lis 15, 2016 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Przyznano EKOMERSY 2016

09 listopada br. na gali, podczas wieczoru podsumowującego XI edycję Targów eHandlu w Warszawie, rozdano najważniejsze nagrody banży e-commerece. Konkurs miał na celu wyłonienie najlepszych firm, produktów i usług umożliwiających bądź wspomagających sprzedaż w Internecie. Nagrody główne i wyróżnienia przyznano na podstawie głosów Internautów oraz ponad 100-osobowego Jury w czterech wiodących kategoriach:

1. Dostawcy. Kategoria skierowana do dostawców usług i produktów dla e-commerce. Obejmowała podkategorie takie, jak: operator płatności, platforma sklepowa, firma dostawcza, produkt wspierający customer support, rozwiązanie infrastrukturalne, debiut roku, aplikacja SAAS, itp.

2. E-sklepy. Kategoria skierowana do firm prowadzących sprzedaż online. Wśród kategorii dla e-sklepów znalazły się: najbardziej ludzka strategia social media, najbardziej angażujące wykorzystanie video, nowatorskie wykorzystanie technologii mobilnych, ekspansja zagraniczna e-sklepu, itp.

3. Agencje. Kategoria skierowana do agencji realizujących projekty dla e-commerce z podziałem na najlepszą agencję wdrożeniową/integracyjną i generującą sprzedaż.

4. Osobowość. Kategoria dla osób oraz firm, które wniosły szczególny wkład w rozwój branży. Organizatorzy chcieli tu docenić innowatora roku, managera roku i osobę mającą szczególny wkład na rzecz rozwoju e-commerce.

WYNIKI KONKURSU:

Operator płatności
EKOMERS 2016: Przelewy24 (www.przelewy24.pl)
II miejsce: BLIK (www.blikmobile.pl), III miejsce: Espago (www.espago.com)

Debiut roku – produkt/usługa
EKOMERS 2016: zapakuj.to (www.zapakuj.to)
II miejsce: ShopConnector.pl (www. shopconnector.pl), III miejsce: Mobile Audience – Data Managment Platform by Selectivv (www.mobile-audience.com)

Debiut roku – aplikacja SaaS
EKOMERS 2016: feedink.com (www.feedink.com)
II miejsce: Vindicat (www.vindicat.pl)

Produkt/usługa wspierająca Customer Support
EKOMERS 2016: Thulium (www.thulium.pl)
II miejsce: Unified Factory S.A. (www.unifiedfactory.com), III miejsce: Focus Desk (www.focustelecom.pl)

Rozwiązanie wspierające zarządzanie biznesem internetowym
EKOMERS 2016: GetResponse (www.getresponse.pl)
II miejsce: SEMSTORM (www.pl.semstorm.com), III miejsce: Sugester (www.sugester.pl)

Rozwiązanie wspierające generowanie sprzedaży
EKOMERS 2016: FreshMail (www.freshmail.pl)
II miejsce: GetResponse (www.getresponse.pl), III miejsce: EDRONE (www.edrone.me)

Produkt / usługa wspierająca logistykę e-sklepu
EKOMERS 2016: zapakuj.to (www.zapakuj.to)
II miejsce: CLOUDPACK.PL – e-logistyka (www.cloudpack.pl), III miejsce: RUCH S.A. (www.ruch.com.pl)

Firma dostawcza
EKOMERS 2016: Ruch SA (www.ruch.com.pl)
II miejsce: AlleKurier.pl (www.allekurier.pl), III miejsce: Korporacja Kurierska (www.korporacjakurierska.pl)

Platforma/oprogramowanie sklepowe
EKOMERS 2016: IAI Shop (IAI SA) (www.iai-shop.com)
II miejsce: AtomStore (www.atomstore.pl), III miejsce: Sky-Shop.pl (www.sky-shop.pl)

Produkty, usługi wspierające międzynarodową ekspansję e-sklepów
EKOMERS 2016: GoGlobal24 (www.goglobal24.pl)
II miejsce: „Docdata – An Ingram Micro Brand (www.docdata.pl), III miejsce: Eurohermes.eu (www.eurohermes.eu)

Rozwiązania infrastrukturalne
EKOMERS 2016: EmailLabs (www.emaillabs.pl)
II miejsce: Domeny.pl (www.domeny.pl), III miejsce: S-NETcloud (www.snetcloud.com)

Najbardziej angażujące wykorzystanie video
EKOMERS 2016: Ogrodosfera (www.ogrodosfera.pl)
II miejsce: Prezent Marzeń (www.prezentmarzen.com)

Najbardziej ludzka strategia w Social Mediach
EKOMERS 2016: mfind (www.mfind.pl)
II miejsce: Obsessive (www.obsessive.com), III miejsce: DrTusz (www.drtusz.pl)

Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży
EKOMERS 2016: Neckermann Podróże (www.neckermann.pl)
II miejsce: Itaka (www.itaka.pl), III miejsce: eobuwie.pl S.A. (www.eobuwie.com.pl)

Nowatorskie wykorzystanie technologii mobilnych
EKOMERS 2016: Choc&Play (www.chocoplay.pl)
II miejsce: Mirat.pl (www.mirat.pl)

Najlepsza strategia utrzymania klientów
EKOMERS 2016: ANSWEAR.COM (www.answear.com)
II miejsce: TRAVELIST (www.travelist.pl), III miejsce: DrTusz.pl (www.drtusz.pl)

Ekspansja zagraniczna e-sklepu
EKOMERS 2016: ANSWEAR.COM (www.answear.com)
II miejsce: eobuwie.pl S.A. (www.eobuwie.com.pl), III miejsce: Chocolissimo (www.chocolissimo.pl)

Najlepsza Agencja Wdrożeniowa/integracyjna
EKOMERS 2016: Divante Sp. z o.o. (www.divante.pl)
II miejsce: i-systems (www.i-systems.pl), III miejsce: Bold Brand Commerce Sp. z o.o. (www.boldagency.net)

Najlepsza agencja generująca sprzedaż
EKOMERS 2016: Sempai (www.sempai.pl)
II miejsce: Digital Hill (www.digitalhill.pl), III miejsce: Fast White Cat (www.fastwhitecat.com)

Osobowości branży:
Innowator Roku – Michał Cortez
Specjalny wkład w rozwój branży eCommerce – Paweł Fornalski
Manager eCommerce Roku – Tomasz Nowiński

Pierwsza faza konkursu opierała się na internetowych głosach użytkowników uwierzytelnionych z poziomu konta na Facebooku. Podmioty, które uzyskały największą liczbę ważnych głosów, awansowały do rundy drugiej, w której Jury wyłoniło liderów wszystkich kategorii konkursowych. W skład rady wchodzili m.in: Grzegorz Wójcik (e-Commerce Polska), Paweł Fornalski (IAI), Dorota Bachman (PWN Group), Justyna Skorupska (Deloitte), Justyna Dziegieć (L’Oréal), Andrzej Langer (Harvard Business Review Polska)

Gratulujemy wszystkim Uczestnikom, Finalistom oraz Zwycięzcom!

Wydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej