maj 9, 2017 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI

Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana spotkaniom biznesowym, dostęp do rozwiązań technologicznych ponad 200 startupów z kraju i zagranicy oraz liczne imprezy integracyjne. To wszystko czeka na uczestników 11 edycji infoShare, od 17 do 19 maja w Gdańsku.

Podczas tegorocznej konferencji infoShare, okazji do dzielenia się wiedzą będzie aż nadto. Na jednej z głównych scen – Inspire – kluczowi speakerzy będą mówić o międzynarodowych trendach w technologii, zarządzaniu, innowacjach oraz przemyśle 4.0.

Inne aspekty dotyczące innowacji będą omawiane na pozostałych 4 scenach: Marketing, Tech, Tech Plus, oraz Startup. Wystąpienia na scenach uzupełniają specjalistyczne warsztaty i szkolenia. Organizatorzy stale poszerzają listę speakerów. Docelowo powinna ona zawierać ponad 120 nazwisk ekspertów z kraju i zagranicy, podobnie jak miało to miejsce w ubiegłych latach. „Celujemy w silne marki i rozpoznawalne nazwiska, ale przede wszystkim w profesjonalistów, którzy mają unikalną wiedzę do zaprezentowania. Przygotowujemy też warsztaty, żeby nasi uczestnicy mogli zobaczyć jak tę wiedzę wykorzystać.” – wyjaśnia Grzegorz Borowski, CEO Fundacji infoShare – organizatora konferencji.

Inwestorzy i przedstawiciele korporacji będą mieli okazję także do licznych spotkań networkingowych.

  • Sesje speed datingu z wyselekcjonowanymi startupami. W skutecznym łączeniu inwestorów i startupów pomoże specjalnie na tę okazję zaprojektowane narzędzie. Każdy inwestor i startup będzie mógł samodzielnie wybrać najlepszych kandydatów do rozmowy w oparciu o predefiniowane kryteria wyszukiwania.
  • Spotkania corporate matchmaking. Przestrzeń do rozmów pomiędzy korporacjami i dużymi przedsiębiorstwami a dojrzałymi startupami w obszarze trzech dziedzin: IoE, digital health oraz fintech zapewni specjalnie wydzielona strefa. W oparciu o predefiniowane kryteria oraz pitch decks firmy wybiorą startupy, z którymi podejmą rozmowy.
  • Meetup VC to zamknięte spotkanie, dedykowane inwestorom obecnym na infoShare. Jego głównym celem będzie biznesowy networking oraz budowanie społeczności wśród przedstawicieli funduszy zainteresowanych inwestowaniem w startupy i poszukujących biznesowych jednorożców. Partnerami spotkania są Innovation Nest, SpeedUp Venture Capital Group i Google Campus Warsaw.
  • Leaders Event to ekskluzywne zamknięte spotkanie przeznaczone dla przedstawicieli świata biznesu organizowane we współpracy z Agencją Rozwoju Pomorza. Łączy prelekcje, dyskusje i moderowany networking. Tegoroczny temat przewodni opiera się na współpracy między korporacjami i startupami w poszukiwaniu innowacji.

Uczestnicy Leaders Event wysłuchają:

- prelekcji Hampusa Jakobssona, jednego z najbardziej wpływowych skandynawskich angel inwestorów
- fire-chata z udziałem Paula Morrisa londyńskiego weterana CVC i Mariusza Jarzębowskiego konsultanta z bogatym doświadczeniem w branżach high-tech
- panelu dyskusyjnego z udziałem min. KGHM Cuprum, Thomson Reuters i Coca-Cola

Następnie odbędzie się moderowana sesja grywalizowanego networkingu z nagrodami.
Po lunchu natomiast organizatorzy zapraszają na 2 unikalne warsztaty:
- “How Any Organization Can Create a Workforce that is Engaged, Aligned, Empowered and On Fire” (May 18th, 14.00) w wykonaniu Grega Slamowitza, autora książki “Flip the pyramid”
- “Agile IT contracts” (May 18th, 16.00) w wykonaniu Łukasza Węgrzyna z Koalicji na Rzecz Polskich Innowacji

  • W specjalnej strefie VIP wybrani goście będą mogli zjeść lunch, porozmawiać ze znajomymi lub kontynuować networking.
  • Leaders Boat Race to ekskluzywne, zamknięte wydarzenie networkingowe. Podczas podróży po Zatoce Gdańskiej na pokładzie dwóch galeonów goście będą mieli okazję w spokoju kontynuować wspólne rozmowy rozpoczęte przy okazji innych wydarzeń.

infoshare

Inwestorzy będą mieli także okazję przyjrzeć się startupom zakwalifikowanym do półfinału w konkursie infoShare Startup Contest. Wystąpienia półfinalistów będzie można zobaczyć na scenie Startup. Startuperzy zaprezentują się także w hali Expo. Ponad 200 firm pokaże produkty i rozwiązania na różnym etapie rozwoju.

Dla osób, które przy okazji infoShare 2017 liczą także na integrację i dobrą zabawę czekają m.in. Great Networking Party z koncertem na żywo, Before i Afterparty w sopockim Atelier lub poranne Beach Running.

Dostęp do wszystkich wydarzeń podczas tegorocznego infoShare zapewnią odpowiednie wejściówki: darmowa Basic Pass, Standard Pass, Executive Pass, Investor Pass, Startup pass. Rejestracja jest już otwarta na stronie organizatora.

Więcej informacji na temat infoShare dostępnych jest na stronie www.infoshare.pl.

 

Patronaty
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej