Dziś w Przeglądzie E-commerce na tapecie m.in. wpisy w Google Moja Firma oraz produkty IKEA w Amazon.com, a także o prawach autorskich do zdjęć.
Przegląd E-commerce to cykl, w którym dzielimy się nowinkami w branży e-handlu, informacjami o ciekawych wydarzeniach, raportach oraz wartościowymi artykułami o charakterze edukacyjnym.
WYDARZENIA
„E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online – Warszawa, 28.09.2017r.
Wraz z Dziennik Gazeta Prawna zapraszamy na warsztaty e-commerce: „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online”, które odbędą się 28 września w Warszawie.
Jeśli chcesz zdobyć praktyczną wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu w branży e-commerce koniecznie zapisz się wypełniając formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie Gazety Prawnej tutaj.
Jesteśmy Patronem medialnym warsztatów, a redaktor naczelna Kliniki e-commerce – czyli ja – będę prowadzić jedną z prelekcji!
NOWOŚCI
Wpisy w Google Moja Firma
Od pewnego czasu Google umożliwia dodawanie krótkich wpisów dotyczących nowości w firmie, aktualności, informacji o promocjach, informacji o zmianie godzin otwarcia, przedstawienia produktu czy zachęcenia zapoznania się z ofertą.
Treść wpisu może zawierać 300 znaków i jest opcja dodania przycisku CTA czy daty trwania np. promocji. Więcej o tej funkcjonalności przeczytasz na forum pomocy Google Moja Firma.
Meble IKEA dostępne w Amazon
IKEA wdrożyła w życie swój plan podjęcia współpracy z innymi platformami e-commerce i umożliwiła zakup wyselekcjonowanych produktów w Amazon we wszystkich krajach, w których gigant e-commerce ma swoje dedykowane e-sklepy. Oferta jest także dostępna w Amazon Prime, co oznacza darmowy zwrot dla jego członków. Jak podaje ecommercenews.eu słynne klopsiki IKEA niestety nie są dostępne online. No nic, jakoś to przeżyjemy (zwłaszcza, że jeszcze owa nowość nas nie dotyczy).
WIEDZA
5 sposobów na zwiększenie sprzedaży latem
Jeśli obawiasz się o spadek sprzedaży latem ze względu na wakacje i sezon urlopowy przeczytaj artykuł o tym jak dzięki e-mail marketingowi zainteresować klienta Twoją ofertą. 5 sposobó na wzrost konwersji w wakacje wraz z ciekawymi przykładami znajdziesz w artykule: “5 pomysłów na to, jak wprowadzić lato do newsletterów”
Prawa autorskie do zdjęć – kiedy można użyć fotografii do promocji w Internecie?
Przeczytaj o tym kiedy możesz użyć zdjęć znalezionych w sieci do promocji swojego produktu lub usługi. Jakie prawa ma autor zdjęcia, kiedy możesz skorzystać z jego zdjęcia i dlaczego warto mieć pisemną zgodę autora do wykorzystanie zdjęcia. O tym wszystkim i nie tylko dowiedz się z artykułu: ”Prawa autorskie do zdjęć – kiedy można użyć fotografii do promocji w Internecie?”
NARZĘDZIA
Zbadaj zachowania klientów na Twojej stronie
Jeśli chcesz sprawdzić jak zachowują się klienci na Twojej witrynie, w co klikają, na jakich elementach strony na dłużej się zatrzymują lub co sprawia im problemy przetestuj narzędzie Smartlook.
Zapisuje on screeny użytkowników i pozwala spojrzeć na witrynę oczami klienta.
Więcej o funkcjonalnościach Smartlook przeczytasz na stronie usługi
Zapraszam do śledzenia nas na Facebooku – dzięki temu będziesz na bieżąco z nowinkami i wiedzą w e-commerce!