15 i 16 stycznia 2015 roku w Pomorskim Parku Nauk Technologicznych w Gdyni odbędzie się Marketing Day - event, który na celu ma zmianę świadomości przedsiębiorców z zakresu marketingu i sprzedaży. Klinika Ecommerce objęła wydarzenie patronatem medialnym.
IDEA MARKETING DAY
Marketing Day jest eventem dla osób zainteresowanych zwiększeniem obrotów oraz dochodów swojej firmy, a w szczególności dla przedsiębiorców, którzy nie mają osobnego działu marketingu i sami muszą radzić sobie w marketingowym świecie. Organizatorzy zapewniają, że każdy uczestnik pozna ogromną rzesze ludzi, którzy przyszli na konferencję w tym samym celu: poszerzenia kontaktów i zdobycia nowej wiedzy z zakresu e-marketingu.
Pomysł na event zrodził się z obserwacji, że w Polsce mali i średni przedsiębiorcy bywają zagubieni w gąszczu narzędzi do marketingu, nie mając czasu na uzupełnianie wiedzy z obszaru, który szybko się zmienia. Wielu z nich dysponuje zbyt małymi budżetami, by móc liczyć na wsparcie najlepszych agencji i kompleksowe doradztwo, przez co nieefektywnie wydaje swoje pieniądze na marketing.
Misją Marketing Day jest edukacja małych i średnich przedsiębiorców w zakresie marketingu, pokazanie im działających mechanizmów i narzędzi oraz pomoc w nawiązaniu relacji z innymi przedsiębiorcami. Podczas konferencji przedsiębiorcy dostają wiedzę i znajomości, które pozwalają na efektywne działanie zwiększające przychody firmy. Prelegenci podczas Marketing Day przekazują wiedzę efektywnie, ponieważ uczą wg metodyki Lozanova.
Twórcą eventu jest Marek Piasek, guru sprzedaży i relacji w biznesie, wiecznie poszukujący tester narzędzi przydatnych marketingowcom, psychofan systemów do CRM, autoresponderów i big data. Do jego dokonań należy wcielenie w życie cyklu konferencji marketingowych dla MiŚP oraz ogólnopolskiego spotkania blogerów See Bloggers. Piasek jest też współtwórcą programu Younity.
MARKETING DAY 2015
Podczas najbliższej edycji Marketing Day wystąpi ponad 20 prelegentów. Podczas dwóch dni trwania konferencji przekażą oni wiedzę i umiejętności z wielu obszarów marketingu. Poruszymy tematy związane z content marketingiem, social media, sztuką prowadzenia negocjacji i prezentowania ofert, naturalną sprzedażą, video marketingiem. Dokładnie omówimy proces budowania zaufania klienta. Przenalizujemy bilans kosztów i zysków wynikających z prowadzenia kampanii Adwords, płatnej reklamy na Facebooku, Linkedin oraz w mediach tradycyjnych. Podczas warsztatów krok po kroku przeanalizujemy możliwości jakie dają narzędzia do automatyzacji działań marketingowych. Na scenie Marketing Day wystąpią między innymi: Barbara Stawarz [Content King], Anna Miotk [PBI], Marcin Maj [Agencja OS3], Barbara Śliwa [Younity], Michał Leszczyński [GetResponse], Marek Piasek [WhyMailer], Michał Wojciechowski [iPresso], Joanna Gdaniec [freelancer], Piotr Bucki [buski.pro] oraz wielu innych specjalistów-praktyków z całej Polski.
Zobacz relację z poprzedniej edycji Marketing Day:
Więcej informacji: www.marketingday.pl