lis 10, 2015 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Amazon otworzył sklep offline

Kilka dni temu Amazon otworzył swoją pierwszą księgarnię stacjonarną. Sklep, w Seattle University Village, utrzymany jest w przytulnej i nowoczesnej stylistyce. Docelowo jest to miejsce nie tylko do zakupu książek, ale również kawiarnia, miejsce spotkań oraz dobrze zaplanowana przestrzeń dedykowana do rozwoju i zabawy dla dzieci.

amazon offline Amazon planował aby księgarnia stacjonarna była przestrzenią, która przyciąga amatorów literatury i nie tylko. Starannie wyselekcjonowane pozycje (tylko te, które mają 4,8 gwiazdek w opiniach księgarni internetowej).

Jak możemy przeczytać w informacji prasowej: “The books in our store are selected based on Amazon.com customer ratings, pre-orders, sales, popularity on Goodreads, and our curators’ assessments,” Amazon notes.) Instead of the Employee Picks shelves that are mainstays at local bookshops, Amazon’s store gives prominent placement to books that are “Highly Rated (4.8 Stars & Above).”

amazon

Dla zainteresowanych została stworzona aplikacja mobilna, która ma w swojej bazie wszystkie pozycje, dzięki czemu potencjalni klienci mogą sprawdzić dokładny opis książki i opinie na jej temat. Ceny w sklepie stacjonarnym jak i na stronie są takie same.

Amazon postawił na kontakt czytelnika z żywą materią. Ich księgarnia ma inspirować i budować lokalną społeczność. To nie tylko miejsce, w którym może zakupić wybraną pozycję, w złożeniu to lokalna przestrzeń do integracji i kontaktu z kulturą i sztuką.

Kilka miesięcy temu Google, teraz Amazon – który gigant e-commerce będzie następny w offline?

amazon

zdjęcia via: jeroendeboer.net

NewsyTrendy
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej