Customer Experience to jeden z najbardziej popularnych tematów dyskutowanych podczas ostatnich miesięcy w szeroko rozumianej branży IT. Z zaciekawieniem śledziliśmy nowinki w tym zakresie. Jedną z możliwości dokładnego zgłębienia tajników Customer Experience było odbywające się w dniach 8-9.06.2016 w Warszawie Forum IAB.
Najważniejszym celem Konferencji było poznanie odpowiedzi na pytanie: Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają? Dzięki dużemu zaangażowaniu organizatorów event był przygotowany bardzo profesjonalnie, mieliśmy możliwość uczestniczenia w różnych ścieżkach, panelach dotyczących: Omnichannel, Customer Journey, Design Thinking & Innovation, Badania&Insights oraz Technologia w służbie użytkownika. Dzięki wystąpieniom czołowych przedstawicieli e-marketingu z kraju i ze świata, każdy z uczestników mógł wiele dowiedzieć się o trendach i poszerzyć swoją wiedzę na kluczowe ostatnio tematy. Inspiracji nie było końca. Niezwykle istotne dla przyszłości digital marketingu w Polsce było ogłoszenie powstania nowej inicjatywy IAB – Creative Lab, która będzie miała na celu przekazywanie wiedzy i najlepszych praktyk dzięki doświadczeniu ekspertów z agencji mających zaplecze kreatywne na naprawdę wysokim poziomie.
Wiedza jaką udało nam się wynieść z Forum IAB potwierdziła naszą opinię o ciągłej ewolucji branży IT, o jej zmieniających się z dnia na dzień problemach oraz o fakcie, że jedynie podążanie za zmianami przyczyni się do rozwoju nie tylko całej branży, ale także nas samych. Musimy na bieżąco dopasowywać swoją wizję, narzędzia i techniki do otaczającego nas świata, aby jak najlepiej wykorzystać swoje możliwości.
Pełni motywacji do działania i chęci wykorzystania w praktyce przekazanej wiedzy mamy nadzieję, że spotkamy się na kolejnej edycji Forum już w przyszłym roku!
Autor: Monia Anweiler