gru 5, 2014 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Poznaj zwycięzcę konkursu Promotor Roku!

Promotor Roku 2014 wybrany! Internauci zdecydowali, że sklepem, który oferował najlepsze okazje zakupowe w sieci, w mijającym roku był Komputronik! Użytkownicy oddali ponad  5,5 tys. głosów na swoich faworytów. 

Cieszymy się, że idea konkursu spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem Internautów- mówi Katarzyna Kazior, Dyrektor Zarządzający CupoNation w Polsce. Wielu z nich uzasadniało swoje wybory, komentując i opowiadając swoje historie związane z zakupami. Dziękujemy za zaangażowanie i gratulujemy wszystkim zwycięzcom. Wyniki konkursu będą stanowić podstawę do wartościowej analizy dla wielu sklepów internetowych.  

Tytuł Promotora Roku 2014 zdobył Komputronik, zwyciężając tym samym w kategorii Elektronika. Na ofertę zakupową tego sklepu oddano 937 głosów. Oferta Komputronika dotyczyła zniżki kwotowej na laptopy, połączonej z darmowym pakietem Office 365.

W kategorii Moda zdecydowanym zwycięzcą został Deichmann, oferujący darmową wysyłkę i zwrot, a także 10% zniżki na cały asortyment. Sklep zdobył 818 głosów, pozostawiając w tyle takie sklepy jak Zalando czy Answear.com.

Niespodziewanym zwycięzcą w kategorii Uroda został Empik, ze swoją ofertą perfum, zdobywając 422 głosy. Wynik Empiku pokazuje, że w krótkim czasie sklep ten, obok książek i muzyki, skutecznie wprowadził do swojej oferty, a także świadomości klientów szerszy asortyment.

W kategorii Pozostałe, wyraźnym zwycięzcą okazał się OleOle, ze swoją ofertą „Produktu Dnia”, który który codziennie przeceniony jest nawet do -90%.

Każdy oddany głos w konkursie stanowi cenną wskazówkę dla całego segmentu e-commerce- mówi Tomasz Chłodecki, Partnership Manager w CupoNation. Wyniki pokazują, jak ogromną rolę w sieci odgrywa marka i budowanie świadomości wśród klientów. Wielu konsumentów głosuje na swoje ulubione sklepy, gdzie kupują regularnie. Istotnym czynnikiem jest również cena, zwycięskie sklepy pozycjonują się jako wyjątkowo atrakcyjne cenowo. Widać również, że konsumenci szczególnie doceniają hybrydową formę promocji, np. zniżka połączona z darmową dostawą, bądź gratisem.

Zwycięski sklep otrzyma nagrody od CupoNation oraz partnerów akcji – InPost oraz Internet Standard.

Z pełnymi wynikami konkursu można zapoznać się na stronie konkursu.

Autor: Natalia Bednarz

Newsy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej