Wróciliśmy ze Spacecraft… pełni wrażeń, dobrej energii i nowych kontaktów. Żałujemy, że podróż trwała tak krótko – a co się dokładnie działo? Zapraszamy do lektury!
2.06.2016 spotkaliśmy się pod warszawskim Pałacem Kultury i Sztuki i wspólnie ruszyliśmy do Józefowa pod Warszawą. Po przybyciu na miejsce, szybkiej rejestracji i pośpiesznym pozostawieniu bagażu, od razy ruszyliśmy na prelekcje.
Pierwszy rozpoczął Daniel Kędzierski, który opowiadał o możliwościach reklam na Facebooku – ciekawa i konkretna prelekcja pokazała nam szereg nowych możliwości i zainspirowała do kreatywności w działaniach reklamowych. Wnioski: niesztampowe oraz przemyślane rozwiązania reklamowe, to przyszłość.
Kolejną interesującą dla nas prelekcją była prezentacja CEO Social WIFI. Pokazał on niezwykłe i w zasadzie nieograniczone możliwości wykorzystania technologii wifi do promocji marki. Prelegent Artur Racicki przedstawił kilka case’ów, które z pewnością zapadną nam na długo w pamięci, udowadniając tym samym, że nowe technologie dają nam ogromne pole do działania jeśli chodzi o tworzenie reklam outdoorowych.
Po krótkiej przerwie zainspirowała nas prelekcja Piotra Stasiaka, który starał się przedstawić trochę inne niż tradycyjne podejście do tworzenia contentu marki, w sposób angażujący, ale mniej inwazyjny, który będzie przekładał się na konkretne zyski, np. konwersje w sklepie.
Jedną z najlepszych prezentacji na całym evencie, a z pewnością największe zaskoczenie było wystąpienie Cezarego Stypułkowskiego z mBanku. Opowiadał on o kierunkach rozwoju bankowości, a w szczególności o ogromnym nacisku banków na mobile oraz jego użyteczność. Prelegent bez prezentacji wizualnej, spokojnym i rzeczowym głosem zahipnotyzował publiczność swoim występem – niezwykle konkretnym i interesującym. Świetny przykład na pokazanie ludzkiej twarzy ogromnego koncernu i przedstawienie strategii marki.
Kolejne prezentacje dotyczyły rozwiązań poszczególnych firm: case o robieniu nietuzinkowych rozwiązań video dla firm, czy stricte informacyjna prezentacja o firmie Amazon.
Po części konferencyjnej udaliśmy się na Speed Dating – zaskoczyło nas to, że nie była to luźna wymiana kontaktów a przygotowane stoiska prelegentów, do których można było podchodzić i zadawać pytania. Wszyscy uczestnicy chętnie dyskutowali, wiec był to dobry wstęp do wieczornych networkingów i dalszych integracji.
Spacecraft to nie tylko ciekawe prelekcje i integracja, ale i liczne atrakcje dodatkowe: monstertrucki, przejażdżki sportowymi samochodami czy mini golf. A wieczorem grill, kurs kiperski, losowanie nagród, a co najważniejszy rozmowy, rozmowy rozmowy – do białego rana! Wymiana biznesowych kontaktów, pomysłów biznesowych czy po prostu dyskusja nad obecnymi trendami oraz przyszłością polskich mediów.
Świetny, ciekawy merytorycznie i dobrze zorganizowany event – tak trzymać!