paź 26, 2015 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Insta-ecommerce – jak sprzedawać online?

Kilka tygodni temu na polskim Instagramie zaczęły pojawiać się reklamy. Coraz więcej marek odkrywa potencjał tego kanału, nie przegap szansy aby wykorzystać go do promocji swojego sklepu internetowego lub aplikacji. Zacznij już dziś!

Przeglądając aktualności coraz częściej zauważamy reklamy znanych marek i sklepów, korzystające z ogromnego potencjału kanału. Firmy coraz częściej inwestują w promocję właśnie w taki sposób.

Oto kilka przykładów:

Przykład 1

Przykład 1

Przykład 2

Przykład 2

Przykład 3

Przykład 3

Reklamy to nie jedyna forma promocji marki i sprzedaży jaka istnieje na Instagramie. Kilka miesięcy temu na polski rynek wkroczył niezwykły projekt LikeAndBuy.It. To narzędzie już na zawsze zrewolucjonizowało rynek e-commerce. Dotychczas brakowało sposobu jak przełożyć zainteresowanie profilem marki na sprzedaż w sklepie, stworzenie narzędzia które łączy sklep z kontem marki na Instagramie było strzałem w dziesiątkę.

Jak to działa?

To wykorzystanie dwóch podstawowych elementów: zdjęcia z dedykowanym linkiem i newslettera.
Po pierwsze, jest to inteligentny spersonalizowany newsletter dostarczający użytkownikom informacji o produkcie, którym dodana osoba zainteresowała się przeglądając Instagramowe aktywności.

Druga rzecz, to dodanie do profilu marki na Instagramie dedykowanego linku, który przekierowuje do zbioru zdjęć produktowych lub mających kierować jakościowy ruch na określoną podstronę. Zainteresowany nie musi szukać na stronie sklepu konkretnego produktu jakim jest zainteresowany.

To wyjątkowe rozwiązanie pomoże profilom na Instagramie, które mogą pochwalić się ogromnym zainteresowaniem fanów przekładając je na konkretne finansowe efekty – jednym z pierwszych firm w Polsce, która korzystała z tego modelu było Local Heroes: „LikeAndBuy.It to rozwiązanie, na które długo czekaliśmy! Dzięki LikeAndBuy.It nasi fani na Instagramie już nigdy nie będą musieli zadawać pytania <>, bo w szybki i łatwy sposób przejdą bezpośrednio na stronę produktu ze zdjęcia” – komentuje Areta Szpura, współzałożycielka Local Heroes.

Obecnie, w mnogości propozycji bardzo łatwo jest znaleźć rozwiązania, które idealnie pasują do profilu działalności. Najważniejsze jest jednak, aby nie zapominać, że promocja sklepu jest tak samo ważna jak jego układ, layout i jakość samych produktów. Zastanów się, z których kanałów korzysta Twój klient i właśnie na nie postaw. Może właśnie Instagram okaże się strzałem w 10!

E-biznesPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wyloguj się z zimy Targach Mobile-IT...

Już 22-23 lutego zimowe lody zostaną rozkruszone na spotkaniu miłośników nowoczesnych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Mowa o 4. Targach Rozwiązań IT, Urządzeń...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Podążaj za trendami!...

Najgorsze co może przytrafić się każdej firmie to stagnacja i brak wizji na lepsze jutro. Nie pozwól, aby brak wdrażania nowych rozwiązań technologicznych był przyczyną tego problemu....

Więcej
e-biznes
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Nowy rok, nowa strategia!...

Nadchodzi koniec roku, a wraz z nim czas refleksji i poważnych decyzji. Zwłaszcza tych biznesowych. Dla wielu jest to dość trudny i absorbujący okres, w którym muszą zmierzyć się raz jeszcze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Byliśmy na Golden Marketing Conference 2016...

Tegoroczna Golden Marketing Conference odbyła się pod hasłem „Be more human!” W jaki sposób prelegenci przedstawili nam to założenie? Rozmawiaj z klientem Z wystąpienia Rafała...

Więcej