maj 31, 2016 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

SPACECRAFT – gotowi na przygodę!

Z wielką przyjemnością razem z zegarem na stronie internetowej Spacecraft odliczamy dni i godziny do wydarzenia. To nie tylko ciekawy pomysł, ale i innowacyjne podejście do spraw konferencji i integracji branż. Samo wydarzenie składa się z kilku części – w programie jest panel konferencyjny, networking, biznesowy Speed Dating oraz wiele innych atrakcji.

Organizatorzy eventu położyli nacisk na innowacyjność i to widać nie tylko w tematyce materiałów, prelekcji, ale i w warstwie wizualnej całego projektu. Innowacyjne projekty otwierające oczy na nowe problemy i nowe rozwiązania – tego nam obecnie potrzeba! To również nowe doświadczenia i relacje, które mamy nadzieję nawiązać podczas udziału w wydarzeniu.

Cześć konferencyjna wygląda bardzo interesująco – zobaczcie sami:

  • 11:00 – 11:10  Powitanie Gości – Prowadzący części konferencyjnej Filip Kłodawski – Współtwórca agencji e-mail marketingowej Animails
  • 11:10 – 11:30 Daniel Kędzierski CEO FastTony.es – Zabiorę Cię w podróż … Historia, jak dobry marketing nie sprzedaje a tylko pozwala kupić
  • 11:35 – 11:55  Kamil Kuchta CEO Spray Networks Inc. – Spray – Jak odnieść sukces w Dolinie Krzemowej? Skuteczny marketing bezpośredni w jednej aplikacji.
  • 12:00 – 12:20 Artur Racicki CEO Social WiFi – Innowacje w obszarze WiFi w Polsce i na świecie
  • 12:20 -12:30 Bo Larsson  CEO Radio Gigabit – Unikalne technologie i systemy komunikacyjne.
  • 12:30- 12:50  Przerwa kawowa
  • 12:50 – 13:10 Piotr Stasiak Managing Partner Agencji Bazgroł – Cały ten content – dlaczego najskuteczniejsze firmy na nowo wymyśliły swą strategię marketingową w sieci.
  • 13:10 – 13:30 Olaf Szymański Sales Development Director w Grupie Sarigato, Anna Białkowska Senior Agency Account Manager w sieci Sataku –  Jak bardzo „rich” mogą być media?
  • 13:30 – 13:50 Cezary Stypułkowski CEO mBank – mBank kierunki rozwoju bankowości mobilnej i online
  • 13:50 – 15:00 Lunch
  • 15:00 – 15:20 Grzegorz Brona CEO Creotech Instruments – Sky is not the limit – O tym jak najbardziej innowacyjny biznes na świecie uczy planowania
  • 15:20 – 15:40 Robert Plesko Dyrektor Zarządzający OMD Macroscope – Smartphone – mobilne centrum decyzji i zakupów
  • 15:40 – 16.00 Marzena Więckowska Szef działu Komunikacji Korporacyjnej, Amazon  Amazon. 100% specyficzny
  • 16.00 – 16.40 Przerwa, Zakwaterowanie gości w pokojach
  • 16.40 – 17:40 Speed Dating
  • 17.40 – 19:00 Przerwa, zakwaterowanie gości w pokojach
  • 19:00 – 1:00 Wieczorny networking
  • 19:30 – 22:30 Kolacja grillowa

A do tego licznych dodatkowych atrakcji w harmonogramie jest bez liku, cały program znajdziecie na http://spacecraft.com.pl/program/

Jak piszą sami organizatorzy: „Wydarzenie skierowane jest do klientów bezpośrednich – producentów sprzętu elektronicznego, AGD, przedsiębiorstw energetycznych, finansowych, ubezpieczeniowych, motoryzacyjnych, odzieżowych, spożywczych, telekomunikacyjnych, budowlanych, farmaceutycznych, chemicznych, spożywczych, a także mediów, deweloperów oraz branży internetowej, sklepów internetowych, firm software.”

W PODRÓŻ DO INNOWACJI ruszamy 02.06.2016, a nasze relacje z eventu możecie na bieżąco śledzić na naszym profilu na Facebooku!
Mamy nadzieję, że wrócimy pełni wrażeń i nowych doświadczeń – z kosmiczną energią do działania.
Jako patroni medialni polecamy i damy Wam znać czy warto już odliczać dni do kolejnej edycji :)

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wyloguj się z zimy Targach Mobile-IT...

Już 22-23 lutego zimowe lody zostaną rozkruszone na spotkaniu miłośników nowoczesnych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Mowa o 4. Targach Rozwiązań IT, Urządzeń...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Podążaj za trendami!...

Najgorsze co może przytrafić się każdej firmie to stagnacja i brak wizji na lepsze jutro. Nie pozwól, aby brak wdrażania nowych rozwiązań technologicznych był przyczyną tego problemu....

Więcej
e-biznes
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Nowy rok, nowa strategia!...

Nadchodzi koniec roku, a wraz z nim czas refleksji i poważnych decyzji. Zwłaszcza tych biznesowych. Dla wielu jest to dość trudny i absorbujący okres, w którym muszą zmierzyć się raz jeszcze...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Byliśmy na Golden Marketing Conference 2016...

Tegoroczna Golden Marketing Conference odbyła się pod hasłem „Be more human!” W jaki sposób prelegenci przedstawili nam to założenie? Rozmawiaj z klientem Z wystąpienia Rafała...

Więcej