cze 12, 2017 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online”
Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać przewagę konkurencyjną handlując online? Interesują Cię takie tematy jak strategia, content, ruch, logistyka?

Dziennik Gazeta Prawna i Klinika e-commerce zapraszają na warsztaty e-commerce: „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online”, które odbędą się 22 czerwca w Warszawie.

Podczas warsztatów posłuchasz się o takich zagadnieniach jak:

  • Tworzenie i zarządzanie stronami www, najlepsze praktyki, trendy, znaczenie naturalnego SEO;
  • E-mail marketing i Marketing automation – jak je wykorzystać by zwiększyć przychody, a jednocześnie nie zrazić do siebie klienta;
  • Budowa strategii dla biznesu prowadzonego w sieci;
  • Content marketing jako strategia wzrostu w e-handlu;
  • Social media i jego rola w pozyskiwaniu ruchu.

Warsztaty poprowadzą praktycy e-commerce: Agata Chmielewska – e-commerce & on-line marketing specialist, Paweł Nowacki - head of marketing porównywarki ubezpieczeń Mfind.pl oraz business development director w Delvein.pl, Konrad Zach – założyciel i CEO Thinkhub, Piotr Stasiak –współzałożyciel i partner zarządzający agencji digitalowej Bazgroł, Andrzej Fedorowicz – dziennikarz, trener i webmaster oraz Olaf Furmanek – twórca i właściciel marki Betelli.

Szkolenie skierowane są do właścicieli i pracowników (zarząd, dyrektorzy) średnich i małych firm, które chcą rozpocząć działalność e-commerce lub planują tę działalność intensyfikować.

Jeśli chcesz zdobyć praktyczną i wartościową wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu w branży e-commerce koniecznie zapisz się wypełniając formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie Gazety Prawnej tutaj.

Organizatorem jest Dziennik Gazeta Prawna, natomiast Klinika e-commerce objęła Patronat medialny nad wydarzeniem.

Jedyne takie warsztaty e-commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw!

warsztaty e-commerce

 

 

Patronaty
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej