paź 26, 2015 Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Insta-ecommerce – jak sprzedawać online?

Kilka tygodni temu na polskim Instagramie zaczęły pojawiać się reklamy. Coraz więcej marek odkrywa potencjał tego kanału, nie przegap szansy aby wykorzystać go do promocji swojego sklepu internetowego lub aplikacji. Zacznij już dziś!

Przeglądając aktualności coraz częściej zauważamy reklamy znanych marek i sklepów, korzystające z ogromnego potencjału kanału. Firmy coraz częściej inwestują w promocję właśnie w taki sposób.

Oto kilka przykładów:

Przykład 1

Przykład 1

Przykład 2

Przykład 2

Przykład 3

Przykład 3

Reklamy to nie jedyna forma promocji marki i sprzedaży jaka istnieje na Instagramie. Kilka miesięcy temu na polski rynek wkroczył niezwykły projekt LikeAndBuy.It. To narzędzie już na zawsze zrewolucjonizowało rynek e-commerce. Dotychczas brakowało sposobu jak przełożyć zainteresowanie profilem marki na sprzedaż w sklepie, stworzenie narzędzia które łączy sklep z kontem marki na Instagramie było strzałem w dziesiątkę.

Jak to działa?

To wykorzystanie dwóch podstawowych elementów: zdjęcia z dedykowanym linkiem i newslettera.
Po pierwsze, jest to inteligentny spersonalizowany newsletter dostarczający użytkownikom informacji o produkcie, którym dodana osoba zainteresowała się przeglądając Instagramowe aktywności.

Druga rzecz, to dodanie do profilu marki na Instagramie dedykowanego linku, który przekierowuje do zbioru zdjęć produktowych lub mających kierować jakościowy ruch na określoną podstronę. Zainteresowany nie musi szukać na stronie sklepu konkretnego produktu jakim jest zainteresowany.

To wyjątkowe rozwiązanie pomoże profilom na Instagramie, które mogą pochwalić się ogromnym zainteresowaniem fanów przekładając je na konkretne finansowe efekty – jednym z pierwszych firm w Polsce, która korzystała z tego modelu było Local Heroes: „LikeAndBuy.It to rozwiązanie, na które długo czekaliśmy! Dzięki LikeAndBuy.It nasi fani na Instagramie już nigdy nie będą musieli zadawać pytania <>, bo w szybki i łatwy sposób przejdą bezpośrednio na stronę produktu ze zdjęcia” – komentuje Areta Szpura, współzałożycielka Local Heroes.

Obecnie, w mnogości propozycji bardzo łatwo jest znaleźć rozwiązania, które idealnie pasują do profilu działalności. Najważniejsze jest jednak, aby nie zapominać, że promocja sklepu jest tak samo ważna jak jego układ, layout i jakość samych produktów. Zastanów się, z których kanałów korzysta Twój klient i właśnie na nie postaw. Może właśnie Instagram okaże się strzałem w 10!

E-biznesPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Barbara Pilawska

Barbara Pilawska 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Kilka sposobów – Instagram dla esklepu...

Niejednokrotnie pisaliśmy już jak social media mogą wpływać na konwersję w sklepie internetowym, jak ważne jest prowadzenie regularnej i przemyślanej kampanii dostosowanej do...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Kilka sposobów jak zrobić dobry blog firmowy...

Myśl o założeniu bloga firmowego spędza Ci sen z powiek? Przeczytaj kilka naszych rad, jak zrobić to najlepiej. Pamiętaj – systematyczność, unikalny oraz zweryfikowany kontent i...

Więcej
patronatytrendywydarzenia
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Spacecraft – z powrotem na orbicie...

Wróciliśmy ze Spacecraft... pełni wrażeń, dobrej energii i nowych kontaktów. Żałujemy, że podróż trwała tak krótko – a co się dokładnie działo? Zapraszamy do lektury! 2.06.2016...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Newsjacking w pigułce...

Newsjacking, często określany jako real-time marketing, to często spontaniczne działanie marketingowe wykorzystujące bieżące wydarzenia w polityce, kulturze czy inne zdarzenie mediowe do...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

W Rzeszowie zawrzało!...

Końcówka zeszłego tygodnia dla wszystkich pasjonatów i praktyków public relations oznaczała tylko jedno – spotkanie w Rzeszowie. 21-22.04.2016 odbył się Kongres Profesjonalistów Public...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Po pierwsze PERSONALIZUJ!...

Największe marki już od lat personalizują swoje produkty – szalik Burberry lub portfel Louis Vuitton z inicjałami to klasyka. Obecnie coraz więcej polskich marek zmienia swoje podejście i...

Więcej