gru 1, 2015 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Dzień Darmowej Dostawy wystartował!

1 grudnia, czyli właśnie dzisiaj już po raz szósty trwa w Polsce akcja Dzień Darmowej Dostawy.
Co to oznacza dla kupujących i sprzedawców?

W tym roku do akcji dołączyło ponad 2600 sklepów internetowych, które tylko na ten jeden dzień oferują sprzedaż bez kosztów dostawy. Nie ma najniższej kwoty zakupu oraz sposobu płatności – 1 grudnia bez względu co kupujemy będzie nam dostarczone za darmo.

Wszyscy partnerzy akcji znajdują się na stronie www.dziendarmowejdostawy.pl Dla uczestniczących sklepów jest to nie tylko promocja, ale i sposób na znalezienie dodatkowych klientów, bo właśnie tego dnia wiele osób, które wcześniej obawiało się kupować online decydują się spróbować i dokonać pierwszego zamówienia. Dodatkowym atutem akcji jest pewność, że sklep w którym kupujemy jest sprawdzony  – aby wziąć w niej udział konieczne jest spełnienie wymogów regulaminowych.  Jako, że szaleństwo świątecznych zakupów rozkręciło się już na dobre jest to również dla stałych klientów okazja do zaopatrzenia się w planowane produkty odrobinę taniej.

Free Shipping Day

Pomysł na akcję w Polsce wywodzi się od amerykańskiego Free Shipping Day. Zauważono, że w Stanach Zjednoczonych odnotowywano ogromne zainteresowanie zakupami internetowymi w tym dniu, dlatego też postanowiono przełożyć zwyczaj dnia darmowej dostawy na polski rynek e-commerce.

Dzień Darmowy Dostawy w 2014

Zeszłoroczna akcja odnotowała rekordowe wyniki – aż 2550 sklepów wzięło w niej udział, a w tym roku jest ich jeszcze więcej!  200 tysięcy użytkowników wygenerowało ponad pół miliona odsłon, a ponad 30% procent sklepów odnotowało ponad 100% wzrost obrotów!

A Ty dasz się porwać zakupowemu szaleństwu?

darmowy wysyłka

Dzień Darmowej Dostawy

E-biznesPromocja e-sklepuTrendy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej