Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty – rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych bardziej skutecznych niż standardowa promocja cenowa jest naprawdę wiele. Są techniki, dzięki którym masz szanse zdobyć wielu nowych, lojalnych klientów, którzy bez względu na koszty – kupią Twój produkt.
„Techniki promocji sprzedaży” to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, zweryfikuje ich wiedzę na temat promocji. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami.
O wielu z nich być może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie?
Kupony, premie, opakowania specjalne, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy, promocje zaangażowane społecznie – to tylko część narzędzi omawianych przez autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów – marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu Czytelnik otrzymuje ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.
Dla kogo jest ta książka? Dla każdego, kto chce projektować skuteczne promocje sprzedaży. Zarówno dla pracowników agencji, jak i firm, które na co dzień opracowują promocje dla swoich marek. Poza tym dla każdego, kto jest zainteresowany nowymi i nietypowymi technikami promocyjnymi.
To obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć otaczający nas świat – konsumentów i marek walczących o dusze i portfele tych pierwszych. - Krzysztof Kozak, specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Członek Zarządu ICP Group S.A.
Maciej Tesławski – pierwszy filozof marketingu. Współtwórca pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współzałożyciel SMB. W ciągu swojej kariery współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Był Prezesem Zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Członek jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands. Oprócz pracy jako strateg rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, gdzie przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzył kierunek Komunikacja Wizerunkowa. Autor książek: „Lojalność konsumenta”, „Strategia marketingowa” i „Praktyka brandingu”.
Wydawnictwo Słowa i Myśli
Publikuje książki o tematyce biznesowo-marketingowej oraz z pogranicza psychologii. Czytelnikami są menadżerowie, właściciele firm, specjaliści w zakresie sprzedaży, marketingu, trenerzy biznesu, a także wszyscy zainteresowani nowym, inspirującym spojrzeniem na ekonomię i biznes. Książki Wydawnictwa Słowa i Myśli to publikacje nowoczesne, ambitne i przełamujące schematy. Zachęcają do dyskusji, do spojrzenia głębiej, pobudzają do działania.