20-21.09.2017. w Hotelu Hilton w Warszawie od będzie się e-Commerce w praktyce. Spotkanie organizuje BMS Group, a poświęcone ono będzie zagadnieniom e-Commerce.
Wydarzenie e-Commerce, w praktyce, będące pierwszym tego typu w branży, które w całości zostało stworzone przez praktyków.
Spotkanie charakteryzuje się przekrojowością branż oraz kameralną atmosferą. Ilość uczestników nie przekroczy 40-stu osób. Dedykowane jest stricte in-house managerom, z top managementu. Pojedyncza prelekcja będzie trwała około 60 minut, z przeznaczonym czasem na dyskusję.
Prelekcje wygłoszą managerowie wyższego szczebla z takich firm jak: PepsiCo, eMAG, Sobiesław Zasada Automotive, Orange Retail, Kazar Footwear, Virgin Mobile, Tous Polska, Lechia Gdańsk, Price Waterhouse Coopers, bdsklep.pl, SIG.
Celem organizatorów podczas dwóch dni, będzie pokazanie przekrojowo świata promowania marki w sieci wewnątrz dużych organizacji. Omówione zostaną szczegółowo konkretne przypadki case’ów procesowanych przez praktyków. Podział spotkania na sekcje tematyczne umożliwi uczestnikom dobór tematów zgodnie z własnymi potrzebami.
Dodatkowo, po pierwszym dniu, odbędzie się spotkanie integracyjne w jednej z warszawskich restauracji. Będzie to idealna okazja do kontynuowania rozmów kuluarowych, oraz umocnienia relacji biznesowych w nieco mniej formalnej atmosferze.
Szczegółowy program wydarzenia e-Commerce w praktyce znajdą Państwo pod tym linkiem.
Klinika e-commerce jest patronem medialnym wydarzenia i serdecznie zachęcamy do udziału w e-Commerce w Praktyce.
Bliższych informacji udziela:
Ewa Rokicka
530 755 339
ewa.rokicka@bmspolska.pl