Nie jeden, a dwa dni trwała tegoroczna – czwarta już w historii – edycja konferencji Marketing Day. Do gdyńskiej siedziby Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego przybyło aż 350 ekspertów z branży po to, by przedyskutować nie tylko najnowsze trendy w marketingu, ale także nawiązać cenne kontakty i … dobrze się bawić.
Formuła wydarzenia przyciągnęła nie tylko marketerów, handlowców, sprzedawców, lecz również przedsiębiorców, tych, którzy dopiero myślą o swoim biznesie, a także wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu. Prelekcje dobrane były tak, by każdy znalazł coś dla siebie.
Ekspertka od skuteczności działań komunikacji biznesowej Anna Miotk doradzała, jak określić swoją grupę docelową, Krzysztof Hillar w niekonwencjonalny sposób przedstawił specyfikę wystąpień publicznych, Mikołaj Winkiel opowiedział co nieco o monitoringu sieci, Magdalena Pawłowska przybliżyła termin One Decision Marketingu i przekonała o skuteczności leadpage, zaś Barbara Stawarz przeanalizowała to, jak na nas, cyfrowych tubylców, działa tekst z ekranu komputera czy urządzeń mobilnych. W sumie na Marketing Day odbyło się 25 prelekcji i warsztatów.
Uczestnicy Marketing Day mieli okazję wyjechać z Gdyni nie tylko z pakietem cennej wiedzy, lecz także z jedną z wielu cennych nagród ufundowanych przez sponsorów i partnerów. Do wygrania był m.in. iPad Air, markowy tablet i słuchawki, czy szkolenie z technik zarządzania projektami marketingowymi.
Organizatorzy przed, w trakcie i po konferencji monitorowali buzz w sieci dotyczący konferencji, wychwytywali wpisy z konferencyjnym tagiem #MarketingDayPL i dbali o dobrą komunikację. Na oficjalny fanpage wydarzenia trafiło wiele ciekawych zdjęć i materiałów, w tym uśmiechnięte selfie dwojga organizatorów – Violi Urban i Marka Piaska – na tle sali wypełnionej słuchaczami.
Więcej na fanpage’u i stronie www Marketing Day.
Obejrzyjcie zdjęcia:
Autor: Natalia Bednarz