maj 5, 2017 Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #2 – analityka i marketing automation w e-commerce

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze edukacyjnym.

 

WYDARZENIA

E-commerce Breakfast w Warszawie
Już 12 maja rusza kolejny cykl spotkań skierowanych do przedstawicieli branży e-commerce. Celem E-commerce Breakfast jest wymiana doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji e-mail marketingowej, kwestii prawnych, logistyki, customer experience oraz trendów w e-commerce.
Pierwsze spotkanie, 12 maja, odbędzie się w Warszawie. Zapraszamy do rejestracji, jako Patronat medialny też tam będziemy!

 

WIEDZA

4 ways Social listening can boost your e-commerce
Czyli jak wykorzystać monitoring internetu w e-handlu.

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?
Jak sprostać wymaganiom i potrzebom pokolenia, które staje się coraz większą grupą docelową wielu sklepów internetowych. Na co zwrócić uwagę, jak się z nimi komunikować. O tym i nie tylko przeczytasz w artykule “Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?”

11 błędów w analityce e-commerce
Czy oby na pewno dobrze analizujesz dane dotyczące sprzedaży i zachowań użytkowników w swojej witrynie? Poznaj 11 najpopularniejszych błędów i wyeliminuj je już dziś.

Wzrost konwersji, czyli dlaczego badania są istotne przy projektowaniu doświadczeń w Twoim sklepie internetowym
Czy wiesz jak przeprowadzać badania z użytkownikami by uprościć zakupy on-line. User experience ma ogromne znaczenie dla zwiększania konwersji w e-handlu. Mateusz Korobacz dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie.

Wykorzystanie Marketing Automation w e-mail marketingu
Czy wiesz jak mądrze i skutecznie połączyć e-mail marketing i marketing automation w Twoim sklepie internetowym, by zwiększyć przychody i zbudować pozytywne relacje z klientem? Przeczytaj wskazówki i zobacz ciekawe przykłady, którymi podzieliła się z nami Anita Wata z Optivo, an Episerver Company

 

CASE STUDIES

Odkryj, jak Answear użył społecznego dowodu słuszności do osiągnięcia dwucyfrowego wzrostu konwersji
Czyli przykład jak działa siła rekomendacji i opinii o produktach w e-handlu

 

RAPORTY

Raport KPMG “The truth about online consumers”
Firma KPMG przeprowadziła badanie na prawie 20 tys. osób, które dokonały przynajmniej jednego zakupu w Internecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W badaniu wzięli udział mieszkańcy ponad 50 krajów z całego świata, w wieku 15-70 lat. Z raportu dowiesz się m.in. jak często e-klienci robią zakupy w sieci, dlaczego wybierają e-sklepy zamiast sklepów stacjonarnych i z jakich urządzeń korzystają.
Zachęcamy do przejrzenia całego raportu “The truth about online consumers”

 

marketing automation w e-commerce

Newsy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Agata Chmielewska

Agata ChmielewskaE-commerce & On-line Marketing Specialist Agata Chmielewska

E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe. Po pracy pisze na www.achmielewska.com oraz gotuje i bloguje na www.eksperymentalnie.com

więcej
patronaty
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

e-Commerce w praktyce – spotkanie biznesowe ...

20-21.09.2017. w Hotelu Hilton w Warszawie od będzie się e-Commerce w praktyce. Spotkanie organizuje BMS Group, a poświęcone ono będzie zagadnieniom e-Commerce. Wydarzenie e-Commerce, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

GDPR i raport omnichannel 2017 – Przegląd Ec...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. jak unikać walki ceną, pozycjonowanie stron typu One-page oraz raport Omnichannel 2017.     Przegląd E-commerce to cykl, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #9 – Wpisy w Google Moja ...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. wpisy w Google Moja Firma oraz produkty IKEA w Amazon.com, a także o prawach autorskich do zdjęć.     Przegląd E-commerce to...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #8 – zmiany w Direct answers i ...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #7 – jak zwiększyć sprzedaż w e...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Dzielmy się wrażeniami z infoShare!...

5500 uczestników, 133 prelegentów i 3 kilometry przewodów sieciowych – te liczby robią wrażenie, ale nie oddają w pełni skali sukcesu i wspaniałej atmosfery konferencji infoShare, która...

Więcej