lip 23, 2015 Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Responsive Web Design to konieczność!

W poprzednich artykułach wielokrotnie pisałam, jak można zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym. Jak wykorzystać takie kanały jak Pinterest, Instagram, Snapchat. Analizowałam, jak powinien wyglądać koszyk i strona internetowa – wszystko to oczywiście bezpośrednio wpływa na funkcjonowanie sklepu internetowego, jeśli jednak chcesz uzyskać konkretne efekty sprzedaży droga jest tylko jedna – RWD.

Responsive Web Design to nie chwilowy trend, ale konieczność. Stworzenie sklepu w wersji responsywnej pozwoli Twoim klientom robić zakupy, z każdego miejsca i na każdym sprzęcie mobilnym: tablecie, telefonie oraz innych urządzeniach. Z najświeższego raportu firmy Gemius „E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, iż laptop nadal przoduje jeśli chodzi o e-zakupy, jednak już 37% użytkowników kupiło coś korzystając ze smartfona, a 24% z tabletu.

Nie oszczędzaj na technologii

Raz stworzona strona responsywna, będzie dostosowywała się do urządzeń już obecnych na runku, ale również tych, które dopiero są w fazie testów.
Okres wakacyjny sprzyja podróżowaniu i co za tym idzie używaniu urządzeń mobilnych, zamiast zabierać ze sobą ciężki komputer, wystarczy spakować tablet czy większy smartfon. Okres letnich wyprzedaży, dodatkowo potęguje to zjawisko. Możliwość zakupów, w każdym miejscu i dowolnym czasie spowoduje znaczny wzrost odwiedzin na Twojej domenie.

Responsive Web Design charakteryzuje się tym, że nie ma potrzeby generowania dodatkowych adresów mobilnych, strona responsywna ma jedną domenę na wszystkie urządzenia.
Podsumowując wiele czynników jest ważnych, aby konwersja w sklepie była wysoka, jednak teraz warto skupić się na RWD – ten trend naprawdę sprzedaje. Zaufaj specjalistom!

Responsive Web Design to konieczność

Responsive Web Design to konieczność

E-biznesNewsyPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Barbara Pilawska

Barbara Pilawska 

więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Kilka sposobów jak zrobić dobry blog firmowy...

Myśl o założeniu bloga firmowego spędza Ci sen z powiek? Przeczytaj kilka naszych rad, jak zrobić to najlepiej. Pamiętaj – systematyczność, unikalny oraz zweryfikowany kontent i...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Newsjacking w pigułce...

Newsjacking, często określany jako real-time marketing, to często spontaniczne działanie marketingowe wykorzystujące bieżące wydarzenia w polityce, kulturze czy inne zdarzenie mediowe do...

Więcej
patronatywydarzenia
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

W Rzeszowie zawrzało!...

Końcówka zeszłego tygodnia dla wszystkich pasjonatów i praktyków public relations oznaczała tylko jedno – spotkanie w Rzeszowie. 21-22.04.2016 odbył się Kongres Profesjonalistów Public...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Po pierwsze PERSONALIZUJ!...

Największe marki już od lat personalizują swoje produkty – szalik Burberry lub portfel Louis Vuitton z inicjałami to klasyka. Obecnie coraz więcej polskich marek zmienia swoje podejście i...

Więcej
e-biznesjak-promowac-e-sklep
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Koniec roku – czas na podsumowanie...

Tworząc podsumowanie na koniec roku z pewnością towarzyszy nam wiele przemyśleń. Zastanawiamy się czy wszystkie decyzje były trafne, które inwestycje warte są kontynuowania, które...

Więcej
e-biznestrendy
Opublikował: Barbara Pilawska / 0 komentarzy

Współpraca z blogerem – zrób to dobrze!...

Zauważyliście jak popularne stało się podejmowanie współpracy z blogerami? Wszystkie największe marki mają na swoim koncie taką relację. Coraz częściej widzimy, że nawet lokalne...

Więcej