cze 4, 2017 Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Dzielmy się wrażeniami z infoShare!

5500 uczestników, 133 prelegentów i 3 kilometry przewodów sieciowych – te liczby robią wrażenie, ale nie oddają w pełni skali sukcesu i wspaniałej atmosfery konferencji infoShare, która odbyła się w gdańskim Amber Expo 16-19 maja. Aby ułatwić orientację w zakresie tematycznym konferencji, organizatorzy podzielili wystąpienia i prelekcje na kilka obszarów – INSPIRE STAGE, TECH STAGE, TECH PLUS STAGE, STARTUP STAGE i MARKETING STAGE.

Już sama agenda wskazywała, że tegoroczna edycja jest skazana na sukces. Sujan Patel, Maciej Orłoś, Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Julien Simon, Natalia Hatalska – to tylko część nazwisk, które pojawiły się w agendzie konferencji.

infoshare

 

To fantastyczne, znane w branży digitalowej i marketingowej grono influencerów zapewniło uczestnikom aż 122 godziny wypełnione inspiracjami, konkretną wiedzą oraz narzędziami do optymalizacji komunikacji i działań w e-commerce.

Ogromną popularnością cieszyły się szczególnie prelekcje wypełnione konkretnymi danymi oraz wskazówkami związanymi poprawą konwersji reklam (np. wystąpienie Jana Zająca z Sotrendera czy Kamila Kozieła z prezARTu). Ciekawym akcentem były wystąpienia inspiracyjne, wciągające uczestników na orbitę nowych zagadnień – Natalia Hatalska kreśląca wizje przyszłości jedzenia na Ziemi oraz Paweł Tkaczyk opowiadający o ścieżkach rozwoju sztucznej inteligencji. Entuzjazm wśród uczestników wzbudziła także – dość nieoczekiwana jednak – obecność Macieja Orłosia i jego alfabetu związanego z publicznymi wystąpieniami. O przyszłości, trendach i tym, co szykuje dla nas branża, opowiadali także Artur Kurasiński i Julia Izmałkowa.

 

W ramach infoShare odbyły się również konkursy na najlepsze startupy. Tu ponad 200 konkurentów z 20 krajów zdeklasował FindAir, który wygrał oba organizowane konkursy, zdobywając w sumie ok. 40 tys. euro.

InfoShare to nie tylko okazja do wzbogacenia fachowej wiedzy, to także wspaniała okazja do nawiązania biznesowych i branżowych kontaktów. Organizatorzy zadbali o sprzyjające networkingowi okoliczności – od wygodnych stref relaksu i punktów z masażem na terenie samej konferencji, po tzw. side events, czyli koncert Fisz EMADE. Tworzywo, imprezy zapoznawcze i pożegnalne oraz wspaniały rejs łodzią po Motławie i Zatoce Puckiej (infoShare on the boat). Zwłaszcza on cieszył się ogromnym zainteresowaniem – tak dużym, że organizatorzy zdecydowali się na wynajęcie drugiej łodzi, by zmieścić wszystkich chętnych. Ponieważ pogoda w Gdańsku dopisała, infoShare’owicze mogli bez przeszkód cieszyć się pełnią uroków takiego rejsu. Jego dodatkową atrakcją było wystąpienie Marka Kamińskiego – znanego polarnika i podróżnika, który dzielił się swoimi fascynującymi przygodami i przeżyciami.

 

Tegoroczny infoShare kolejny raz potwierdził swoją pozycję wśród eventów związanych z szeroko rozumianymi technologiami, marketingiem i e-commerce, i dla wielu swoich uczestników (w tym zupełnie nowych) stał się żelaznym punktem w branżowym kalendarzu.

 

Wydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Agata Chmielewska

Agata ChmielewskaE-commerce & On-line Marketing Specialist Agata Chmielewska

E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe. Po pracy pisze na www.achmielewska.com oraz gotuje i bloguje na www.eksperymentalnie.com

więcej
patronaty
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

e-Commerce w praktyce – spotkanie biznesowe ...

20-21.09.2017. w Hotelu Hilton w Warszawie od będzie się e-Commerce w praktyce. Spotkanie organizuje BMS Group, a poświęcone ono będzie zagadnieniom e-Commerce. Wydarzenie e-Commerce, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

GDPR i raport omnichannel 2017 – Przegląd Ec...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. jak unikać walki ceną, pozycjonowanie stron typu One-page oraz raport Omnichannel 2017.     Przegląd E-commerce to cykl, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #9 – Wpisy w Google Moja ...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. wpisy w Google Moja Firma oraz produkty IKEA w Amazon.com, a także o prawach autorskich do zdjęć.     Przegląd E-commerce to...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #8 – zmiany w Direct answers i ...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #7 – jak zwiększyć sprzedaż w e...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Dzielmy się wrażeniami z infoShare!...

5500 uczestników, 133 prelegentów i 3 kilometry przewodów sieciowych – te liczby robią wrażenie, ale nie oddają w pełni skali sukcesu i wspaniałej atmosfery konferencji infoShare, która...

Więcej