sty 12, 2015 Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Już 15/16 stycznia – Marketing Day w Gdyni!

15 i 16 stycznia 2015 roku w Pomorskim Parku Nauk Technologicznych w Gdyni odbędzie się Marketing Day - event, który na celu ma zmianę świadomości przedsiębiorców z zakresu marketingu i sprzedaży. Klinika Ecommerce objęła wydarzenie patronatem medialnym.

IDEA MARKETING DAY

Marketing Day jest eventem dla osób zainteresowanych zwiększeniem obrotów oraz dochodów swojej firmy, a w szczególności dla przedsiębiorców, którzy nie mają osobnego działu marketingu i sami muszą radzić sobie w marketingowym świecie. Organizatorzy zapewniają, że każdy uczestnik pozna ogromną rzesze ludzi, którzy przyszli na konferencję w tym samym celu: poszerzenia kontaktów i zdobycia nowej wiedzy z zakresu e-marketingu.

Pomysł na event zrodził się z obserwacji, że w Polsce mali i średni przedsiębiorcy bywają zagubieni w gąszczu narzędzi do marketingu, nie mając czasu na uzupełnianie wiedzy z obszaru, który szybko się zmienia. Wielu z nich dysponuje zbyt małymi budżetami, by móc liczyć na wsparcie najlepszych agencji i kompleksowe doradztwo, przez co nieefektywnie wydaje swoje pieniądze na marketing.

Misją Marketing Day jest edukacja małych i średnich przedsiębiorców w zakresie marketingu, pokazanie im działających mechanizmów i narzędzi oraz pomoc w nawiązaniu relacji z innymi przedsiębiorcami. Podczas konferencji przedsiębiorcy dostają wiedzę i znajomości, które pozwalają na efektywne działanie zwiększające przychody firmy. Prelegenci podczas Marketing Day przekazują wiedzę efektywnie, ponieważ uczą wg metodyki Lozanova.

Twórcą eventu jest Marek Piasek, guru sprzedaży i relacji w biznesie, wiecznie poszukujący tester narzędzi przydatnych marketingowcom, psychofan systemów do CRM, autoresponderów i big data. Do jego dokonań należy wcielenie w życie cyklu konferencji marketingowych dla MiŚP oraz ogólnopolskiego spotkania blogerów See Bloggers. Piasek jest też współtwórcą programu Younity.

MARKETING DAY 2015

Podczas najbliższej edycji Marketing Day wystąpi ponad 20 prelegentów. Podczas dwóch dni trwania konferencji przekażą oni wiedzę i umiejętności z wielu obszarów marketingu. Poruszymy tematy związane z content marketingiem, social media, sztuką prowadzenia negocjacji i prezentowania ofert, naturalną sprzedażą, video marketingiem. Dokładnie omówimy proces budowania zaufania klienta. Przenalizujemy bilans kosztów i zysków wynikających z prowadzenia kampanii Adwords, płatnej reklamy na Facebooku, Linkedin oraz w mediach tradycyjnych. Podczas warsztatów krok po kroku przeanalizujemy możliwości jakie dają narzędzia do automatyzacji działań marketingowych. Na scenie Marketing Day wystąpią między innymi: Barbara Stawarz [Content King], Anna Miotk [PBI], Marcin Maj [Agencja OS3], Barbara Śliwa [Younity], Michał Leszczyński [GetResponse], Marek Piasek [WhyMailer], Michał Wojciechowski [iPresso], Joanna Gdaniec [freelancer], Piotr Bucki [buski.pro] oraz wielu innych specjalistów-praktyków z całej Polski.

Zobacz relację z poprzedniej edycji Marketing Day:

Więcej informacji: www.marketingday.pl

logo

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Informacja Prasowa

Informacja Prasowa 

więcej
e-biznesprawo-e-commerce
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Reklamacje w sklepie internetowym: co warto wiedzi...

Każdemu sprzedawcy zdarza się otrzymać od klienta reklamacje w związku z wadą zamówionego towaru. Warto w takiej sytuacji znać zarówno swoje prawa, jak i obowiązki wobec konsumenta, by nie...

Więcej
patronatytrendywydarzenia
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

RETAIL CHANNELS 360° FORUM – gotowi?...

Już za miesiąc - RETAIL CHANNELS 360° FORUM! Impreza odbędzie się 19-20 października 2016 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, Warszawa Temat przewodni eventu to: Optymalizuj sprzedaż...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Konferencja eDelivery...

Konferencja eDelivery 2016, czyli wszystko na temat logistyki oraz obsługi klienta w e-handlu 27 września br. na PGE Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja eDelivery. Impreza ma na celu...

Więcej
patronaty
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

Zapraszamy do Poznania!...

Rejestracja na piątą już edycję konferencji Meet Magento Polska właśnie ruszyła! Konferencja zorganizowana przez entuzjastów i dedykowana społeczności Magento odbędzie się w dniach 19-20...

Więcej
patronaty
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

IV Targi IT Future Expo – jesteście gotowi?...

IT Future Expo to IV edycja corocznego spotkania B2B, poświęconego trendom, innowacjom technologicznym, jak również najważniejszym wyzwaniom przed którymi stoi obecnie rynek IT. Idea targów...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Informacja Prasowa / 0 komentarzy

E-wakacje Polaków...

Z badania Ipsos Polska[1] wynika, że w tym roku 17,3 mln naszych rodaków uda się na wakacje, z czego około ¾ będzie odpoczywać w kraju. Zbliża się kulminacyjny okres dla branży...

Więcej