Tegoroczna, piąta już w historii edycja święta ecommerce’u – konferencja Ecommerce Trends 2015 – dobiegła końca. Trochę żal, że dwa dni kreatywnego połączenia wiedzy oraz przyjemności tak szybko minęły. W oczekiwaniu na kolejną edycję przeczytajcie krótkie podsumowanie.
Dwa dni konferencji poświęcone były nagrodzonym e-Commerce Awards 2014 projektom i nowatorskim usługom dla segmentu ecommerce. Najwięcej mówiło się – słusznie – o mobile commerce oraz o najgorętszym trendzie, jakim jest omnichannel, ale także o logistyce, płatnościach, handlu transgranicznym.
W wywiadzie, jakiego udzieliła nam Agnieszka Świtkowska z NoNoobs.pl, organizatorka tegorocznej edycji, mogliście dowiedzieć się o tym, jak powstała idea wydarzenia, czym żyje polski ecommerce, skąd pomysł na takich, a nie innych prelegentów nie tylko z Polski, lecz także z Rosji, Grecji czy Wielkiej Brytanii, i czym zdecydowali się podzielić z uczestnikami Ecommerce Trends.
Prelegenci, jak można było się spodziewać, nie zawiedli. Sofia Anadiotou z Moosend opowiedziała o wejściu na polski rynek, o którym było niedawno głośno w rodzimych mediach. Robert Schütze z Zalando zapowiedział nowy sposób dostarczania przesyłek do klientów sklepu. Jeden z najbardziej wyczekiwanych prelegentów, czyli Brian Kean pochwalił się rekordowymi wynikami Ulmartu. Małgorzata Olszewska opowiedziała zaś o strategii omnichannel marki Kazar.
Istotnym punktem programu i źródłem cennej wiedzy dla marketerów było podsumowanie 12 fal badania trackingowego E-commerce Track, zrealizowanych w 2014 roku na próbie ponad 6 tysięcy internautów. A po solidnej dawce informacji można było zintegrować się i nawiązać nowe biznesowe znajomości z pięknym widokiem na zimową scenerię.
Tych, którzy byli, z pewnością nie będzie trzeba zbytnio namawiać na to, by za rok pojawić się na VI. edycji, a tych, których nie było, warto przekonać do udziału, bo warto!
Obejrzyjcie zdjęcia:
Autor: Natalia Bednarz