kwi 17, 2015 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Kongres Mobilny – byliśmy tam!

3 sale, 30 prelekcji, ponad 15 godzin z zakresu technologii mobilnych. W minioną środę mieliśmy przyjemność wzięcia udziału w Pierwszym Kongresie Mobilnym.

Wydarzenie to dedykowane było m. in. właścicielom sklepów, portali, wydawnictw internetowych, osobom wdrażającym strategię mobilną w firmach i organizacjach, a także wszystkim odpowiedzialnym za komunikację mobilną. Czyli nie mogło nas tam zabraknąć.

kongres

Tegoroczny kongres odbył się w Biznes Klubie Stadionu Narodowego w Warszawie. Od początku na wyróżnienie zasługuje organizacja i poziom komunikacji. Na każdym etapie byliśmy informowani o wydarzeniu via e-mail lub sms.

Prelekcje rozpoczęły się punktualnie o godzinie 10. Przestronna duża sala została umownie podzielona na trzy mniejsze, dzięki czemu mogliśmy swobodnie przemieszczać się między prezentacjami.

kongres

Na scenie A najczęściej poruszany był temat e-commerce i m-commerce. Wysłuchaliśmy m.in. bardzo ciekawego wystąpienia Andrzeja Ognowskiego pt. ‚Answear.com w Black Friday – przypadek? Nie sądzę!’. Wiele o współpracy z Żabką przy budowie aplikacji mobilnej opowiedziała Monika Mikowska. Okazało się, że nie należy bać się współpracy przy budowie aplikacji mobilnej dwóch firm wdrożeniowych i że bardzo ważna jest wartość dodatnia, którą otrzyma użytkownik końcowy. Tomasz Kolinko świetnie poradził sobie bez prezentacji multimedialnej. Opowiedział jak komunikować za granicą i jak bardzo niebezpieczne jest zamykanie się w komunikacji wyłącznie na Polskę.

Niestety, w trakcie trwania kongresu prezentacje odbywały się jednocześnie na trzech różnych scenach przez co nie byliśmy w stanie posłuchać wszystkich prelegentów. Jednak ze wszystkich wystąpień został opracowany materiał wideo, dzięki któremu będziemy mogli nadrobić zaległości.

Widzimy się na kolejnym Kongresie Mobilnym!

 

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wyloguj się z zimy Targach Mobile-IT...

Już 22-23 lutego zimowe lody zostaną rozkruszone na spotkaniu miłośników nowoczesnych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Mowa o 4. Targach Rozwiązań IT, Urządzeń...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Podążaj za trendami!...

Najgorsze co może przytrafić się każdej firmie to stagnacja i brak wizji na lepsze jutro. Nie pozwól, aby brak wdrażania nowych rozwiązań technologicznych był przyczyną tego problemu....

Więcej
e-biznes
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Nowy rok, nowa strategia!...

Nadchodzi koniec roku, a wraz z nim czas refleksji i poważnych decyzji. Zwłaszcza tych biznesowych. Dla wielu jest to dość trudny i absorbujący okres, w którym muszą zmierzyć się raz jeszcze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Byliśmy na Golden Marketing Conference 2016...

Tegoroczna Golden Marketing Conference odbyła się pod hasłem „Be more human!” W jaki sposób prelegenci przedstawili nam to założenie? Rozmawiaj z klientem Z wystąpienia Rafała...

Więcej