lis 21, 2014 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Wystartował konkurs Promotor Roku 2014!

Plebiscyt Promotor Roku ma na celu wyłonienie sklepu, który przygotował najatrakcyjniejszą okazję zakupową w 2014 roku. Konkurs organizowany jest przez Cuponation.pl - serwis pomagający oszczędzać milionom użytkowników każdego dnia. To pierwsza edycja konkursu w Polsce. Na wyłonionego w głosowaniu internautów. laureata, oaz inne osoby biorące udział w konkursie, czekają atrakcyjne nagrody.Mamy niezwykłą przyjemność patronować temu wydarzeniu.

Rynek zakupów internetowych w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Tylko w tym roku zanotował 15% wzrost, a jego wartość przekroczyła, zdaniem firmy badawczo-konsultingowej PMR, 27 mld złotych. Polacy coraz częściej kupują online polując na najlepsze oferty promocyjne i najniższe ceny.

Cuponation.pl uruchomiło specjalną aplikację, która wyłoni Promotora Roku 2014. Każdy internauta może w niej oddać głos na najlepszą ofertę zakupową w jednej z czterech kategorii: moda, uroda, elektronika oraz pozostałe. Każdy głosujący ma szansę wygrać vouchery o wartości 200zł do zrealizowania w zwycięskim sklepie.

To pierwszy taki konkurs w Polsce. Wyniki plebiscytu pomogą wyłonić najbardziej doceniane przez konsumentów działania promocyjne, dzięki czemu sklepy będą mogły zwiększyć efektywność kampanii promocyjnych. Poprzez konkurs chcemy także nagrodzić pracę zespołów marketingowych sklepów internetowych – mówi Katarzyna Kazior  Dyrektor Zarządzający Cuponation w Polsce.

Oficjalnymi partnerami konkursu są Internet Standard oraz InPost. Klinika ecommerce objęła nad wydarzeniem patronat medialny.

Na Promotora Roku 2014 można głosować za pomocą aplikacji na stronie. Głosowanie trwa do 3 grudnia!

Zagłosujecie? My na pewno!

Autor: Natalia Bednarz

E-biznesWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej