Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze edukacyjnym.
WYDARZENIA
E-commerce Breakfast w Warszawie
Już 12 maja rusza kolejny cykl spotkań skierowanych do przedstawicieli branży e-commerce. Celem E-commerce Breakfast jest wymiana doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji e-mail marketingowej, kwestii prawnych, logistyki, customer experience oraz trendów w e-commerce.
Pierwsze spotkanie, 12 maja, odbędzie się w Warszawie. Zapraszamy do rejestracji, jako Patronat medialny też tam będziemy!
WIEDZA
4 ways Social listening can boost your e-commerce
Czyli jak wykorzystać monitoring internetu w e-handlu.
Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?
Jak sprostać wymaganiom i potrzebom pokolenia, które staje się coraz większą grupą docelową wielu sklepów internetowych. Na co zwrócić uwagę, jak się z nimi komunikować. O tym i nie tylko przeczytasz w artykule “Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?”
11 błędów w analityce e-commerce
Czy oby na pewno dobrze analizujesz dane dotyczące sprzedaży i zachowań użytkowników w swojej witrynie? Poznaj 11 najpopularniejszych błędów i wyeliminuj je już dziś.
Wzrost konwersji, czyli dlaczego badania są istotne przy projektowaniu doświadczeń w Twoim sklepie internetowym
Czy wiesz jak przeprowadzać badania z użytkownikami by uprościć zakupy on-line. User experience ma ogromne znaczenie dla zwiększania konwersji w e-handlu. Mateusz Korobacz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie.
Wykorzystanie Marketing Automation w e-mail marketingu
Czy wiesz jak mądrze i skutecznie połączyć e-mail marketing i marketing automation w Twoim sklepie internetowym, by zwiększyć przychody i zbudować pozytywne relacje z klientem? Przeczytaj wskazówki i zobacz ciekawe przykłady, którymi podzieliła się z nami Anita Wata z Optivo, an Episerver Company
CASE STUDIES
Odkryj, jak Answear użył społecznego dowodu słuszności do osiągnięcia dwucyfrowego wzrostu konwersji
Czyli przykład jak działa siła rekomendacji i opinii o produktach w e-handlu
RAPORTY
Raport KPMG “The truth about online consumers”
Firma KPMG przeprowadziła badanie na prawie 20 tys. osób, które dokonały przynajmniej jednego zakupu w Internecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W badaniu wzięli udział mieszkańcy ponad 50 krajów z całego świata, w wieku 15-70 lat. Z raportu dowiesz się m.in. jak często e-klienci robią zakupy w sieci, dlaczego wybierają e-sklepy zamiast sklepów stacjonarnych i z jakich urządzeń korzystają.
Zachęcamy do przejrzenia całego raportu “The truth about online consumers”