Moda jest obecnie najszybciej rozwijającą się kategorią rynku e-commerce. Trudno wyobrazić sobie dobrze prosperujący sklep bez rozwiązań pomagających sprostać gustom i preferencjom klienta.
Już 5 lipca w Warszawie odbędzie się wyjątkowe spotkanie z ekspertami:
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. Podczas wydarzenia poruszone zostaną zagadnienia dotyczące m.in. e-commerce, promocji marki w mediach społecznościowych, znaczenia IT w branży fashion, a także narzędzi wsparcia sprzedaży.
Do udziału zapraszamy:
- właścicieli i managerów sklepów internetowych oraz tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy,
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce,
- szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta,
- startupowców z branży modowej,
- projektantów mody.
-
Wykłady poprowadzą między innymi:- Mariusz Drużyński – Dyrektor operacyjny, Gino Rossi S.A.
„OFF/ON – włączyć online w offline”Początki wdrożenia online z punktu widzenia osoby zarządzającej offline – wyzwania, perspektywy, błędy.(Poruszane zagadnienia:
- jak odnaleźć się w mnogości rozwiązań dostępnych na rynku rozwiązań online,
- na co zwrócić uwagę przy doborze rozwiązań online,
- organizacja współpracy między online a offline,
- z jakimi wyzwaniami mierzyliśmy się przed wdrożeniem i w trakcie wdrożenia rozwiązań online w Gino Rossi,
- jak w tej w chwili korzystamy z przyjętych rozwiązań)
- Karolina Buszkiewicz – Account Manager, klinika e-commerce„Sprzedaż poprzez inspiracje”
(Prezentacja pokaże jak klienci dokonują zakupów poprzez emocję. Zostanie położony nacisk na to, aby zdjęcia i treści w sklepie internetowym były inspirujące i zachęcające do zakupów. Oglądając inspirujące zestawienia klient dokonuje wyboru zakupowego nie tylko jednego produktu, ale całego zestawu. Takie zachowania zwiększają konwersję w sklepie.) - Witold Chomiczewski – Radca prawny, Wspólnik, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
„Obowiązki informacyjne, odstąpienie, prawo autorskie, jak bezpiecznie sprzedawać w Internecie?”(Poruszane zagadnienia:
- o czym i w jaki sposób trzeba informować konsumentów przy sprzedaży w Internecie,
- na jakich zasadach konsument może odstąpić od umowy sprzedaży ubrań,
- kiedy prawo odstąpienia będzie można wyłączyć,
- na co zwrócić uwagę przy marketingu, by nie naruszyć prawa autorskiego)
- Anna Rasiewicz – Specjalista ds. rozwoju biznesu w sektorze mody, wykładowca marketingu mody w Artystycznej Szkole Szycia i Mody w Krakowie
„Zarządzanie marką w branży modowej”(Jak budować wyrazistość marki odzieżowej, aby ukazać to co nas wyróżnia?
- wykorzystanie kreatywności oraz innowacyjności tworzenia odpowiedniej promocji na rynku odzieżowym, akcesoriów,- poznanie zasad marketingu, aby lepiej sprzedawać i rozwijać biznes,- spojrzenie jak to robi konkurencja, aby zabawa koncepcją mody była znakiem rozpoznawczym.Prezentacja zobrazowana przykładami z najlepszych domów mody i polskiego rynku modowego)
- Alisa Wysocka – Stylistka i kreatorka wizerunku, CodeDress
„Instagram, Facebook, a może Snapchat? Media społecznościowe dźwignią marketingu Twojej marki”
(Prelekcja będzie poruszała tematy związane ściśle z promowaniem swojej marki w mediach społecznościowych. Omówione zostaną kwestie związane z działaniem tych kanałów na rynku modowym polskim, jak i globalnym. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie działać w mediach, aby ich marka zyskała swój indywidualny wizerunek oraz wiernych klientów)
- Aleksandra Płucienik – Radca prawny, Kancelaria EVERBERG
„Kiedy zwykłe przepraszam nie wystarczy – prezentacja produktów online”
(Wystąpienie (w formie case study) będzie dotyczyło takich praktycznych kwestii (w obszarze prawnym – ze szczególnym naciskiem na decyzje Prezesa UOKIK) jak błąd w cenie produktu, błąd w opisie, błędy w reklamie itp., związanych bezpośrednio z prezentacją towarów w sklepach internetowych)
- Łukasz Hardek – FreshMail
„Obudź śpiocha, czyli jak aktywizować klientów w Twoim sklepie za pomocą email marketingu”- Radosław Sosnowski, Prezes Zarządu, Tagmax
„Rola przekazu video w erze OmniChannel z przełożeniem na autorytet marki”
- Marcin Kostecki Prezes Zarządu, ClickQuickNow Sp. z o.o.
„Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie internetowym dzięki zintegrowanym kampaniom marketingowym”Tematyka konferencji:
1. E-commerce
- multichannel commerce vs. agile commerce
- wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym – pomóż klientom znaleźć to czego szukają
- systemy b2b b2c
- bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
- e-procurement
- automatyzacja obsługi zamówień
- social commerce
- jak zaistnieć z marką w social media
- mobile commerce
- programy lojalnościowe i programy partnerskie
- zjawisko social shoppingu
- uwarunkowania prawne
2. Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych
- jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?
- jak przewidywać przyszłe trendy?
3. Skuteczny marketing
4. Optymalizacja łańcucha dostaw
5. Wearables
6. Znaczenie IT w branży fashion
7. Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
8. Technologie CAD I 3D
9. Logistyka w branży modowej
10. Narzędzia wsparcia sprzedaży
Grupa docelowa:- właściciele i managerowie sklepów internetowych
- właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
- szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
- projektanci mody
- blogerzy
- start’upowcy z branży modowej
Więcej informacji na stronie: Strona wydarzenia oraz Facebook: Facebook „Szyte na miarę”.
Jako patronat medialny eventu szczególnie go polecamy. Podczas wydarzenia będą mieli Państwo okazję, aby zobaczyć wystąpienie Karoliny Buszkiewicz z naszego teamu, która opowie o sprzedaży w internecie poprzez inspiracje. Zapraszamy serdecznie!