sty 28, 2015 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Twitter: czat w grupie i film z aplikacji mobile

Serwis społecznościowy Twitter ogłosił wczoraj na swoim blogu dwie istotne nowości. Mimo, że ich wprowadzenie zdawało się raczej kwestią czasu, każda z nich otwiera nowe możliwości przed użytkownikami. Jakie?

Dyskusje prywatne w grupach do 20 osób.

Są rzeczy zbyt poufne lub mało interesujące, by omawiać je publicznie, a jednocześnie wymagające przedyskutowania przez więcej niż 2 osoby, co umożliwiają wiadomości bezpośrednie (więcej o nich: https://about.twitter.com/directmessages).

Twitter wkrótce udostępni nowe miejsce dialogu – prywatne grupy. Możesz do niej zaprosić do 20 użytkowników, którzy Cię obserwują, bez względu na to, czy znają i obserwują siebie nawzajem. Wystarczy kilka kliknięć i bez opuszczania portalu przedyskutujesz np. temat zbliżającej się imprezy przebieranej.

Filmy – teraz bezpośrednio z aplikacji Twittera!

Dotychczas filmy na Twitterze pochodziły z obcych źródeł. Twitter zdecydował się wykroić z tego tortu swój kawałek – wkrótce będzie można nagrywać, edytować i publikować w portalu aż 30-sekundowe filmy przy pomocy aplikacji Twitter w smartfonie.

Każdy film trafi do portalu z miniaturką, po której kliknięciu/dotknięciu uruchomiony zostanie player. Posiadacze IPhone’ów (a wkrótce i urządzeń z Androidem), dodatkowo będą mogli umieszczać w portalu gotowe filmy z biblioteki swoich urządzeń.

Czy nowe funkcje Twittera znajdą biznesowe zastosowanie? My widzimy duży potencjał w filmach, a to dlatego, że każda marka czy osoba publiczna będzie mogła dotąd szybciej i prościej konstruować, a następnie udostępniać atrakcyjny content filmowy swojej grupie odbiorców. W dobie real-time marketingu szybkość reakcji – działanie tu i teraz! – ma ogromne znaczenie.

Autor: Natalia Bednarz

NewsyPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej