Administratorzy stron fanowskich na Facebooku zacierają ręce – już wkrótce będą mogli umieścić na stronie głównej fanpage’a jeden z 7 przycisków CTA (Call To Action – nawołujący do akcji). Jak na Facebookowe nowości przystało, dostęp do nowej funkcji dostała najpierw grupa nielicznych, przez najbliższe tygodnie do testów dostaną je najpierw Amerykanie, a w przyszłym roku reszta świata. Warto jednak uzbroić się w cierpliwość, bo warto.
Szykuje się 7 nowych przycisków:
- Book Now (zamów teraz)
- Contact Us (skontaktuj się)
- Use App (skorzystaj z aplikacji)
- Play Game (zagraj w grę)
- Shop Now (kup teraz)
- Sign Up (zapisz się)
- Watch Video (obejrzyj film)
Jeśli chodzi o użytkowników systemów iOS oraz Android, administratorzy stron będą mogli zdefiniować, dokąd trafią po kliknięciu w dany przycisk. Co ważne – nie będzie musiała to być strona w obrębie Facebooka!
Facebook jest zdania, że nowe przyciski CTA poprawią interakcję fana z marką i pomogą tej ostatniej realizować cele biznesowe.
Sklep internetowy Dollar Shave Club miał możliwość testowania na swoim oficjalnym fanpage’u jednego z nowych przycisków:
Administratorzy zauważyli, że konwertuje on 2,5 raza lepiej niż analogiczne narzędzia pozyskiwania nowych użytkowników.
Źródło: http://allfacebook.com/
Autor: Natalia Bednarz