cze 13, 2016 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

We must put people first, czyli Forum IAB 2016

Customer Experience to jeden z najbardziej popularnych tematów dyskutowanych podczas ostatnich miesięcy w szeroko rozumianej branży IT. Z zaciekawieniem śledziliśmy nowinki w tym zakresie. Jedną z możliwości dokładnego zgłębienia tajników Customer Experience było odbywające się w dniach 8-9.06.2016 w Warszawie Forum IAB.

Forum IAB

Rozpoczęcie Konferencji

Najważniejszym celem Konferencji było poznanie odpowiedzi na pytanie: Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają? Dzięki dużemu zaangażowaniu organizatorów event był przygotowany bardzo profesjonalnie, mieliśmy możliwość uczestniczenia w różnych ścieżkach, panelach dotyczących: Omnichannel, Customer Journey, Design Thinking & Innovation, Badania&Insights oraz Technologia w służbie użytkownika.  Dzięki wystąpieniom czołowych przedstawicieli e-marketingu z kraju i ze świata, każdy z uczestników mógł wiele dowiedzieć się o trendach i poszerzyć swoją wiedzę na kluczowe ostatnio tematy. Inspiracji nie było końca. Niezwykle istotne dla przyszłości digital marketingu w Polsce było ogłoszenie powstania nowej inicjatywy IAB – Creative Lab, która będzie miała na celu przekazywanie wiedzy i najlepszych praktyk dzięki doświadczeniu ekspertów z agencji mających zaplecze kreatywne na naprawdę wysokim poziomie.

Marketing

Nowa era marketingu

Facebook

Stoisko Facebooka w kreatywnej odsłonie

Wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza.

Wiedza, wiedza i jeszcze raz wiedza.

Wiedza jaką udało nam się wynieść z Forum IAB potwierdziła naszą opinię o ciągłej ewolucji branży IT, o jej zmieniających się z dnia na dzień problemach oraz o fakcie, że jedynie podążanie za zmianami  przyczyni się do rozwoju nie tylko całej branży, ale także nas samych. Musimy na bieżąco dopasowywać swoją wizję, narzędzia i techniki do otaczającego nas świata, aby jak najlepiej wykorzystać swoje możliwości.

Pełni motywacji do działania i chęci wykorzystania w praktyce przekazanej wiedzy mamy nadzieję, że spotkamy się na kolejnej edycji Forum już w przyszłym roku!

Autor: Monia Anweiler

E-biznesPatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej