kwi 25, 2016 Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

W Rzeszowie zawrzało!

Końcówka zeszłego tygodnia dla wszystkich pasjonatów i praktyków public relations oznaczała tylko jedno – spotkanie w Rzeszowie. 21-22.04.2016 odbył się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Dwa dni pełne wyjątkowych spotkań z najważniejszymi przedstawicielami branży, licznych debat i merytorycznych dyskusji.

Szkolenie, warsztat, prezentacja najlepszych praktyk PR Rzeszów.

W kongresie wzięło udział ponad 200 osób, nie było tam przypadków – każdy uczestnik z pasją i zaangażowaniem brał udział w przedsięwzięciu. Wyjątkowe prelekcje owocowały ożywionymi dyskusjami kuluarowymi, a miejsce w którym odbywało się spotkanie- Hotel Rzeszów zapewnił uczestnikom sprawną obsługę i organizację wydarzenia.

Patronat Kliniki E-commerce

Patronat Kliniki E-commerce

Wszystko zaczęło się od prelekcji, podczas której Adam Łaszyn dokonał subiektywnego rankingu 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku. Była to jedna z najlepszych prelekcji całego kongresu – świetne przykłady, silna argumentacja oraz solidna dawka wiedzy, a to wszystko w zaledwie 60 minut! Kolejne przemówienia dotyczyły już konkretnych tematów: wizerunek służb, PR kościoła katolickiego, komunikacja z mediami interwencyjnymi w kryzysie, absurdy i tautologie rynku public relations oraz wiele innych! Całość to około 30h branżowych debat, dyskusji i niezwykle wartościowych wypowiedzi praktyków.

Prelekcja - Adam Łaszyn

Prelekcja – Adam Łaszyn

Po całym dniu, przy wspólnej kolacji, odbył się test z wiedzy PR i polskiego rynku mediów, a następnie wszyscy przeszli do hotelowego baru zobaczyć wieczorne atrakcje i kontynuować integrację.

Wieczorne integracje

Wieczorne integracje

Drugi dzień kongresu rozpoczęła bardzo ciekawa prezentacja Michała Zalewskiego : Wizja / Rzut / Odbiór / Start – jak budować niezabudowane, czyli jakość komunikacji fundamentem marki ICE Kraków. Kolejna, która wyjątkowo przypadła nam do gustu to prelekcja Bohdana Pawłowicza o zarządzaniem kryzysowym przy organizacji eventów. Całość spotkania zakończyły warsztaty.

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Kongres Profesjonalistów Public Relations to bezsprzecznie najważniejsze wydarzenie w branży. Spotkanie tylu osobowości, praktyków daje nie tylko ogromny zastrzyk energii, ale i motywacji na kolejny rok!
Bo za rok będziemy w Rzeszowie z pewnością!

Tutaj znajdziecie podsumowanie całego kongresu.

Zapraszamy też na nasz fanpage gdzie, zawsze na bieżąco wrzucamy zdjęcia i relacje z wydarzeń! 

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Barbara Pilawska

Barbara Pilawska 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Kilka sposobów jak zrobić dobry blog firmowy...

Myśl o założeniu bloga firmowego spędza Ci sen z powiek? Przeczytaj kilka naszych rad, jak zrobić to najlepiej. Pamiętaj – systematyczność, unikalny oraz zweryfikowany kontent i...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Newsjacking w pigułce...

Newsjacking, często określany jako real-time marketing, to często spontaniczne działanie marketingowe wykorzystujące bieżące wydarzenia w polityce, kulturze czy inne zdarzenie mediowe do...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

W Rzeszowie zawrzało!...

Końcówka zeszłego tygodnia dla wszystkich pasjonatów i praktyków public relations oznaczała tylko jedno – spotkanie w Rzeszowie. 21-22.04.2016 odbył się Kongres Profesjonalistów Public...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Po pierwsze PERSONALIZUJ!...

Największe marki już od lat personalizują swoje produkty – szalik Burberry lub portfel Louis Vuitton z inicjałami to klasyka. Obecnie coraz więcej polskich marek zmienia swoje podejście i...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Koniec roku – czas na podsumowanie...

Tworząc podsumowanie na koniec roku z pewnością towarzyszy nam wiele przemyśleń. Zastanawiamy się czy wszystkie decyzje były trafne, które inwestycje warte są kontynuowania, które...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Współpraca z blogerem – zrób to dobrze!...

Zauważyliście jak popularne stało się podejmowanie współpracy z blogerami? Wszystkie największe marki mają na swoim koncie taką relację. Coraz częściej widzimy, że nawet lokalne...

Więcej