Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online”
Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać przewagę konkurencyjną handlując online? Interesują Cię takie tematy jak strategia, content, ruch, logistyka?
Dziennik Gazeta Prawna i Klinika e-commerce zapraszają na warsztaty e-commerce: „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online”, które odbędą się 22 czerwca w Warszawie.
Podczas warsztatów posłuchasz się o takich zagadnieniach jak:
- Tworzenie i zarządzanie stronami www, najlepsze praktyki, trendy, znaczenie naturalnego SEO;
- E-mail marketing i Marketing automation – jak je wykorzystać by zwiększyć przychody, a jednocześnie nie zrazić do siebie klienta;
- Budowa strategii dla biznesu prowadzonego w sieci;
- Content marketing jako strategia wzrostu w e-handlu;
- Social media i jego rola w pozyskiwaniu ruchu.
Warsztaty poprowadzą praktycy e-commerce: Agata Chmielewska – e-commerce & on-line marketing specialist, Paweł Nowacki - head of marketing porównywarki ubezpieczeń Mfind.pl oraz business development director w Delvein.pl, Konrad Zach – założyciel i CEO Thinkhub, Piotr Stasiak –współzałożyciel i partner zarządzający agencji digitalowej Bazgroł, Andrzej Fedorowicz – dziennikarz, trener i webmaster oraz Olaf Furmanek – twórca i właściciel marki Betelli.
Szkolenie skierowane są do właścicieli i pracowników (zarząd, dyrektorzy) średnich i małych firm, które chcą rozpocząć działalność e-commerce lub planują tę działalność intensyfikować.
Jeśli chcesz zdobyć praktyczną i wartościową wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu w branży e-commerce koniecznie zapisz się wypełniając formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie Gazety Prawnej tutaj.
Organizatorem jest Dziennik Gazeta Prawna, natomiast Klinika e-commerce objęła Patronat medialny nad wydarzeniem.
Jedyne takie warsztaty e-commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw!