lut 1, 2016 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 5 komentarzy

Kalendarz e-commerce 2016 – sprawdź!

Kalendarz e-commerce 2016 to narzędzie niezbędne dla każdego z branży e-commerce.

Zapisując się do systemu powiadomień Kalendarza e-commerce zawsze na czas zaplanujesz przyszłe działania marketingowe zwiększające sprzedaż Twojego e-biznesu.

Klinika E-commerce wraz ze wsparciem merytorycznym i technologicznym zespołu 2ClickShop stworzyła narzędzie dedykowane dla każdego przedsiębiorcy funkcjonującego w branży e-commerce. Kalendarz e-commerce to codziennie aktualizowane, pierwsze interaktywne narzędzie wspierające e-biznes w planowaniu działań sprzedażowych, w oparciu o bieżące okazje sprzedażowe oraz dostarczające informacje na temat eventów, konferencji, targów oraz inspiracji e-commerce. Dzięki comiesięcznym powiadomieniom i alertom sprzedażowym otrzymasz na swoją skrzynkę, zawsze z wyprzedzeniem aktualną porcję porad i inspiracji dla swojego e-biznesu.

Narzędzie wraz z możliwością aktywacji alertów sprzedażowych i dostępem do porad znajduje się  pod adresem – www.kalendarzecommerce.pl

http://kalendarzecommerce.pl/

http://kalendarzecommerce.pl/

Klinikaecommerce.pl to serwis e-commerce i kompendium wiedzy dla e-biznesu, dające rozwiązania i wskazówki jak sprzedawać lepiej i więcej. Redagowany przez grupę ekspertów i praktyków, których ideą jest dostarczyć porady i informacje dla e-sprzedawców oraz marketerów.

2ClickShop współtwórca projektu Kalendarza e-commerce 2016 jest dostawcą dedykowanych rozwiązań e-commerce dla segmentu B2C/B2B.

E-biznesSystemy B2BTrendy
Dodaj komentarz

5 thoughts on “Kalendarz e-commerce 2016 – sprawdź!

  1. próbowałem w ubiegłym roku korzystać z czegoś takiego tylko w wersji angielskiej, jestem ciekawe efektów

  2. Z pewnością przydatne narzędzie dla branży! fajne jest to że Kalendarz będzie aktualizowany, a nie kolejne statyczne narzędzie…

  3. Czy kalendarz będzie aktualizowany na bazie propozycji wydarzeń podsyłanych przez subskrybentów?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 5 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 5 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 5 komentarzy

Wyloguj się z zimy Targach Mobile-IT...

Już 22-23 lutego zimowe lody zostaną rozkruszone na spotkaniu miłośników nowoczesnych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Mowa o 4. Targach Rozwiązań IT, Urządzeń...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 5 komentarzy

Podążaj za trendami!...

Najgorsze co może przytrafić się każdej firmie to stagnacja i brak wizji na lepsze jutro. Nie pozwól, aby brak wdrażania nowych rozwiązań technologicznych był przyczyną tego problemu....

Więcej
e-biznes
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 5 komentarzy

Nowy rok, nowa strategia!...

Nadchodzi koniec roku, a wraz z nim czas refleksji i poważnych decyzji. Zwłaszcza tych biznesowych. Dla wielu jest to dość trudny i absorbujący okres, w którym muszą zmierzyć się raz jeszcze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 5 komentarzy

Byliśmy na Golden Marketing Conference 2016...

Tegoroczna Golden Marketing Conference odbyła się pod hasłem „Be more human!” W jaki sposób prelegenci przedstawili nam to założenie? Rozmawiaj z klientem Z wystąpienia Rafała...

Więcej