cze 1, 2015 Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

Twórcze dni, czyli wrażenia z Marketing Progress

Dla osób związanych z branżą marketingową to były wyjątkowe dwa dni. Prelekcje znakomitych gości, duża porcja nowej wiedzy, losowanie nagród, a także świetna kuchnia – tak w dużym, telegraficznym skrócie można streścić Marketing Progress.

W czwartek i piątek (28.05 i 29.05) kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu przyciągnęło gości i prelegentów z całego kraju. Na sali pojawili się m.in. Jacek Kotarbiński (Gdańsk), Michał Sadowski (Wrocław), Barbara Stawarz (Warszawa), czy gość z Irlandii, Ian Cleary, założyciel RazorSocial, uznanego przez Social Media Examiner za jednego z najlepszych blogów na świecie poświęconych tematyce społecznościowej.

„Było epicko”

W kuluarach dominowały różne opinie na temat wystąpień poszczególnych prelegentów, ale całościowy obraz jest mocno pozytywny. Dobrze opisuje to zasłyszana rozmowa pomiędzy dwójką uczestników, którzy stwierdzili, że „było po prostu epicko”. Jeśli skumulować całościowo dwa dni, to trudno nie przyznać racji, aczkolwiek warto zaznaczyć, że niektóre prelekcje były mocno dobre, a po niektórych można było spodziewać się czegoś więcej.

Wszystko zaczęło się kilka minut po godzinie 10.00 w czwartek (28.05) jednak 2. piętro Kina Nowe Horyzonty zaczęło się wypełniać już po godzinie 9.00. Po śniadaniu uczestnicy przemieścili się do sali kinowej i na powitanie usłyszeli dobrą prelekcję Jacka Kotarbińskiego uznawanego za guru światowego marketingu.  Wystąpienie dotyczyło nowej tożsamości marketingu i sprzedaży i było przeplatane ciekawymi, mocno aktualnymi case’ami.

Jacek Kotarbiński wysoko zawiesił poprzeczkę, ale zadaniu sprostał Jarosław Kuźniar, drugi prelegent. Popularny prezenter telewizyjny opowiadał o marce osobistej dzieląc się z uczestnikami historią swojego sukcesu, opowieściami o Twitterze, a także o wszechobecnych – w jego przypadku – hejterach i sposobach radzenia sobie z nimi. Było też ciut bardziej nieoficjalnie – Kuźniar zdradził, że ludzie zarzucają mu sukces, dzięki znajomościom, czemu stanowczo zaprzeczył mówiąc, że swoją dotychczasową pozycję zawdzięcza ciężkiej, codziennej pracy od 15. roku życia. Obecnie dziennikarz TVN24 rozwija własny biznes – Kuźniar otworzył biuro podróży i organizuje wycieczki m.in. na Syberię, do Japonii i na Islandię.

Dzień pierwszy to też wystąpienie m.in. Moniki Czaplickiej, a także after party w pobliskim klubie Nietota.

Drugi dzień nie rozczarował

Jeśli ktoś był usatysfakcjonowany po pierwszym dniu, to po drugim dniu konferencji nie miał prawa narzekać. Gwiazdą konferencji był Ian Cleary, założyciel RazorSocial, uznanego przez Social Media Examiner za jednego z najlepszych blogów na świecie poświęconych tematyce społecznościowej. Jego prelekcja „Efektywny marketing a skuteczna sprzedaż” mocno zwróciła uwagę obecnych na sali uczestników.

Tego dnia przed uczestnikami wystąpili m.in. Michał Sadowski z Brand24, który opowiedział o swojej firmie, sposobach pozyskiwania klientów, błędach, jakie popełnił prowadząc Brand24, a także o planach na przyszłość. Z kolei Barbara Stawarz, autorka książki „Content marketing” po polsku opowiedziała o content marketingu. Uczestnicy dowiedzieli się, czym jest oraz czym nie jest content marketing, jak tworzyć dobre treści, a także co dobre treści znaczą dziś dla algorytmów Google.

Za rok kolejny Marketing Progress

Wszystko wskazuje na to, że za rok kolejny Marketing Progress. Podsumowując świeżo zakończoną konferencję można stwierdzić, że organizatorzy nie mają łatwego zadania, aby wyszło jeszcze lepiej niż teraz. Dla uczestników były to dobrze spożytkowane dwa dni.

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Dariusz Brzezicki

Dariusz BrzezickiCopywriter, autor tekstów każdego rodzaju, przedsiębiorca Pasja-pisania.pl

Ciekawski, rzeczowy, merytoryczny – to podobno o mnie. W szkole podstawowej zafascynowany radiem, w gimnazjum prasą, a od czasów liceum Internetem. I to ostatnie zostało do dziś. Przez okres studiów imał się tylko przydatnych rzeczy, a te różnie można definiować…

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

Content marketing – artykuł sponsorowany...

Content marketing, czyli działanie nakierowane na zdobycie jak największej liczby klientów, nastawia się na dostarczanie unikalnej treści dostosowanej do potrzeb czytelników. Publikowane...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

Blog dla e-sklepu – jak prowadzić...

Coraz więcej firm zaczyna prowadzić własnego bloga, ponieważ to pozwala im na podanie odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania. Sprawia też iż komunikacja z konsumentami...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

InternetBeta 2015 – to już historia...

Ludzie związani z branżą internetową na stolicę polskiego Internetu z pewnością wskażą Kielnarową, wieś pod Rzeszowem. To właśnie tam odbyła się kolejna impreza...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

InternetBeta 2015 coraz bliżej...

Siódma edycja multidyscyplinarnej konferencji o nowych technologiach i innowacjach coraz bliżej. Już 9-11 września Rzeszów stanie się „internetową stolicą Polski”. W tych dniach do...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

Tego nie wiedziałeś o pracy dobrego copywritera...

Na ogół myślisz tak: zlecasz jakiś tekst copywriterowi, a ten od razu przechodzi do pracy i „stuka” palcami w klawiaturę tworząc „jakiś” tam tekst. W rzeczywistości jest zupełnie...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Dariusz Brzezicki / 0 komentarzy

9. edycja infoShare – lepiej być nie mogło...

Na wnioski jeszcze za wcześnie, bo za nami dopiero połowa roku, ale już dziś można pokusić się o stwierdzenie, że tegoroczny infoShare to branżowa impreza roku. I nie ma w tym żadnego...

Więcej