kwi 11, 2017 Opublikował: Patrycja Sierdak / 0 komentarzy

Przykłady newsletterów na Wielkanoc – inspiracje i porady

Wielkanoc, to okres wielkiej mobilizacji – także w świecie marketingu. Jest to więc także czas, w którym skrzynki e-mail są wręcz zalewane mniej lub bardziej interesującymi newsletterami. Mają one za zadanie przykuć uwagę odbiorcy i oczywiście zwiększyć sprzedaż.

Przedstawimy pomysłowe przykłady newsletterów na Wielkanoc, które mogą być dla Was dobrą inspiracją.

Pomysłowo wpasuj się w temat

Podstawą interesującego i skutecznego e-maila jest dopasowanie się do tematu wiodącego. Jeśli dodatkowo zrobimy to w pomysłowy sposób, możemy być pewni, że nasza wiadomość spełni jeden ze swoich podstawowych celów – zainteresuje odbiorcę i przyciągnie jego uwagę. Warunek ten jest spełniony w przypadku newslettera Graham and Green – jest tematycznie, a przede wszystkim oryginalnie i pomysłowo. Dodatkowo oryginalne wyrażenie użyte w nagłówku skłoni do kliknięcia w wiadomość.

newsletter na wielkanoc

Newsletter: Graham and Green

Zaangażuj klienta!

Tego przykładu nie mogło zabraknąć, a to ze względu na fakt, że trafia on w dziesiątkę, jeśli chodzi o pomysłowość, tematyczność a także zaangażowanie odbiorcy. Mamy tu element wyzwania i coś co każdy z nas uwielbia – obniżki i promocje. Dość minimalistyczna, ale konkretna forma, w której zawierają się wszystkie pożądane kwestie. Już sam nagłówek wzbudza ciekawość!

newslettery wielkanocne

Newsletter: Daniel Footwear

Użyj wezwania do działania

Podobnie jak w poprzednim przykładzie – istotą jest wezwanie do działania. West Elm zrobił to znakomicie, sugerując że skorzystanie z ich wielkanocnej promocji jest idealnym sposobem na przywitanie wyczekiwanej przez wszystkich wiosny.

pomysł na newsletter wielkanocny

Newsletter: West elm

Proszę, zabierz mnie!

Przykład treściwego minimalizmu, zaserwowanego przez “Farm Shop”, który w ofercie posiada także.. jajka. Czy można lepiej wykorzystać taką świąteczną okoliczność?

Przykłady newsletterów na wielkanoc

Newsletter: Lifton Farm Shop

 

Nagłówek, w który każdy kliknie..

Zachęcająca darmowa dostawa i konkurs – warto chociaż sprawdzić o co chodzi, prawda? W ten właśnie sposób zainteresowanie wzbudził ArtPasaż, który dodatkowo nawiązał do tradycji prezentów od zajączka. Sympatycznie, tradycyjnie i pomysłowo.

przykłady newsletterów na Wielkanoc

Newsletter: ArtPasaż

Co łączy te wszystkie newslettery i na co należy zwrócić uwagę przy tworzeniu własnych?

Liczy się przede wszystkim oryginalność. W okresie świąt trzeba przebić się pośród wielu innych e-maili. Zwykłe, nijakie życzenia już nie wystarczą – mogą jedynie zirytować, a to z kolei może skutkować tym, że nasz odbiorca cofnie subskrypcję. A zatem dobry nagłówek, który skłoni do kliknięcia w e-maila to połowa sukcesu. Następnie, jeśli już zyskaliśmy uwagę odbiorcy, musimy ją odpowiednio wykorzystać. Niech to nie będzie jedynie czas wzmożonego czyszczenia skrzynek e-mailowych!

A może Wy znacie inne interesujące przykłady newsletterów na Wielkanoc z naszego rodzimego rynku?

Zachęcamy do wysyłania do nas tych tegorocznych, które szczególnie wzbudziły Wasze zainteresowanie – tuż po świętach możemy stworzyć wspaniałe podsumowanie minionych świąt!

Promocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Patrycja Sierdak

Patrycja SierdakSpecjalista ds Content i SEO marketingu Eksperci marketingu

Już od liceum wiedziałam, że swoją przyszłość chcę wiązać z marketingiem. Właśnie dlatego pod tym kątem wybrałam specjalizacje na studiach i mogłam zdobywać potrzebne doświadczenie. Prywatnie mam wiele różnych zainteresowań, które wynikają z "ciekawskości" i potrzeby choć minimalnego rozeznania w różnych tematach. Pomaga mi w tym praca copywritera, od której zresztą zaczynałam swoje doświadczenie zawodowe. Uwielbiam wszelkie antyutopie, zarówno filmy jak i książki i często wracam do Orwella. Jemu zresztą też poświęciłam swoją pracę magisterską.

więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Patrycja Sierdak / 0 komentarzy

Strategia marketingowa w e-commerce- czy model AID...

Czy istnieje perfekcyjna strategia marketingowa w e-commerce i nie tylko? W branży wciąż poszukuje się nowych modeli biznesowych i nowych sposobów na zwiększenie efektywności działań. Lecz...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Patrycja Sierdak / 0 komentarzy

Nietypowe święta jako świetny sposób na oryginalne...

Marketing nie znosi nudy. Dlatego wciąż poszukiwane są nowe sposoby na zainteresowanie odbiorców. Im bardziej niecodzienny pomysł na kampanię marketingową, tym lepiej. Skąd jednak czerpać...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Patrycja Sierdak / 0 komentarzy

Czy warto inwestować w e-mail marketing w małej fi...

Z roku na rok obserwujemy coraz większą liczbę powstających e-sklepów. Pokazuje to, jak przyszłościowym i dochodowym kierunkiem zdaje się branża e-commerce. Nic w tym dziwnego - zakupy przez...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Patrycja Sierdak / 0 komentarzy

Przykłady newsletterów na Wielkanoc – inspir...

Wielkanoc, to okres wielkiej mobilizacji - także w świecie marketingu. Jest to więc także czas, w którym skrzynki e-mail są wręcz zalewane mniej lub bardziej interesującymi newsletterami....

Więcej