kwi 4, 2014 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Jak dobrać budżet kampanii AdWords oraz sprawdzić jej efektywność?

Na jakim poziomie ustalić budżet reklamowy kampanii AdWords dla sklepu internetowego? Jak sprawdzić efektywność kampanii AdWords? Jak obliczyć konwersję w sklepie internetowym? – To najczęstsze pytania pojawiające się u prowadzących sklepy internetowe.

Poniżej udostępniamy bezpłatny kalkulator budżetu oraz konwersji zakupowej kampanii Google Adwords, który ułatwi podjęcie decyzji, co do koniecznego budżetu oraz obliczenie efektywności kampanii. Kalkulator został opracowany w postaci pliku Excel, dzięki temu możesz wprowadzić dane wejściowe oraz wydrukować przygotowaną symulacje.

W kalkulatorze w łatwy sposób obliczysz:

- poziom budżetowy dla kampanii
- konwersję zakupową w Twoim sklepie
- ilość wizyt w danym budżecie
- ilość zamówień w ramach budżetu
- koszt pozyskania jednego zamówienia

Kalkulator budżetu kampanii AdWords do pobrania pod adresem: Kalkulator_kampanii_adwords.xls

Kampanie Adwords są obecnie już stałym elementem każdej kampanii marketingowej. Dlaczego? Ponieważ są efektywne i przynoszą wymierne korzyści. Z wyszukiwarki Google korzysta aż 97 proc. internautów, wynika z badania gemiusTraffic. Poza tym kampania reklamowa AdWords to dość prosty sposób na dotarcie do odbiorców.

Zasady działania wyszukiwarki wydają się oczywiste – ludzie wpisując frazę tym samym zadają pytanie, a Google przedstawia odpowiedzi, możliwie jak najbardziej precyzyjne. Przy tworzeniu kampanii ważne jest stawianie się w roli tych poszukujących pewnych informacji, produktów i prezentowanie internautom odpowiedzi na ich pytania. Słowa kluczowe są ważne, ale to jedynie połowa sukcesu. W pełni skuteczna kampania AdWords powinna zawierać zarówno słowa klucze, jak i najpopularniejsze zapytania.

Nie należy jednak zapominać, że równie ważna jest strona docelowa, do której kierowani są internauci. Jeśli jest mało atrakcyjna, mało użyteczna i niedopasowana do zapytania, oczekiwań odbiorców i aktualnych trendów, bardzo wysoki będzie współczynnik odrzuceń. Mimo skutecznej kampanii AdWords, konwersja będzie bardzo niska.

Dopiero uwzględnienie tych wszystkich czynników zapewnia nam generowanie satysfakcjonującej konwersji.\

Autor: Alicja Dahlke

E-biznesPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej