3 sale, 30 prelekcji, ponad 15 godzin z zakresu technologii mobilnych. W minioną środę mieliśmy przyjemność wzięcia udziału w Pierwszym Kongresie Mobilnym.
Wydarzenie to dedykowane było m. in. właścicielom sklepów, portali, wydawnictw internetowych, osobom wdrażającym strategię mobilną w firmach i organizacjach, a także wszystkim odpowiedzialnym za komunikację mobilną. Czyli nie mogło nas tam zabraknąć.
Tegoroczny kongres odbył się w Biznes Klubie Stadionu Narodowego w Warszawie. Od początku na wyróżnienie zasługuje organizacja i poziom komunikacji. Na każdym etapie byliśmy informowani o wydarzeniu via e-mail lub sms.
Prelekcje rozpoczęły się punktualnie o godzinie 10. Przestronna duża sala została umownie podzielona na trzy mniejsze, dzięki czemu mogliśmy swobodnie przemieszczać się między prezentacjami.
Na scenie A najczęściej poruszany był temat e-commerce i m-commerce. Wysłuchaliśmy m.in. bardzo ciekawego wystąpienia Andrzeja Ognowskiego pt. ‚Answear.com w Black Friday – przypadek? Nie sądzę!’. Wiele o współpracy z Żabką przy budowie aplikacji mobilnej opowiedziała Monika Mikowska. Okazało się, że nie należy bać się współpracy przy budowie aplikacji mobilnej dwóch firm wdrożeniowych i że bardzo ważna jest wartość dodatnia, którą otrzyma użytkownik końcowy. Tomasz Kolinko świetnie poradził sobie bez prezentacji multimedialnej. Opowiedział jak komunikować za granicą i jak bardzo niebezpieczne jest zamykanie się w komunikacji wyłącznie na Polskę.
Niestety, w trakcie trwania kongresu prezentacje odbywały się jednocześnie na trzech różnych scenach przez co nie byliśmy w stanie posłuchać wszystkich prelegentów. Jednak ze wszystkich wystąpień został opracowany materiał wideo, dzięki któremu będziemy mogli nadrobić zaległości.
Widzimy się na kolejnym Kongresie Mobilnym!