gru 7, 2015 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Kolory roku 2016 – jesteśmy zaskoczeni!

Pamiętacie kolor roku 2015? Marsala – pisaliśmy o tym tutaj. Kilka dni temu został wybrany kolor na rok kolejny i tak ku zaskoczeniu wszystkim pierwszy raz jest to kolorystyczny duet  – Rose Quartz i Serenity!

Jak powszechnie wiadomo, kolory które używamy w identyfikacji wizualnej, w naszych logotypach, stronie, materiałach reklamowych mają realny wpływ na to jak odbierają naszą markę klienci. To bardzo ważne jakimi kolorami komunikujemy. Coroczny wybór koloru roku poprzedzony jest licznymi badaniami rynku i dyskusją największych autorytetów,  ma on być wskazówką dla przedstawicieli branży modowej, designerów, ale również dla  marketingowców.

kolor roku 2016

via: pantone.com

Trend na pastele

W wiecznym pośpiechu i chaosie reklamowym, który towarzyszy nam każdego dnia, nie tylko w codziennym życiu ale i w internecie, antidotum mają być pastele – ład i spokój – to oferuje nam to połączenie . Delikatne, relaksujące kolory, które symbolizują delikatność i eteryczność – takie właśnie są Rose Quartz i Serenity.

Cytując ze strony pantone.com:

„In many parts of the world we are experiencing a gender blur as it relates to fashion, which has in turn impacted color trends throughout all other areas of design. This more unilateral approach to color is coinciding with societal movements toward gender equality and fluidity, the consumer’s increased comfort with using color as a form of expression, a generation that has less concern about being typecast or judged and an open exchange of digital information that has opened our eyes to different approaches to color usage.”

Z pewnością wybór Pantone jest kontrowersyjny. Pastelowe kolory najczęściej wybierane są przez kobiety, uwielbiają je też dzieci. Nie od dziś wiadomo, że w codziennych wyborach to właśnie niebieski jest dla chłopców, a różowy dla dziewczynek.
A jak czują się z nimi mężczyźni? No właśnie – jesteśmy ciekawi!

A oto kilka przykładów zastosowania połączenia Rose Quartz i Serenity w praktyce:

via: instyle.com

via: instyle.com

via: amodernfashionista.com

via: amodernfashionista.com

via: ucreative.com

via: ucreative.com

Trendy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej