kwi 11, 2017 Opublikował: Patrycja Sierdak / 0 komentarzy

Przykłady newsletterów na Wielkanoc – inspiracje i porady

Wielkanoc, to okres wielkiej mobilizacji – także w świecie marketingu. Jest to więc także czas, w którym skrzynki e-mail są wręcz zalewane mniej lub bardziej interesującymi newsletterami. Mają one za zadanie przykuć uwagę odbiorcy i oczywiście zwiększyć sprzedaż.

Przedstawimy pomysłowe przykłady newsletterów na Wielkanoc, które mogą być dla Was dobrą inspiracją.

Pomysłowo wpasuj się w temat

Podstawą interesującego i skutecznego e-maila jest dopasowanie się do tematu wiodącego. Jeśli dodatkowo zrobimy to w pomysłowy sposób, możemy być pewni, że nasza wiadomość spełni jeden ze swoich podstawowych celów – zainteresuje odbiorcę i przyciągnie jego uwagę. Warunek ten jest spełniony w przypadku newslettera Graham and Green – jest tematycznie, a przede wszystkim oryginalnie i pomysłowo. Dodatkowo oryginalne wyrażenie użyte w nagłówku skłoni do kliknięcia w wiadomość.

newsletter na wielkanoc

Newsletter: Graham and Green

Zaangażuj klienta!

Tego przykładu nie mogło zabraknąć, a to ze względu na fakt, że trafia on w dziesiątkę, jeśli chodzi o pomysłowość, tematyczność a także zaangażowanie odbiorcy. Mamy tu element wyzwania i coś co każdy z nas uwielbia – obniżki i promocje. Dość minimalistyczna, ale konkretna forma, w której zawierają się wszystkie pożądane kwestie. Już sam nagłówek wzbudza ciekawość!

newslettery wielkanocne

Newsletter: Daniel Footwear

Użyj wezwania do działania

Podobnie jak w poprzednim przykładzie – istotą jest wezwanie do działania. West Elm zrobił to znakomicie, sugerując że skorzystanie z ich wielkanocnej promocji jest idealnym sposobem na przywitanie wyczekiwanej przez wszystkich wiosny.

pomysł na newsletter wielkanocny

Newsletter: West elm

Proszę, zabierz mnie!

Przykład treściwego minimalizmu, zaserwowanego przez “Farm Shop”, który w ofercie posiada także.. jajka. Czy można lepiej wykorzystać taką świąteczną okoliczność?

Przykłady newsletterów na wielkanoc

Newsletter: Lifton Farm Shop

 

Nagłówek, w który każdy kliknie..

Zachęcająca darmowa dostawa i konkurs – warto chociaż sprawdzić o co chodzi, prawda? W ten właśnie sposób zainteresowanie wzbudził ArtPasaż, który dodatkowo nawiązał do tradycji prezentów od zajączka. Sympatycznie, tradycyjnie i pomysłowo.

przykłady newsletterów na Wielkanoc

Newsletter: ArtPasaż

Co łączy te wszystkie newslettery i na co należy zwrócić uwagę przy tworzeniu własnych?

Liczy się przede wszystkim oryginalność. W okresie świąt trzeba przebić się pośród wielu innych e-maili. Zwykłe, nijakie życzenia już nie wystarczą – mogą jedynie zirytować, a to z kolei może skutkować tym, że nasz odbiorca cofnie subskrypcję. A zatem dobry nagłówek, który skłoni do kliknięcia w e-maila to połowa sukcesu. Następnie, jeśli już zyskaliśmy uwagę odbiorcy, musimy ją odpowiednio wykorzystać. Niech to nie będzie jedynie czas wzmożonego czyszczenia skrzynek e-mailowych!

A może Wy znacie inne interesujące przykłady newsletterów na Wielkanoc z naszego rodzimego rynku?

Zachęcamy do wysyłania do nas tych tegorocznych, które szczególnie wzbudziły Wasze zainteresowanie – tuż po świętach możemy stworzyć wspaniałe podsumowanie minionych świąt!

Promocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Patrycja Sierdak

Patrycja SierdakSpecjalista ds Content i SEO marketingu Eksperci marketingu

Już od liceum wiedziałam, że swoją przyszłość chcę wiązać z marketingiem. Właśnie dlatego pod tym kątem wybrałam specjalizacje na studiach i mogłam zdobywać potrzebne doświadczenie. Prywatnie mam wiele różnych zainteresowań, które wynikają z "ciekawskości" i potrzeby choć minimalnego rozeznania w różnych tematach. Pomaga mi w tym praca copywritera, od której zresztą zaczynałam swoje doświadczenie zawodowe. Uwielbiam wszelkie antyutopie, zarówno filmy jak i książki i często wracam do Orwella. Jemu zresztą też poświęciłam swoją pracę magisterską.

więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Patrycja Sierdak / 0 komentarzy

Przykłady newsletterów na Wielkanoc – inspir...

Wielkanoc, to okres wielkiej mobilizacji - także w świecie marketingu. Jest to więc także czas, w którym skrzynki e-mail są wręcz zalewane mniej lub bardziej interesującymi newsletterami....

Więcej