lis 29, 2016 Opublikował: Zbigniew Tobolski / 0 komentarzy

Relacja z XI Targów eHandlu

9 listopada w Warszawie w Hali EXPO XXI odbyły się XI Targi eHandlu. Zorganizowane spotkanie zgromadziło wiele firm z branży e-commerce oferujących rozwiązania i technologie ułatwiające handel internetowy.

Dzień targowy to głównie spotkania z potencjalnymi klientami. Dostawcy branży zostali zgromadzeni w jednym miejscu, co usatysfakcjonowało odwiedzających, którzy mogli kompleksowo pozyskać informacje i nowinki branżowe. Mnogość rozwiązań umożliwiła również porównanie ofert konkurencyjnych firm, jak i  zapoznanie się z innowacyjnym podejściem do tematów automatyzacji czy optymalizacji działań w zakresie e-commerce.

Ciekawe prelekcje podczas targów eHandel przykuły uwagę wielu uczestników. W trakcie kilku godzin na terenie Hali Expo odbyły się dwadzieścia cztery wykłady na trzech scenach prezentacyjnych. Praktycy rynku e-commerce poruszyli ważne tematy z zakresu handlu elektronicznego, czym zainteresowały się zarówno firmy działające w branży z sukcesami, jak i poszukujące rozwiązań nowo powstałe przedsiębiorstwa. Krótka forma wystąpień umożliwiła jednoczesne uczestnictwo w wykładach oraz indywidualnych spotkaniach z wystawcami.

XI targi eHandlu to oczywiście spotkania i rozmowy kuluarowe, wymiana doświadczeń oraz nawiązywanie współpracy między wystawcami. Kontynuacją spotkań i integracji była uroczysta Gala EKOMERSY 2016. Wieczorne spotkanie odbyło się na PGE Narodowy, a nagrody zostały przyznane firmom mającym swój wkład w rozwój e-commerce w Polsce. Po raz pierwszy zostały wręczone również statuetki dla agencji, e-sklepów i osobowości w branży.

XI targi eHandlu to możliwość nawiązania kontaktów biznesowych z firmami z branży e-commerce. Dlatego korzystając z okazji, chcemy podziękować za spotkania i nawiązane rozmowy. Do zobaczenia podczas kolejnych eventów!

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Zbigniew Tobolski

Zbigniew TobolskiE-marketing and Social Media Manager TI Agency

Lubi bawić się słowami. Zawodową przygodę z social media zaczynał w 2010 roku. Wśród marek, z którymi od tamtej pory współpracował znajdziemy kilka doskonale rozpoznawalnych brandów z różnych branż: od chemii budowlanej, przez uczelnię wyższą po FMCG. Największą frajdę przynosi mu praca nad nowymi strategiami. W TI odpowiada za komunikację w social media sieci supermarketów POLOmarket oraz Salonów Łazienki z Pomysłem. Prywatnie szczęśliwy i bardzo dumny tata.

więcej
e-biznes
Opublikował: Zbigniew Tobolski / 0 komentarzy

Obsługa klienta w e-commerce...

Polski e-commerce funkcjonuje w środowisku ostrej konkurencji cenowej. Lata promocji w porównywarkach i przyzwyczajenie do realiów portali aukcyjnych sprawiają, że cena wydaje się być...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Zbigniew Tobolski / 0 komentarzy

Relacja z XI Targów eHandlu...

9 listopada w Warszawie w Hali EXPO XXI odbyły się XI Targi eHandlu. Zorganizowane spotkanie zgromadziło wiele firm z branży e-commerce oferujących rozwiązania i technologie ułatwiające...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Zbigniew Tobolski / 0 komentarzy

Sklep na Facebooku – inspiruj klientów!...

Sprzedaż poprzez inspiracje to temat, o którym pisaliśmy już na naszym blogu. Przygotowaliśmy też dla was Złotą Poradę poświęconą inspiracjom w e-sklepach. Możecie otrzymać ją...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Zbigniew Tobolski / 0 komentarzy

XI Targi eHandlu – spotkajmy się!...

Już 9.11 odbędzie się w Centrum EXPO XXI w Warszawie  kolejna edycja Targów eHandlu - największych w Polsce targów dla wszystkich sprzedających w internecie. Szacuje się, że ponad 140...

Więcej
newsy
Opublikował: Zbigniew Tobolski / 0 komentarzy

Bestseller z Piotra i Pawła, czyli wydawniczy sukc...

Czy memy mają wartość? Oczywiście, że tak – jeśli tylko ich bohaterowie potrafią z nich korzystać. Hitem ostatnich dni jest Cacao DecoMorreno, w którego opakowaniu ktoś dopatrzył się...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Zbigniew Tobolski / 0 komentarzy

Jak edytować promowany post?...

Administratorzy profili na Facebooku bardzo często stają przed koniecznością edycji opublikowanego posta. Wielu z nich nie wie jednak, że edytować można każdy post. Także taki, który ma...

Więcej