lip 21, 2015 Opublikował: Ganna Yevtushenko / 0 komentarzy

PayPal poszerza Program Ochrony Kupujących

  • Z dniem 1 lipca 2015, Program Ochrony Kupujących PayPal obejmuje także usługi i produkty cyfrowe.
  • Od teraz, Program uwzględnia niemal wszystkie dobra i usługi nabyte za pośrednictwem PayPal.
  • Rozszerzona ochrona dotyczy użytkowników we wszystkich krajach, w których PayPal jest oferowany jako metoda płatności za zakup usług lub produktów cyfrowych od lokalnych bądź zagranicznych sprzedawców.

 

Od 1 lipca 2015, Program Ochrony Kupujących PayPal obejmuje zarówno fizyczne, jak i cyfrowe produkty oraz usługi. Dobra niematerialne, czyli takie, które nie wymagają fizycznej przesyłki aby dotrzeć do kupującego, to poza usługami, między innymi cyfrowa muzyka, książki, gry, oprogramowanie czy bilety na podróże.

PayPal zwróci koszty wszystkim kupującym, którzy otrzymają usługę lub produkt znacząco odbiegające od wcześniejszego opisu lub gdy dokonają płatności i zakupiona usługa lub produkt nie zostaną do nich dostarczone. To już kolejne rozszerzenie Programu Ochrony Kupujących, po zeszłorocznym uwzględnieniu produktów wykonanych na zamówienie i czterokrotnym przedłużeniu czasu na zgłaszanie roszczeń przez kupujących – z 45 do 180 dni.

Wprowadzone zmiany są bezpośrednim następstwem opinii samych konsumentów, którzy postulowali rozszerzenie ochrony kupujących o usługi i dobra cyfrowe. Bazują również na sukcesie programu pilotażowego, zainicjowanego w czerwcu 2014, w Wielkiej Brytanii, który spotkał się z bardzo pozytywną reakcją brytyjskich konsumentów. Nowa ochrona pozwala bowiem na jeszcze pewniejsze korzystanie z systemu PayPal w celu zakupu usług i produktów cyfrowych, a także jeszcze bardziej umacnia reputację PayPal jako szybszego i bezpieczniejszego sposobu płatności online, na smartfonach i w sklepach.

Dostrzegamy postępującą digitalizację usług i wierzymy, że dobra cyfrowe staną się siłą napędową całego e-commerce. Cieszymy się mogąc rozszerzyć nasz Program Ochrony Kupujących o dobra niematerialne i wyeliminować problemy powszechnie znane ich nabywcom – mówi Damien Perillat, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy przekonani, że za sprawą większej pewności konsumentów podczas zakupu cyfrowych produktów i usług, również sprzedawcy odniosą korzyści w związku z rozszerzeniem ochrony kupujących – dodaje.

Od 1 lipca 2015, do grupy produktów i usług nie objętych ochroną kupujących, należeć będą jedynie: nieruchomości, firmy, pojazdy, przedmioty wykonane na zamówienie (roszczenia dotyczące niezgodności przedmiotu z opisem), maszyny przemysłowe, ekwiwalenty gotówki oraz przedmioty zabronione w ramach przyjętych zasady użytkowania systemu PayPal (pełny przegląd programu ochrony kupujących w systemie PayPal oraz jej warunki znajdują się w Umowie z użytkownikiem PayPal pod tym linkiem).

Program Ochrony Kupujących

Program Ochrony Kupujących

###

PayPal we wszystkich swoich działaniach stawia ludzi na pierwszym miejscu. Od czasu założenia firmy w 1998 roku, stoimy na czele rewolucji płatności cyfrowych, przetwarzając każdego dnia niemal 12,5 milionów płatności dla naszych klientów. PayPal ułatwia ludziom dostęp do swoich finansów oraz kontakt z sobą nawzajem, dając użytkownikom możliwość wysyłania pieniędzy bez udostępniania danych finansowych innym, oferując zarazem swobodę wyboru formy płatności: z salda konta PayPal, kartą kredytową, przez PayPal Credit, a także z rachunku bankowego. Ze 165 milionami aktywnych użytkowników, udało nam się stworzyć otwarty
i bezpieczny ekosystem płatności, wykorzystywany w sklepach i przez urządzenia mobilne, wybierany zarówno przez konsumentów, jak
i przedsiębiorstwa. PayPal to globalna platforma, pozwalającą użytkownikom na 203 rynkach otrzymywać płatności w ponad 100 walutach, wypłacać na rachunki bankowe w 57 walutach 
i utrzymywać saldo na kontach PayPal w 26 walutach. PayPal jest częścią eBay (Nasdaq: EBAY), który we wrześniu 2014 zapowiedział planowane rozdzielenie firm w 2015 roku.

E-biznesTrendy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ganna Yevtushenko

Ganna YevtushenkoHead of business development PayPal

Ganna dołączyła do firmy PayPal w 2009 roku. Pracowała w zespole strategii i była odpowiedzialna za rozwój firmy i ekspansję geograficzną w Europie.

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Ganna Yevtushenko / 0 komentarzy

Otwórzmy bramy e-możliwości...

Otwórzmy bramy e-możliwości: Badanie PayPal/GfK pokazuje, że Polacy aktywniej wykorzystują internetu nie tylko robiąc zakupy, ale także rozwijając biznes Prawie 77% polskich...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Ganna Yevtushenko / 0 komentarzy

Sprzedawaj w Social Mediach...

Sprzedaż kontekstowa, czyli jak spieniężyć społecznościowy szum: Sprzedający w sieci mogą w okresie świątecznym spodziewać się znacznych wzrostów sprzedaży. Zgodnie z danymi...

Więcej
newsytrendy
Opublikował: Ganna Yevtushenko / 0 komentarzy

Potrafisz wyobrazić sobie wakacje bez internetu?...

56% polaków uważa internet za niezwykle przydatne narzędzie w trakcie planowania wakacji, a 95% używa go także w trakcie wyjazdu. 69% polskich turystów poszukuje w internecie wakacyjnych...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Ganna Yevtushenko / 0 komentarzy

PayPal poszerza Program Ochrony Kupujących...

Z dniem 1 lipca 2015, Program Ochrony Kupujących PayPal obejmuje także usługi i produkty cyfrowe. Od teraz, Program uwzględnia niemal wszystkie dobra i usługi nabyte za pośrednictwem...

Więcej
e-biznesnewsytrendy
Opublikował: Ganna Yevtushenko / 0 komentarzy

3 wskazówki, jak dbać o bezpieczeństwo swoich fina...

W pierwszych miesiącach 2015 roku część z nas może zastanawiać się, czy warto wytrwać w swoich noworocznych postanowieniach. Być może niektórzy porzucili już swój cel lub tak naprawdę...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Ganna Yevtushenko / 0 komentarzy

Niemcy na czele zagranicznych klientów...

  Najchętniej za pośrednictwem Internetu kupują u nas Niemcy*. Nasi zachodni sąsiedzi stanowią aż 28% wszystkich klientów zagranicznych. Do najważniejszych kierunków eksportowych...

Więcej