Mirosław Sobieraj

mirekPasjonat, praktyk oraz ekspert e-commerce, od 2000 roku związany z branżą oraz Agencją TI. Z wykształcenia i zamiłowania elektronik o specjalizacji systemy komputerowe. Autor i recenzent artykułów branżowych. Zarządza agencją interaktywną oraz internet software house – Trol InterMedia sp. z o.o. sp.k., zatrudniającą ponad 60 pasjonatów e-commerce. Agencja TI jest właścicielem marki e-Alliance – Opieka prawna e-commerce oraz 2ClickShop kompleksowego bussines solutions dla e-commerce w segmencie B2C oraz B2B, obsługujacego sprzedaż wielokanałową w Real-time Exchange Data w ponad 2000 e-biznesów w Europie.

Brał udział przy opracowaniu strategii e-marketingowych oraz realizacji i wdrożeniach e-commerce dla takich marek jak: PoloMarket, Curver, Riccardo, Świat AGD, Nowafrane, CC Partners.

Stawia na ludzi z pasją, statystyki, linie trendów, rozwiązania systemowe oraz ambitne projekty.

Prywatnie kibicuje żonie Ani, 7-letniej córce Oli oraz dobrym pomysłom. Pasjonat dobrego smaku i designu, pragmatyk, jeszcze nie do końca czujacy się pewnie w kuchni;-). Z rodziną i znajomymi uwielbia odkrywać nowe miejsca. Inspiracji życiowych poszukuje w otoczeniu oraz ciekawych osobach i ich biografiach, popełniając błędy stara sie wyciągać z nich wnioski. Wolne chwile spędza z rodziną i przyjaciółmi, latem pływał na desce i nadal chce;-), zimą jeździ na nartach, zaś latające modele RC pozwalają mu oglądać świat z innej perspektywy:).

Życiowe motto – Nie możesz zatrzymać żadnego dnia, ale możesz go nie stracić.

Ulubione cytaty

„Wy­magaj­cie od siebie choćby in­ni od was nie wy­maga­li”
- św. Jan Paweł II

„Jeżeli chcesz zbudować statek nie zwołuj ludzi i nie rozdzielaj zadań,
lecz ucz ich tęsknoty za dalekim i nie kończącym się morzem.”
– Antoine Saint – Exupéry

„Czas jest po to, aby nie robić wszystkiego w tym samym momencie”
- Leszek Miller

„Kiedy tempo zmian zachodzących na zewnątrz firmy jest większe niż
tempo zmian wewnątrz, zbliża się koniec.”
– Jack Welch