gru 2, 2014 Opublikował: Trol Intermedia / 4 komentarzy

Metamorfoza Kwit.pl – otwórz własne e-delikatesy!

Serwis Kwit.pl do tej pory był przede wszystkim miejscem do porównywania cen e-koszyków spożywczych. Teraz przeszedł wielką metamorfozę. “Z uwagi na obecną sytuację rynkową, a także potrzeby oraz sugestie naszych klientów zdecydowaliśmy się wzbogacić nasz projekt i ewoluować w stronę platformy, która zrewolucjonizuje internetowy rynek spożywczy”- mówi Wojciech Grześkowiak, prezes spółki SavingCloud, właściciela Kwit.pl

Twórcy serwisu starali się zbudować idealne miejsce do robienia zakupów spożywczych. Nowa odsłona Kwit.pl poza monitorowaniem cen produktów i śledzeniem ofert e-marketów pozwoli także użytkownikom na otwieranie własnych sklepów spożywczych online. Otrzymają oni pakiet narzędzi do prowadzenia własnego sklepu – od zdjęć i opisów produktów, przez hosting, innowacyjny system zamówień, aż po opcje subskrypcji oraz newslettera. Dzięki zintegrowanemu systemowi konsumenci będą mogli odebrać swoje zakupy osobiście albo zamówić opcję dostawy prosto do domu. Przygotowano także udogodnienia dla właścicieli sklepów stacjonarnych oraz zestawy materiałów reklamowych obejmujący np. działania SEO, czy reklamy AdWords.

Skąd taki pomysł? “Zależy nam na wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców z naszego lokalnego rynku. Sieciówki korporacyjne wbrew pozorom nie mają najniższych cen. Poza tym są napędzane ogromną machiną marketingową i dążą do całkowitej ekspansji, co prowadzi do bankructwa wielu sklepikarzy, dla których jest to walka z wiatrakami. Chcemy coś zmienić w tym temacie, a przede wszystkim pomóc i umożliwić nawet mikroprzedsiębiorcom otworzenie w niezwykle prosty i tani sposób własnego sklepu online.”- podkreśla Grześkowiak.

W nowej odsłonie Kwit.pl ma nowy czytelny design, stale poszerzaną bazę asortymentu (obecnie prawie 120 000 produktów) oraz opcję zakupów w takich e-marketach, jak: DoDomku, BdSklep, MarketBio, czy też Tadex24.

Każdy może dołączyć do tej listy: https://dlasklepu.kwit.pl/.

Autor: Natalia Bednarz

Newsy
Dodaj komentarz

4 myśli nt. „Metamorfoza Kwit.pl – otwórz własne e-delikatesy!

    • Drogi Arnoldzie! Linkowanie w komentarzach, pod postacią kryptoreklamy, raczej nie zbuduje SEO i nie przyniesie pozytywnego efektu. Tak czy siak, od teraz można zakładać własne sklepy na Kwit.pl, zajrzyj na https://dlasklepu.kwit.pl/ . Polecam, bo Kwit w odróżnieniu od Supersamu oferuje chociażby specjalny terminal wraz ze specjalistycznymi szkoleniami. Po więcej informacji odsyłam do powyższego tekstu oraz na naszą stronę!

    • Dlaczego? Jak dla mnie na supersamie jest jeden wielki bajzel … Wszystko wrzucone do jednego wora. Kwit.pl jest o wiele bardziej przystępne dla zwykłego użytkownika i mają bardziej wyspecjalizowaną ofertę. Moim zdaniem bez porównania :)

Odpowiedz na „AnkaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 4 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 4 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 4 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 4 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 4 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 4 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej