Plebiscyt Promotor Roku ma na celu wyłonienie sklepu, który przygotował najatrakcyjniejszą okazję zakupową w 2014 roku. Konkurs organizowany jest przez Cuponation.pl - serwis pomagający oszczędzać milionom użytkowników każdego dnia. To pierwsza edycja konkursu w Polsce. Na wyłonionego w głosowaniu internautów. laureata, oaz inne osoby biorące udział w konkursie, czekają atrakcyjne nagrody.Mamy niezwykłą przyjemność patronować temu wydarzeniu.
Rynek zakupów internetowych w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Tylko w tym roku zanotował 15% wzrost, a jego wartość przekroczyła, zdaniem firmy badawczo-konsultingowej PMR, 27 mld złotych. Polacy coraz częściej kupują online polując na najlepsze oferty promocyjne i najniższe ceny.
Cuponation.pl uruchomiło specjalną aplikację, która wyłoni Promotora Roku 2014. Każdy internauta może w niej oddać głos na najlepszą ofertę zakupową w jednej z czterech kategorii: moda, uroda, elektronika oraz pozostałe. Każdy głosujący ma szansę wygrać vouchery o wartości 200zł do zrealizowania w zwycięskim sklepie.
To pierwszy taki konkurs w Polsce. Wyniki plebiscytu pomogą wyłonić najbardziej doceniane przez konsumentów działania promocyjne, dzięki czemu sklepy będą mogły zwiększyć efektywność kampanii promocyjnych. Poprzez konkurs chcemy także nagrodzić pracę zespołów marketingowych sklepów internetowych – mówi Katarzyna Kazior Dyrektor Zarządzający Cuponation w Polsce.
Oficjalnymi partnerami konkursu są Internet Standard oraz InPost. Klinika ecommerce objęła nad wydarzeniem patronat medialny.
Na Promotora Roku 2014 można głosować za pomocą aplikacji na stronie. Głosowanie trwa do 3 grudnia!
Zagłosujecie? My na pewno!
Autor: Natalia Bednarz