cze 30, 2017 Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #8 – zmiany w Direct answers i Szkolenie dla NGO

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze edukacyjnym.

 

 

WYDARZENIA

Bezpłatne szkolenia dla NGO – Planowanie rozwoju finansowego dla organizacji pozarządowych – lipiec-wrzesień 2017, Warszawa

Od lipca do września 2017 roku odbędzie się cykl bezpłatnych szkoleń dla NGO dotyczących pozyskiwania środków finansowych oraz planowania rozwoju. Jednym z przewidzianych tematów będzie Marketing internetowy dla NGO. Szkolenie poprowadzi Agata Chmielewska, redaktor naczelna Klinikaecommerce.pl, czyli ja ;) Serdecznie zapraszam!

 

Szkolenie Projektowanie skutecznych newsletterów 06.07.2017r. Warszawa

Przypominamy o szkoleniu dotyczącym projektowania skutecznych newsletterów, gdzie dowiesz się nie tylko jak je zaprojektować, ale także jak analizować i optymalizować. Szkolenie poprowadzi Tomasz Kryk, członek naszej redakcji!
Zapraszamy!

 

 

NOWOŚCI

Zmiany w Direct answers w wyszukiwarce Google

Jakiś czas temu Google wprowadziło w swojej wyszukiwarce tzw. Direct Answer znane też jako Answer Box. Znajdują się one bezpośrednio pod reklamami Adwords a tuż nad wynikami organicznymi i są to boxy z odpowiedzią na zadane przez użytkownika pytanie.
Jeśli wg. Google treść na naszej stronie pasowała do direct answer i byliśmy w TOP 10 na daną frazę to mogliśmy pojawić się 2 razy na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.
Google testu obecnie, aby strony, które znalazły się na pozycji 0, czyli w boksie Direct answers nie wyświetlały się ponownie na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

zmiany w direct answers

Amazon uruchamia usługę Prime Wardrobe

Amazon Prime Wardrobe rozwiązuje problem wielu e-klientów. Od teraz zakup ubrań przez internet będzie praktycznie bezproblemowy. Członkowie klubu Prime będą mogli zamówić 3 lub więcej ubrań, przymierzyć je w domu, a następnie zdecydować, które kupują, a których nie. Im więcej ubrań zakupią tym większy rabat dostaną. Na decyzję mają 7 dni. Ubrania, które postanowią zwrócić, zapakują do pudełka i po prostu zamówią kuriera, który je odbierze. Prawda, że zachęcające do zakupów?
Więcej o Amazon Prime Wardrobe przeczytasz tutaj.

 

 

WIEDZA

Gmail Sponsored Promotions – co to za reklamy?

Jeśli korzystasz z reklamy Google Adwords zapewne słyszałeś o Gmail Sponsored Promotions. Jednak jeśli jeszcze z nich nie skorzystałeś, bo nie wiesz czy są warte uwagi i czy konwertują, koniecznie przeczytaj artykuł: “Gmail Sponsored Promotions – co to za reklamy?

Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet, czyli o Femvertising w e-commerce

Przeczytaj o tym jak tworzyć skuteczne przekazy marketingowego skierowane do kobiet. Zobacz najlepsze przykłady i sam się zainspiruj. Czy zawsze należy tworzyć osobny przekaz dla mężczyzn i dla kobiet? Kiedy je rozdzielić i na co zwrócić uwagę chcąc zainteresować sobą płeć piękną?

 

 

NARZĘDZIA

Jak sprawdzić działania konkurencji na Facebooku

Jeśli chcesz sprawdzić jakie typy treści najlepiej sprawdzają się na fanpage Twojej konkurencji, czyli innymi słowy co angażuje najbardziej Twoją grupę docelową, to skorzystaj z narzędzia Sumorank, które Ci to powie. Po wpisaniu adresu fanpage w Sumorank wyświetlą Cie się takie dane jak m.in. najbardziej popularne typy treści, najbardziej popularna ilość znaków w postach czy najbardziej angażujące posty na danym Fanpage. Co ważne, narzędzie jest darmowe. Warte przetestowania, polecamy!

sumorank

 

Zapraszam do śledzenia nas na Facebooku – dzięki temu będziesz na bieżąco z nowinkami i wiedzą w e-commerce!

 

 

zmiany w direct answers

 

Newsy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Agata Chmielewska

Agata ChmielewskaE-commerce & On-line Marketing Specialist Agata Chmielewska

E-commerce & On-line Marketing Specialist. Z branżą internetową związana od 10 lat, podczas których zdobywała doświadczenie zarówno w szeroko pojętym marketingu internetowym, jak i w działaniach związanych z wdrażaniem, optymalizacją i rozbudową sklepów i serwisów internetowych. Najmocniej związana z e-mail i content marketingiem oraz marketing automation. Współpracowała z takimi markami jak Praktiker, Willsoor czy SuperKoszyk.pl. Aktualnie doradza i pomaga markom oraz sklepom internetowym zwiększać konwersję swoich działań, m.in. ustalając strategię czy przeprowadzając kampanie marketingowe. Po pracy pisze na www.achmielewska.com oraz gotuje i bloguje na www.eksperymentalnie.com

więcej
patronaty
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

e-Commerce w praktyce – spotkanie biznesowe ...

20-21.09.2017. w Hotelu Hilton w Warszawie od będzie się e-Commerce w praktyce. Spotkanie organizuje BMS Group, a poświęcone ono będzie zagadnieniom e-Commerce. Wydarzenie e-Commerce, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

GDPR i raport omnichannel 2017 – Przegląd Ec...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. jak unikać walki ceną, pozycjonowanie stron typu One-page oraz raport Omnichannel 2017.     Przegląd E-commerce to cykl, w...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #9 – Wpisy w Google Moja ...

Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. wpisy w Google Moja Firma oraz produkty IKEA w Amazon.com, a także o prawach autorskich do zdjęć.     Przegląd E-commerce to...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #8 – zmiany w Direct answers i ...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
newsy
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Przegląd Ecommerce #7 – jak zwiększyć sprzedaż w e...

Zapraszamy na kolejny Przegląd E-commerce, cyklu w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Agata Chmielewska / 0 komentarzy

Dzielmy się wrażeniami z infoShare!...

5500 uczestników, 133 prelegentów i 3 kilometry przewodów sieciowych – te liczby robią wrażenie, ale nie oddają w pełni skali sukcesu i wspaniałej atmosfery konferencji infoShare, która...

Więcej