Rozmawiaj z klientem Z wystąpienia Rafała...

Więcej