29 września na Stadionie Narodowym odbył się III Kongres eHandlu. Przedsięwzięcie z każdym rokiem jest coraz większe, tym razem dla uczestników były dostępne 3 sale w których odbyły się 24 prelekcje. Niezwykle szeroki obszar tematyczny i wiele ciekawych wystąpień w jednym miejscu i czasie – było warto!
Jak można stwierdzić, że event był zrobiony naprawdę dobrze? Kiedy wybierając prelekcje nie możesz się zdecydować na którą iść. Ogrom ciekawych tematów i spotkań ze specjalistami powodował, że cały dzień towarzyszył nam niepokój – czy dobrze wybraliśmy? Czy właśnie ta prelekcja jest najlepsza w danym momencie? Spotkania z ludźmi z branży, niezwykle interesujące rozmowy kuluarowe i liczne prelekcje powodowały, że cały dzień mieliśmy dylematy – gdzie w danym momencie iść.
Rewelacyjna okazała się organizacja, przygotowanie prelegentów i organizatorów. Kierunek w jakim rozwija się całe przedsięwzięcie z pewnością wyróżnia się na tle innych organizowanych w Polsce dotyczących podobnej tematyki.
Wystąpienia, które zainteresowały nas najbardziej to prezentacja Rahima Blak: „Czy Sklepy Internetowe potrzebują CRM-a? Udowodnię ci, że tak!” oraz Macieja Lewińskiego „Dlaczego nie chcesz znaleźć się ze swoją stroną w rankingu: Top 5 najlepiej konwertujących sklepów internetowych?”
Co podobało nam się najbardziej?
Na pewno zainteresowało nas szczególne porównanie jakie przedstawił Marek Prudel. Opisał sposoby mierzenia konwersji poszczególnych kampanii i lepszego zrozumienia wyników porównując konwersję do strzelonej bramki w trakcie meczu. Jeśli naszą uwagę zwraca tylko kampania przynosząca największy skutek to tak jakbyśmy oczekiwali od każdego z piłkarzy bezpośredniego strzału do bramki. Fakt jest jednak taki że zanim piłka wpadnie do bramki musi się odbić kilka razy.
Podsumowując – event był rewelacyjny, z niecierpliwością czekamy na kolejne edycje. Jedyne czego żałujemy, to że przy takich okazjach nie można się rozdwoić i skorzystać ze wszystkich możliwości jakie daje program. Do zobaczenia za rok!