maj 18, 2016 Opublikował: Marek Włodarczyk / 0 komentarzy

„E-commerce breakfast” pod naszym patronatem

Cztery miasta, pięć prelekcji, wiele dróg do sukcesu w e-commerce. Rusza „E-commerce breakfast” pod patronatem Kliniki E-commerce.

Już 13 maja odbędzie się pierwsza edycja „E-commerce breakfast” – cyklu spotkań organizowanego w czterech polskich miastach: Sopocie, Wrocławiu, Poznaniu oraz Katowicach.

Wydarzenie ma na celu wymianę doświadczenia i wiedzy z ekspertami z zakresu e-mail i omnichannel marketingu, kwestii prawnych dla branży e-commerce, logistyki, strategii marketingu internetowego oraz customer experience.

Inicjatywa ma dostarczyć uczestnikom dużą dawkę praktycznej wiedzy o tym, jak dostosować swój biznes do dynamicznie rozwijającego się rynku handlu elektronicznego. Prelegenci podzielą się ekspercką wiedzą przedstawiając najciekawsze case studies z branży. Wykorzystanie opinii klientów do rozwoju biznesu, sprzedaż dzięki Google czy e-commerce okiem prawnika to główne tematy, które zostaną poruszone w trakcie spotkań.

Organizatorami cyklu spotkań dla praktyków sprzedaży w internecie, są firmy optivo, DHL Parcel, Bluerank, opiniac.com oraz Kancelaria Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska oraz IAB Polska, a patronat medialny sprawuje Klinika E-commerce, Online Marketing Polska, AdMonkey, Portal Prawa IT, Portal ODO oraz Interaktywnie.com.

Najbliższa edycja odbędzie się już 13. maja w Sopocie.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć pod adresem http://ecommercebreakfast.pl/

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Marek Włodarczyk

Marek WłodarczykCountry Manager optivo GmbH / Sp. z o.o.

Country Manager w optivo, gdzie oprócz kreowania działań sprzedażowych i marketingowych na rynku polskim, zarządza strategicznie polskim oddziałem firmy. Pracę w optivo rozpoczął w 2014 roku, na stanowisku Sales Director. Jest także ekspertem branży Call Center / Outsourcingu oraz posiada bogatą praktykę biznesową i doświadczenie w budowaniu działań sprzedażowych na terenie całej Europy. Ukończył studia magisterskie na kierunku Socialmanagement w Niemczech, gdzie studiował i pracował łącznie przez ponad 14 lat. Jest też absolwentem Podyplomowych Studiów Zarządzania Sprzedażą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Marek Włodarczyk / 0 komentarzy

4 kroki do osiągnięcia sukcesu...

Rosnąca liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ​​ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Marek Włodarczyk / 0 komentarzy

Sztuczna inteligencja przyszłością emarketingu...

Jak na otrzymane emaile zareagują poszczególni odbiorcy? Jak efektywnie unikać folderu SPAM? Jaki powinien być kolejny, najbardziej optymalny krok, który powinniśmy podjąć? Niezależnie od...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Marek Włodarczyk / 0 komentarzy

Hiperpersonalizacja, czyli nowa broń marketingu...

Masowe wysyłki są passé. W dzisiejszym świecie marketerzy mają niezliczone możliwości segmentowania bazy pod kątem grup docelowych i personalizowania treści tak, aby w efektywny sposób...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Marek Włodarczyk / 0 komentarzy

Dokąd zmierza komunikacja z klientem?...

„Conversational commerce” to nowy, coraz bardziej popularny temat. Aplikacje dedykowane do komunikacji, takie jak WhatsApp, WeChat i im podobne, są w rozkwicie. Założyciel WhatsApp, Jan Koum,...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Marek Włodarczyk / 0 komentarzy

E-mail marketingowe inspiracje na Dzień Ojca...

Czy wiecie, że ojcowie musieli czekać ponad 50 lat dłużej niż matki na swoje oficjalne święto? Warto przygotować dla nich coś specjalnego i wykorzystać tę okazję do znacznego zwiększenia...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Marek Włodarczyk / 0 komentarzy

E-mail marketing: podwójna zgoda...

Słowem kluczowym, które warunkuje prawidłowe podejście do działań e-mail marketingowych, jest "zgoda" – uzyskanie od wszystkich odbiorców wyraźnej i możliwej do potwierdzenia zgody na...

Więcej