Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze edukacyjnym.
WYDARZENIA
E-commerce Breakfast w Łodzi
E-commerce Breakfast kolejny cykl spotkań skierowanych do przedstawicieli branży e-commerce. Celem E-commerce Breakfast jest wymiana doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji e-mail marketingowej, kwestii prawnych, logistyki, customer experience oraz trendów w e-commerce.
W tym roku odbyły się już 2 spotkania w ramach cyklu – w Warszawie i Łodzi, na których byliśmy i serdecznie je polecamy – naprawdę ciekawe prezentacje są. Kolejne spotkanie odbędzie się w Łodzi 2 czerwca - zapiszcie się już dziś!
WIEDZA
Porzucone koszyki a prawo
Czy wysyłają e-mail zachęcający do powrotu do sklepu do użytkownika, który porzucił koszyk, ale nie wyraził zgody na newsletter jest zgodny z prawem? Co można a czego nie w kwestii odzyskiwania porzuconych koszyków?
Wyszukiwarka w sklepie internetowym
Na co zwracać uwagę projektując wyszukiwarkę w sklepie internetowym? Jakie funkcje powinna posiadać i jak wyszukiwarka może pomóc poprawić konwersję?
Ludzie i transludzie w starciu o nasz świat – [prezentacja z infoShare
Prezentacja co prawda stara, bo z InfoShare 2013, jednak wciąż aktualna. Natrafiłam na nią przeglądając swoje archiwa i stwierdziłam, że warto o niej przypomnieć. Natalia Hatalska jak zwykle zrobiła świetną robotę!
NARZĘDZIA
Zrób porządek w swojej skrzynce e-mail
Projektujesz? Lubisz graficzne wizualizacje? Potrzebujesz czasem przelać myśli na papier w formie obrazkowej? Jacek Kłosiński wypuścił w świat Wizualnik, który tworzył w czasie swoje pracy. Uwzględnia zatem on praktyczne potrzeby designera i podejrzewam, że będzie hitem. Niestety na razie Wizualnik będzie dostępny dla jego kursantów, ale mam nadzieję, że niebawem Jacek udostępni go szerszej publice.
RAPORTY
Raport Shoper Płatności w sklepach internetowych 2017
Jaki sposób płatności najbardziej lubią e-klienci? Czy popularność metod są takie same we wszystkich branżach? Dowiesz się o tym z nowego raportu Shoper, który powstał w okresie: październik 2016 – marzec 2017: Płatności w sklepach internetowych 2017