kwi 19, 2016 Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Praktycznie o promocji

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty – rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty – kupią Twój produkt.

„Techniki promocji sprzedaży” to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, zweryfikuje ich wiedzę na temat promocji. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami.
O wielu z nich być może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie?

Patronat nad publikacją objęła również Klinika e-commerce

Patronat nad publikacją objęła również Klinika e-commerce

Kupony, premie, opakowania specjalne, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy, promocje zaangażowane społecznie – to tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów – marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu Czytelnik otrzymuje ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.

Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno dla pracowników agencji, jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym dla każdego, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.

To obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat – konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych. - Krzysztof Kozak, specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Członek Zarządu ICP Group S.A.

Tak wygląda okładka publikacji

Tak wygląda okładka publikacji

Maciej Tesławski – pierwszy filozof marketingu. Współtwórca pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współzałożyciel SMB. W ciągu swojej kariery współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Był Prezesem Zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Członek jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands. Oprócz pracy jako strateg rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, gdzie przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzył kierunek Komunikacja Wizerunkowa. Autor książek: „Lojalność konsumenta”, „Strategia marketingowa” i „Praktyka brandingu”.

Wydawnictwo Słowa i Myśli

Publikuje książki o tematyce biznesowo-marketingowej oraz z pogranicza psychologii. Czytelnikami są menadżerowie, właściciele firm, specjaliści w zakresie sprzedaży, marketingu, trenerzy biznesu, a także wszyscy zainteresowani nowym, inspirującym spojrzeniem na ekonomię i biznes. Książki Wydawnictwa Słowa i Myśli to publikacje nowoczesne, ambitne i przełamujące schematy. Zachęcają do dyskusji, do spojrzenia głębiej, pobudzają do działania.

PatronatyPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Informacja Prasowa

Informacja Prasowa 

więcej
e-biznesprawo-e-commerce
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Reklamacje w sklepie internetowym: co warto wiedzi...

Każdemu sprzedawcy zdarza się otrzymać od klienta reklamacje w związku z wadą zamówionego towaru. Warto w takiej sytuacji znać zarówno swoje prawa, jak i obowiązki wobec konsumenta, by nie...

Więcej
patronatytrendywydarzenia
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

RETAIL CHANNELS 360° FORUM – gotowi?...

Już za miesiąc - RETAIL CHANNELS 360° FORUM! Impreza odbędzie się 19-20 października 2016 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, Warszawa Temat przewodni eventu to: Optymalizuj sprzedaż...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Konferencja eDelivery...

Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu 27 września br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu...

Więcej
patronaty
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Zapraszamy do Poznania!...

Rejestracja na piątą już edycję konferencji Meet Magento Polska właśnie ruszyła! Konferencja zorganizowana przez entuzjastów i dedykowana społeczności Magento odbędzie się w dniach 19-20...

Więcej
patronaty
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

IV Targi IT Future Expo – jesteście gotowi?...

IT Future Expo to IV edycja corocznego spotkania B2B, poświęconego trendom, innowacjom technologicznym, jak również najważniejszym wyzwaniom przed którymi stoi obecnie rynek IT. Idea targów...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

E-wakacje Polaków...

Z badania Ipsos Polska[1] wynika, że w tym roku 17,3 mln naszych rodaków uda się na wakacje, z czego około ¾ będzie odpoczywać w kraju. Zbliża się kulminacyjny okres dla branży...

Więcej