paź 8, 2015 Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

III Kongres eHandlu – nasze wrażenia

29 września na Stadionie Narodowym odbył się III Kongres eHandlu. Przedsięwzięcie z każdym rokiem jest coraz większe, tym razem dla uczestników były dostępne 3 sale w których odbyły się 24 prelekcje. Niezwykle szeroki obszar tematyczny i wiele ciekawych wystąpień w jednym miejscu i czasie – było warto!

Jak można stwierdzić, że event był zrobiony naprawdę dobrze? Kiedy wybierając prelekcje nie możesz się zdecydować na którą iść. Ogrom ciekawych tematów i spotkań ze specjalistami powodował, że cały dzień towarzyszył nam niepokój – czy dobrze wybraliśmy? Czy właśnie ta prelekcja jest najlepsza w danym momencie? Spotkania z ludźmi z branży, niezwykle interesujące rozmowy kuluarowe i liczne prelekcje  powodowały, że cały dzień mieliśmy dylematy – gdzie w danym momencie iść.

Rewelacyjna okazała się organizacja, przygotowanie prelegentów i organizatorów. Kierunek w jakim rozwija się całe przedsięwzięcie z pewnością wyróżnia się na tle innych organizowanych w Polsce dotyczących podobnej tematyki.

Wystąpienia, które zainteresowały nas najbardziej to prezentacja Rahima Blak: „Czy Sklepy Internetowe potrzebują CRM-a? Udowodnię ci, że tak!” oraz Macieja Lewińskiego „Dlaczego nie chcesz znaleźć się ze swoją stroną w rankingu: Top 5 najlepiej konwertujących sklepów internetowych?”

Co podobało nam się najbardziej?

Na pewno zainteresowało nas szczególne porównanie jakie przedstawił Marek Prudel. Opisał sposoby mierzenia konwersji poszczególnych kampanii i  lepszego zrozumienia wyników porównując  konwersję do strzelonej bramki w trakcie meczu. Jeśli naszą uwagę zwraca tylko kampania przynosząca największy skutek to tak jakbyśmy oczekiwali od każdego z piłkarzy bezpośredniego strzału do bramki. Fakt jest jednak taki że zanim piłka wpadnie do bramki musi się odbić kilka razy.

Czy zawsze musi chodzić tylko o sprzedaż? Sposoby i mierniki pomiaru efektywności kampanii. Marek Prudel

Czy zawsze musi chodzić tylko o sprzedaż? Sposoby i mierniki pomiaru efektywności kampanii. via: materiały z prezentacji

Podsumowując – event był rewelacyjny, z niecierpliwością czekamy na kolejne edycje. Jedyne czego żałujemy, to że przy takich okazjach nie można się rozdwoić i skorzystać ze wszystkich możliwości jakie daje program. Do zobaczenia za rok!

PatronatyWydarzenia
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Redakcja Kliniki ecommerce

Redakcja Kliniki ecommerce 

więcej
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...

PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm,  które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Warsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...

Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...

Więcej
jak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Promocja z blogerami a podatki...

Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...

Więcej
patronaty
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

INFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...

INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Jak promować markę beauty?...

Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...

Więcej
wydarzenia
Opublikował: Redakcja Kliniki ecommerce / 0 komentarzy

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...

Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...

Więcej