wrz 15, 2015 Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

InternetBeta 2015 – to już historia

Ludzie związani z branżą internetową na stolicę polskiego Internetu z pewnością wskażą Kielnarową, wieś pod Rzeszowem. To właśnie tam odbyła się kolejna impreza InternetBeta.

Wymieniać można bez końca, wystarczy kilka nazwisk, które z góry wskazują na rangę wydarzenia. Karol Paciorek, Artur Kurasiński, ks. Jacek Stryczek, Paweł Tkaczyk czy Roman Łoziński. Wystąpienia to nie wszystko – goście poza prelekcjami mogli wymienić się spostrzeżeniami, nawiązać nowe relacje biznesowe, a także „złapać oddech” podczas wieczornych imprez.

Beta” z każdym rokiem coraz lepsza

W kuluarach można było usłyszeć, że InternetBeta jest z każdym rokiem coraz lepsza. To, co najbardziej przyciąga gości, to fakt, że samo miejsce jest magiczne. Niewielka Kielnarowa, w której mieszczą się budynki Centrum Turystyki i Rekreacji WSIiZ, to region daleki od zgiełku miejskiego, dzięki czemu w jednym miejscu wielu gości może przebywać razem i nie istnieje ryzyko, że uczestnicy rozproszą się po okolicy.

Pierwsi goście pojawili się już we wtorek (08.09) w godzinach popołudniowych. Tego dnia na rzeszowskim rynku w jednym z pubów odbyła się impreza „before”.  Dzień później rozpoczęło się oficjalne otwarcie kolejnej „Bety”. Między prelekcjami można było smacznie zjeść (burgery, pizza, lokalna kuchnia), a także spróbować wyśmienitej kawy od CofeeDesk.pl.

Wieczory z kolei to czas na rozluźnienie i tak wyjątkowej atmosfery – najpierw w klubie Lukr w Rzeszowie, gdzie można było dotrzeć podstawionymi autobusami lub taxi (specjalna zniżka dla uczestników imprezy), a dzień później (czwartek) na terenie WSIiZ w Kielnarowej. Gości zabawiała tam kapela Future Folk ze Stanisławem Karpielem-Bułecką na czele.

Kto wśród uczestników? Na „Betę” zjeżdżają się osoby z całego kraju. To inwestorzy, startupowcy, twórcy innowacyjnych projektów internetowych, przedstawiciele najważniejszych agencji reklamowych, digitalowych, menadżerowie i właściciele zarządzający największymi serwisami i sklepami internetowymi.

-Jestem bardzo zadowolony i szczęśliwy, że kolejna „Beta” spełniła oczekiwania uczestników. To mnie zawsze najbardziej cieszy, że według nich znowu tegoroczna impreza była lepsza od poprzednich. Merytorycznie, organizacyjnie, networkingowo. Ludzie mówią, że było epicko, najlepiej i w sumie o to chodziło. Ja już zabieram się za przygotowywanie kolejnej edycji, której termin już został podany – opowiada Mateusz Tułecki, organizator imprezy.

InternetBeta 2015

InternetBeta 2015, autor: Piotr Kordyś, BlueCherry Studio

InternetBeta 2015

InternetBeta 2015, autor: Piotr Kordyś, BlueCherry Studio

InternetBeta 2015

InternetBeta 2015, autor: Piotr Kordyś, BlueCherry Studio

InternetBeta 2015

InternetBeta 2015, autor: Piotr Kordyś, BlueCherry Studio

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Dariusz Brzezicki

Dariusz BrzezickiCopywriter, autor tekstów każdego rodzaju, przedsiębiorca Pasja-pisania.pl

Ciekawski, rzeczowy, merytoryczny – to podobno o mnie. W szkole podstawowej zafascynowany radiem, w gimnazjum prasą, a od czasów liceum Internetem. I to ostatnie zostało do dziś. Przez okres studiów imał się tylko przydatnych rzeczy, a te różnie można definiować…

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

Content marketing – artykuł sponsorowany...

Content marketing, czyli działanie nakierowane na zdobycie jak największej liczby klientów, nastawia się na dostarczanie unikalnej treści dostosowanej do potrzeb czytelników. Publikowane...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

Blog dla e-sklepu – jak prowadzić...

Coraz więcej firm zaczyna prowadzić własnego bloga, ponieważ to pozwala im na podanie odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Sprawia też iż komunikacja z konsumentami...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

InternetBeta 2015 – to już historia...

Ludzie związani z branżą internetową na stolicę polskiego Internetu z pewnością wskażą Kielnarową, wieś pod Rzeszowem. To właśnie tam odbyła się kolejna impreza...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

InternetBeta 2015 coraz bliżej...

Siódma edycja multidyscyplinarnej konferencji o nowych technologiach i innowacjach coraz bliżej. Już 9-11 września Rzeszów stanie się „internetową stolicą Polski”. W tych dniach do...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

Tego nie wiedziałeś o pracy dobrego copywritera...

Na ogół myślisz tak: zlecasz jakiś tekst copywriterowi, a ten od razu przechodzi do pracy i „stuka” palcami w klawiaturę tworząc „jakiś” tam tekst. W rzeczywistości jest zupełnie...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

9. edycja infoShare – lepiej być nie mogło...

Na wnioski jeszcze za wcześnie, bo za nami dopiero połowa roku, ale już dziś można pokusić się o stwierdzenie, że tegoroczny infoShare to branżowa impreza roku. I nie ma w tym żadnego...

Więcej