cze 20, 2016 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Moda jest obecnie najszybciej rozwijającą się kategorią rynku e-commerce. Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperujący sklep bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta.

Już 5 lipca w Warszawie odbędzie się wyjątkowe spotkanie z ekspertami:
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. Podczas wydarzenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in. e-commerce, promocji marki w mediach społecznościowych, znaczenia IT w branży fashion, a także narzędzi wsparcia sprzedaży.

Do udziału zapraszamy:

  • właścicieli i managerów sklepów internetowych oraz tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy,
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce,
  • szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta,
  • startupowców z branży modowej,
  • projektantów mody.
  • Wykłady poprowadzą między innymi:

    - Mariusz Drużyński – Dyrektor operacyjny, Gino Rossi S.A.
    „OFF/ON – włączyć online w offline”
    Początki wdrożenia online z punktu widzenia osoby zarządzającej offline – wyzwania, perspektywy, błędy.
    (Poruszane zagadnienia:
    - jak odnaleźć się w mnogości rozwiązań dostępnych na rynku rozwiązań online,
    - na co zwrócić uwagę przy doborze rozwiązań online,
    - organizacja współpracy między online a offline,
    - z jakimi wyzwaniami mierzyliśmy się przed wdrożeniem i w trakcie wdrożenia rozwiązań online w Gino Rossi,
    - jak w tej w chwili korzystamy z przyjętych rozwiązań)

    - Karolina Buszkiewicz – Account Manager, klinika e-commerce
    „Sprzedaż poprzez inspiracje”
    (Prezentacja pokaże jak klienci dokonują zakupów poprzez emocję. Zostanie położony nacisk na to, aby zdjęcia i treści w sklepie internetowym były inspirujące i zachęcające do zakupów. Oglądając inspirujące zestawienia klient dokonuje wyboru zakupowego nie tylko jednego produktu, ale całego zestawu. Takie zachowania zwiększają konwersję w sklepie.)

    - Witold Chomiczewski – Radca prawny, Wspólnik, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
    „Obowiązki informacyjne, odstąpienie, prawo autorskie, jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie?”

    (Poruszane zagadnienia:
    - o czym i w jaki sposób trzeba informować konsumentów przy sprzedaży w Internecie,
    - na jakich zasadach konsument może odstąpić od umowy sprzedaży ubrań,
    - kiedy prawo odstąpienia będzie można wyłączyć,
    - na co zwrócić uwagę przy marketingu, by nie naruszyć prawa autorskiego)

    - Anna Rasiewicz – Specjalista ds. rozwoju biznesu w sektorze mody, wykładowca marketingu mody w Artystycznej Szkole Szycia i Mody w Krakowie
    „Zarządzanie marką w branży modowej”
    (Jak budować wyrazistość marki odzieżowej, aby ukazać to co nas wyróżnia?
    - wykorzystanie kreatywności oraz innowacyjności tworzenia odpowiedniej promocji na rynku odzieżowym, akcesoriów,
    - poznanie zasad marketingu, aby lepiej sprzedawać i rozwijać biznes,
    - spojrzenie jak to robi konkurencja, aby zabawa koncepcją mody była znakiem rozpoznawczym.
    Prezentacja zobrazowana przykładami z najlepszych domów mody i polskiego rynku modowego)

    - Alisa Wysocka – Stylistka i kreatorka wizerunku, CodeDress
    „Instagram, Facebook, a może Snapchat? Media społecznościowe dźwignią marketingu Twojej marki”
    (Prelekcja będzie poruszała tematy związane ściśle z promowaniem swojej marki w mediach społecznościowych. Omówione zostaną kwestie związane z działaniem tych kanałów na rynku modowym polskim, jak i globalnym. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie działać w mediach, aby ich marka zyskała swój indywidualny wizerunek oraz wiernych klientów)

    - Aleksandra Płucienik – Radca prawny, Kancelaria EVERBERG
    „Kiedy zwykłe przepraszam nie wystarczy – prezentacja produktów online”
    (Wystąpienie (w formie case study) będzie dotyczyło takich praktycznych kwestii (w obszarze prawnym – ze szczególnym naciskiem na decyzje Prezesa UOKIK) jak błąd w cenie produktu, błąd w opisie, błędy w reklamie itp., związanych bezpośrednio z prezentacją towarów w sklepach internetowych)

    - Łukasz Hardek – FreshMail
    „Obudź śpiocha, czyli jak aktywizować klientów w Twoim sklepie za pomocą email marketingu”- Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu, Tagmax
    „Rola przekazu video w erze OmniChannel z przełożeniem na autorytet marki”

    - Marcin Kostecki  Prezes Zarządu, ClickQuickNow Sp. z o.o.
    „Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie internetowym dzięki zintegrowanym kampaniom marketingowym”

    Tematyka konferencji:

    1.  E-commerce

    • multichannel commerce vs. agile commerce
    • wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym – pomóż klientom znaleźć to czego szukają
    • systemy b2b b2c
    • bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
    • e-procurement
    • automatyzacja obsługi zamówień
    • social commerce
    • jak zaistnieć z marką w social media
    • mobile commerce
    • programy lojalnościowe i programy partnerskie
    • zjawisko social shoppingu
    • uwarunkowania prawne

    2. Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych

    • jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?
    • jak przewidywać przyszłe trendy?

    3. Skuteczny marketing
    4. Optymalizacja łańcucha dostaw
    5. Wearables
    6. Znaczenie IT w branży fashion
    7. Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
    8. Technologie CAD I 3D
    9. Logistyka w branży modowej
    10. Narzędzia wsparcia sprzedaży

    Grupa docelowa:

    • właściciele i managerowie sklepów internetowych
    • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
    • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
    • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
    • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
    • projektanci mody
    • blogerzy
    • start’upowcy z branży modowej

Więcej informacji na stronie: Strona wydarzenia oraz Facebook: Facebook „Szyte na miarę”.

Jako patronat medialny eventu szczególnie go polecamy. Podczas wydarzenia będą mieli Państwo okazję, aby zobaczyć wystąpienie Karoliny Buszkiewicz z naszego teamu, która opowie o sprzedaży w internecie poprzez inspiracje. Zapraszamy serdecznie!

 

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej