Cztery miasta, pięć prelekcji, wiele dróg do sukcesu w e-commerce. Rusza „E-commerce breakfast” pod patronatem Kliniki E-commerce.
Już 13 maja odbędzie się pierwsza edycja „E-commerce breakfast” – cyklu spotkań organizowanego w czterech polskich miastach: Sopocie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Katowicach.
Wydarzenie ma na celu wymianę doświadczenia i wiedzy z ekspertami z zakresu e-mail i omnichannel marketingu, kwestii prawnych dla branży e-commerce, logistyki, strategii marketingu internetowego oraz customer experience.
Inicjatywa ma dostarczyć uczestnikom dużą dawkę praktycznej wiedzy o tym, jak dostosować swój biznes do dynamicznie rozwijającego się rynku handlu elektronicznego. Prelegenci podzielą się ekspercką wiedzą przedstawiając najciekawsze case studies z branży. Wykorzystanie opinii klientów do rozwoju biznesu, sprzedaż dzięki Google czy e-commerce okiem prawnika to główne tematy, które zostaną poruszone w trakcie spotkań.
Organizatorami cyklu spotkań dla praktyków sprzedaży w internecie, są firmy optivo, DHL Parcel, Bluerank, opiniac.com oraz Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy.
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska oraz IAB Polska, a patronat medialny sprawuje Klinika E-commerce, Online Marketing Polska, AdMonkey, Portal Prawa IT, Portal ODO oraz Interaktywnie.com.
Najbliższa edycja odbędzie się już 13. maja w Sopocie.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć pod adresem http://ecommercebreakfast.pl/