sty 23, 2015 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Marketing Day w Gdyni – już za nami!

Nie jeden, a dwa dni trwała tegoroczna – czwarta już w historii – edycja konferencji Marketing Day. Do gdyńskiej siedziby Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego przybyło aż 350 ekspertów z branży po to, by przedyskutować nie tylko najnowsze trendy w marketingu, ale także nawiązać cenne kontakty i … dobrze się bawić.

Formuła wydarzenia przyciągnęła nie tylko marketerów, handlowców, sprzedawców, lecz również przedsiębiorców, tych, którzy dopiero myślą o swoim biznesie, a także wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu. Prelekcje dobrane były tak, by każdy znalazł coś dla siebie.

Ekspertka od skuteczności działań komunikacji biznesowej Anna Miotk doradzała, jak określić swoją grupę docelową, Krzysztof Hillar w niekonwencjonalny sposób przedstawił specyfikę wystąpień publicznych, Mikołaj Winkiel opowiedział co nieco o monitoringu sieci, Magdalena Pawłowska przybliżyła termin One Decision Marketingu i przekonała o skuteczności leadpage, zaś Barbara Stawarz przeanalizowała to, jak na nas, cyfrowych tubylców, działa tekst z ekranu komputera czy urządzeń mobilnych. W sumie na Marketing Day odbyło się 25 prelekcji i warsztatów.

Uczestnicy Marketing Day mieli okazję wyjechać z Gdyni nie tylko z pakietem cennej wiedzy, lecz także z jedną z wielu cennych nagród ufundowanych przez sponsorów i partnerów. Do wygrania był m.in. iPad Air, markowy tablet i słuchawki, czy szkolenie z technik zarządzania projektami marketingowymi. 

Organizatorzy przed, w trakcie i po konferencji monitorowali buzz w sieci dotyczący konferencji, wychwytywali wpisy z konferencyjnym tagiem #‎MarketingDayPL‬ i dbali o dobrą komunikację. Na oficjalny fanpage wydarzenia trafiło wiele ciekawych zdjęć i materiałów, w tym uśmiechnięte selfie dwojga organizatorów – Violi Urban i Marka Piaska – na tle sali wypełnionej słuchaczami.

Więcej na fanpage’u i stronie www Marketing Day.

Obejrzyjcie zdjęcia:

MD2 MD3 MD4MD5 MD6 MD7 MD8 MD9 MD10 MD11 MD12 MD13 MD14 MD16 selfie

 

Autor: Natalia Bednarz

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej