Logo firmy musi być ponadczasowe i dopasowane do branży, powinno być też odważne, charakterystyczne. Zobacz poniższą infografikę i zastanów się czy Twoje logo jest zgodne z przyjętymi standardami. Oczywiście stworzenie idealnego logotypu to dużo bardziej złożona sprawa, zainspiruj się najlepszymi światowymi przykładami i zastanów się jak zrobić coś, co odróżni Cię od konkurencji. Pamiętaj jednak – nic na siłę!
Przeczytaj inne wpisy autora:
PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich fir...
PayPal PassPort od teraz dostępny dla polskich firm, które chcą działać globalnie Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów...
WięcejWarsztaty e-commerce w Warszawie – sprawdź...
Warsztaty „E-handel – czyli jak podejść do budowy działalności firmy w kanale online” Chcesz dowiedzieć się jak podejść do budowy działalności firmy w Internecie? Jak uzyskać...
WięcejPromocja z blogerami a podatki...
Celem każdego sklepu, czy to internetowego czy stacjonarnego, jest sprzedaż jak największej ilości produktów i osiągnięcie jak najwyższego wolumenu obrotów. Jednakże, aby to uzyskać,...
WięcejINFOSHARE 2017 – SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU...
INFOSHARE 2017 - SPOTKANIE WIEDZY I BIZNESU. ORGANIZATORZY ODSŁANIAJĄ SZCZEGÓŁY 11 EDYCJI KONFERENCJI Wiedza na temat biznesu, innowacji, marketingu i programowania, przestrzeń dedykowana...
WięcejJak promować markę beauty?...
Jak promować markę beauty skutecznie, by dotrzeć do jak największej liczby fanów oraz potencjalnych klientów, angażować, inspirować i pozostać zapamiętaną? Spójność przede...
WięcejWirtualna rzeczywistość w realnym biznesie...
Smartfon XXI wieku nie jest już tylko urządzeniem do prowadzenia rozmów, wysyłania wiadomości, przekazywania filmów i zdjęć. Coraz częściej stanowi małe centrum dowodzenia - za jego...
Więcej