cze 6, 2016 Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Spacecraft – z powrotem na orbicie

Wróciliśmy ze Spacecraft… pełni wrażeń, dobrej energii i nowych kontaktów. Żałujemy, że podróż trwała tak krótko – a co się dokładnie działo? Zapraszamy do lektury!

2.06.2016 spotkaliśmy się pod warszawskim Pałacem Kultury i Sztuki i wspólnie ruszyliśmy do Józefowa pod Warszawą. Po przybyciu na miejsce, szybkiej rejestracji i pośpiesznym pozostawieniu bagażu, od razy ruszyliśmy na prelekcje.

zds2

Rozpoczęcie eventu

Pierwszy rozpoczął Daniel Kędzierski, który opowiadał o możliwościach reklam na Facebooku – ciekawa i konkretna prelekcja pokazała nam szereg nowych możliwości i zainspirowała do kreatywności w działaniach reklamowych. Wnioski: niesztampowe oraz przemyślane rozwiązania reklamowe, to przyszłość.

zd1

Reprezentacja naszego teamu: Zbigniew i Barbara

Kolejną interesującą dla nas prelekcją była prezentacja CEO Social WIFI. Pokazał on niezwykłe i w zasadzie nieograniczone możliwości wykorzystania technologii wifi do promocji marki. Prelegent Artur Racicki przedstawił kilka case’ów, które z pewnością zapadną nam na długo w pamięci, udowadniając tym samym, że nowe technologie dają nam ogromne pole do działania jeśli chodzi o tworzenie reklam outdoorowych.

zd3

To ciekawe!

Po krótkiej przerwie zainspirowała nas prelekcja Piotra Stasiaka, który starał się przedstawić trochę inne niż tradycyjne podejście do tworzenia contentu marki, w sposób angażujący, ale mniej inwazyjny, który będzie przekładał się na konkretne zyski, np. konwersje w sklepie.

zd5

A może czas na zmianę strategii?

Jedną z najlepszych prezentacji na całym evencie, a z pewnością największe zaskoczenie było wystąpienie Cezarego Stypułkowskiego z mBanku. Opowiadał on o kierunkach rozwoju bankowości, a w szczególności o ogromnym nacisku banków na mobile oraz jego użyteczność. Prelegent bez prezentacji wizualnej, spokojnym i rzeczowym głosem zahipnotyzował publiczność swoim występem – niezwykle konkretnym i interesującym. Świetny przykład na pokazanie ludzkiej twarzy ogromnego koncernu i przedstawienie strategii marki.

zd6

Zdecydowanie przodujemy w tej konkurencji!

Kolejne prezentacje dotyczyły rozwiązań poszczególnych firm: case o robieniu nietuzinkowych rozwiązań video dla firm, czy stricte informacyjna prezentacja o firmie Amazon.

zd7

Kalendarz E-commerce 2016 – partner eventu

Po części konferencyjnej udaliśmy się na Speed Dating – zaskoczyło nas to, że nie była to luźna wymiana kontaktów a przygotowane stoiska prelegentów, do których można było podchodzić i zadawać pytania. Wszyscy uczestnicy chętnie dyskutowali, wiec był to dobry wstęp  do wieczornych networkingów i dalszych integracji.

zd8

Monstertrucki – to była zabawa :)

zd9

Kogo z Was marzenie się spełniło?

Spacecraft to nie tylko ciekawe prelekcje i integracja, ale i liczne atrakcje dodatkowe: monstertrucki, przejażdżki sportowymi samochodami czy mini golf. A wieczorem grill, kurs kiperski, losowanie nagród, a co najważniejszy rozmowy, rozmowy rozmowy – do białego rana! Wymiana biznesowych kontaktów, pomysłów biznesowych czy po prostu dyskusja nad obecnymi trendami oraz przyszłością polskich mediów.

Świetny, ciekawy merytorycznie i dobrze zorganizowany event – tak trzymać!

13322139_962589377173463_881175847896333300_n

PatronatyTrendyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Barbara Pilawska

Barbara Pilawska 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Kilka sposobów – Instagram dla esklepu...

Niejednokrotnie pisaliśmy już jak social media mogą wpływać na konwersję w sklepie internetowym, jak ważne jest prowadzenie regularnej i przemyślanej kampanii dostosowanej do...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Kilka sposobów jak zrobić dobry blog firmowy...

Myśl o założeniu bloga firmowego spędza Ci sen z powiek? Przeczytaj kilka naszych rad, jak zrobić to najlepiej. Pamiętaj – systematyczność, unikalny oraz zweryfikowany kontent i...

Więcej
patronatytrendywydarzenia
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Spacecraft – z powrotem na orbicie...

Wróciliśmy ze Spacecraft... pełni wrażeń, dobrej energii i nowych kontaktów. Żałujemy, że podróż trwała tak krótko – a co się dokładnie działo? Zapraszamy do lektury! 2.06.2016...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Newsjacking w pigułce...

Newsjacking, często określany jako real-time marketing, to często spontaniczne działanie marketingowe wykorzystujące bieżące wydarzenia w polityce, kulturze czy inne zdarzenie mediowe do...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

W Rzeszowie zawrzało!...

Końcówka zeszłego tygodnia dla wszystkich pasjonatów i praktyków public relations oznaczała tylko jedno – spotkanie w Rzeszowie. 21-22.04.2016 odbył się Kongres Profesjonalistów Public...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Po pierwsze PERSONALIZUJ!...

Największe marki już od lat personalizują swoje produkty – szalik Burberry lub portfel Louis Vuitton z inicjałami to klasyka. Obecnie coraz więcej polskich marek zmienia swoje podejście i...

Więcej